Championship 2016

#1| 0

Tænkte der måske var nogle pokernetter der også viste noget om fodbold :)


Jeg har et årligt væddemål med 3 af mine venner, der går ud på vi tager de hold vi tror der laver flest point i en given liga (vi har 10 ligaer med) og jeg er super meget i tvivl om hvem jeg skal vælge i England - Championship i 2015/2016 sæsonen, nogen der har et bud på et top hold og en evt. begrundelse herfor:) ?

Redigeret af HIGH_lander_ d. 27-05-2015 00:13
27-05-2015 00:15 #2| 0

Er i ikk tidligt ude i forhold til spillerhandler over sommeren, som kan spille meget ind ?

27-05-2015 00:22 #3| 0

jo det er ganske korrekt, men det ligger nu sådan i år, at vi vælger hold på fredag og så er der jo lidt lotto i transfervinduet

27-05-2015 00:31 #4| 0

QPR

27-05-2015 00:33 #5| 0

Tror også QPR er et godt bud. Derby også et ok bud.

27-05-2015 01:19 #6| 0

QPR og Hull.


Dark horses: Brentford og Leeds

27-05-2015 01:33 #7| 0

Nogen der vil uddybe deres bud (knowhow) evt. har selv kigget lidt på Wolves, QPR og Derby!

27-05-2015 01:52 #8| 0

Nedrykkerne fra Premier League er vel rimelig gode bud, da de ofte har lidt større setups end de øvrige hold.
Jeg har ikke et vildt stor kendskab til de 3 klubber i år, men jeg vil tro at Burnley f.eks. mister deres topscorer Ings, og derfor er svækket.
QPR og Hull er vel formentlig bedre bud, selvom de selvfølgelig også mister spillere.


Brentford er et spændende projekt med Matthew Benham i spidsen. De får ny head coach til den nye sæson, og de vil sikkert også handle ind på spillersiden. De blev nr. 6 i år, hvilket var meget overraskende. Flere troede på en af bundplaceringerne..
Ambitionen er helt sikkert også top 6 næste sæson, og dermed adgang til play-off.
Så måske et friskt bud til den kommende sæson.

27-05-2015 08:00 #9| 0

Hvordan finder i vinderen?
Flest point samlet?

27-05-2015 09:19 #10| 0

Meget ofte syntes jeg at nedrykkere skuffer. Man skulle tro at de med en masse tv penge fra premier league kunne sikre sig en top placering.

Jeg var heldig i år at ramme buernemuth til odds 17.

Det er en liga der er svær at spå om, men jeg ville nok gå med derby i jeres set up.

27-05-2015 10:29 #11| 0

Derby, QPR eller Hull

27-05-2015 12:34 #12| 0

En dark horse bliver uden tvivl Nottingham. Nedrykkere har ofte et forspring i form af økonomi da de får faldskærmspenge dog ikke alle der udnytter det positivt.(Wigan)

27-05-2015 12:37 #13| 0
Lurpak_DK skrev:En dark horse bliver uden tvivl Nottingham. Nedrykkere har ofte et forspring i form af økonomi da de får faldskærmspenge dog ikke alle der udnytter det positivt.(Wigan)

Eller Blackpool ;)

27-05-2015 20:32 #14| 0

tak for inputs!

Florczak skrev:Hvordan finder i vinderen?
Flest point samlet?

Vi tæller points i alle de 10 ligaer ja, flest point vinder ret simpelt og ikke så tidskrævende at opdatere sæsonen igennem :)

27-05-2015 21:03 #15| 0

I øvrigt, vælger man samme hold alle 4 spillere i een liga, så udgår holdet og der skal vælges et nyt (dermed kommer man f.eks. i Spanien i indeværende sæson ned til et 4. valg efter Barce-R.Madrid-A.Madrid, og så sker der lidt spænding :)


Nogen der har et foreslag i den Franske Le Championnat liga 2016 winner? Paris? Monaco? Lyon? ? ?

Den tyske Bundesliga er også interessent efter B Munich nok bliver 1. valg fra os alle Hvem er Jeres bud derefter??

27-05-2015 21:11 #16| 0

- Leeds

- Wolverhampton

- Fulham

27-05-2015 21:12 #17| 0
HIGH_lander_ skrev:I øvrigt, vælger man samme hold alle 4 spillere i een liga, så udgår holdet og der skal vælges et nyt (dermed kommer man f.eks. i Spanien i indeværende sæson ned til et 4. valg efter Barce-R.Madrid-A.Madrid, og så sker der lidt spænding :)

Nogen der har et foreslag i den Franske Le Championnat liga 2016 winner? Paris? Monaco? Lyon? ? ?
Den tyske Bundesliga er også interessent efter B Munich nok bliver 1. valg fra os alle Hvem er Jeres bud derefter??

Dortmund.

28-05-2015 11:53 #18| 0

Ville ikke vælge QPR i hvertfald, de står nok overfor en bøde på 550 mio da de havde misbrugt et hul i financial fair play, det kommer nok at betyde lidt flere spiller afgange end tilgange, hvis det ender med de får den..

Hvis f.eks Charles Austin ryger har de ikke meget at komme med, derudover mister de:
Isla
Kranjcar
Zarate
Vargas

Som alle var lånt..

28-05-2015 12:07 #19| 0
HIGH_lander_ skrev:

I øvrigt, vælger man samme hold alle 4 spillere i een liga, så udgår holdet og der skal vælges et nyt (dermed kommer man f.eks. i Spanien i indeværende sæson ned til et 4. valg efter Barce-R.Madrid-A.Madrid, og så sker der lidt spænding :)

Nogen der har et foreslag i den Franske Le Championnat liga 2016 winner? Paris? Monaco? Lyon? ? ?

Den tyske Bundesliga er også interessent efter B Munich nok bliver 1. valg fra os alle Hvem er Jeres bud derefter??




Snap Wolfsburg efter Bayern. I Frankrig vælger i nok alle PSG, efter det ville jeg nok tage Marseill/Lyon (afhængigt af hvordan Monaco agerer på transfermarkedet dog)
28-05-2015 12:15 #20| 0

Når bayern er udgået ville jeg tage leverkusen.

Når Paris er udgået ville jeg tage lyon.

I Spanien ville jeg tage Sevilla når top 3 er udgået.

28-05-2015 12:41 #21| 0
HIGH_lander_ skrev:I øvrigt, vælger man samme hold alle 4 spillere i een liga, så udgår holdet og der skal vælges et nyt (dermed kommer man f.eks. i Spanien i indeværende sæson ned til et 4. valg efter Barce-R.Madrid-A.Madrid, og så sker der lidt spænding :)

Undskyld men skal ha skåret det ud i pap: Så i vælger 4 hold i hver liga? eller vælger i et nyt et hvis f.eks alle har valgt Barcelona?

Hvad sker der hvis 3 har samme rækkefølge og en har byttet rundt på 2 af dem?

28-05-2015 16:36 #22| 0
zybr skrev: Undskyld men skal ha skåret det ud i pap: Så i vælger 4 hold i hver liga? eller vælger i et nyt et hvis f.eks alle har valgt Barcelona?
Hvad sker der hvis 3 har samme rækkefølge og en har byttet rundt på 2 af dem?

Ja det fungere sådan at man trækker lod om hvem der er først til at melde sig hold ud i hver liga (der ligger ingen liste med hvem man har valgt, så man kan nå at ændre sit valg frem til ens tur): Eks.

Spiller a. vælger i SP: Barce

Spiller b vælger i SP: Barce

Spiller c vælger i SP: Barce

Spiller d vælger i SP: Barce

Så udgår Barce og spiller a. siger nu R. Madrid og dette fortsætter indtil vi var mindst 2 forskellige hold med i hver liga (R. madrid til spiller a+b+c & Valencia til spiller d.) Så vi har altså kun et hold i hver unik liga :)

28-05-2015 16:38 #23| 0
StonieN skrev:

Snap Wolfsburg efter Bayern. I Frankrig vælger i nok alle PSG, efter det ville jeg nok tage Marseill/Lyon (afhængigt af hvordan Monaco agerer på transfermarkedet dog)

why snap Wolfburg fremfor eksempelvis Dortmund?

28-05-2015 16:40 #24| 0
HIGH_lander_ skrev: why snap Wolfburg fremfor eksempelvis Dortmund?

Lad mig vende den rundt: Hvorfor Dortmund? Kæmpe skuffelse i år, og ny træner som ikke tidligere har været i en topklub. Eneste fordel ved Dortmund er at de ikke skal bruge kræfter på europæisk fodbold (forudsat de ikke vinder pokalen). Wolfsburg har økonomien til at hente spillere, og er ikke afhængige af salg. De har blandt andet allerede skrevet med Max Kruse, samt de har haft et halvt år til at spille Schürrle ind, og kan købe flere profiler. Det største spørgsmålstegn er om de kan klare både bundesligaen og CL, men i denne sæson kom de langt i EL, og det gik stadig fint i Bundes.

28-05-2015 16:42 #25| 0

Tak StonieN godt argument, mere få at få lidt kød på Jeres valg :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar