Caller vi her[2.5$ 180 mand]???

#1| 0

Ja har faktisk 2 hænder som tror omhandler lidt det samme position men først lidt Info om mit poker.har helt vildt gerne ville være mega dygtig siden jeg startede i 08 med 1$90 Mans for at lærer det basale men blev ikke rigtig dygtig så prøvede hele tiden at vinde og få dollars. Nu har jeg en anden tilgang hvor jeg spiller stAdig for at vinde men mere for sjov og med max buy In på 5 dollars så jeg er vel hobby spiller. Ser træningsvideoer og bruger tid på at se mit spil igennem. Nå ,jeg spiller en 2,5 180 Mans og får 55 på bb min stack er 5760 chips og blinds er 300/600-50 alle folder og sb går All In for at tá mine blinds ser det ud som om ( hans stack er 3740 og har et loose image .average var vist 6800 og der var 30 tilbage. 2. Hånd sidder på knappen med AQo og der er 22 tilbage, penge på 18 . Blinds er 600/1200 ante 150 og alle folder til mig som fyrer den All In og bb som har 35700 Caller mig og har 77 og jeg rammer intet på floppet og Buster ud som 21 øv øv. Nå hvad skulle jeg have gjort her både hånd 1og 2 . Glæder mig til at høre tanker omkring mine aktioner

08-08-2012 19:44 #2| 1

Hey.
Hånd 1: call pga. han skubber bredt ud fra dine reads, gode odds samt mulighed for steal i de næste par hænder hvis du taber.

Hånd 2: Du nævner ikke stacks (udover BB), så er svært at sige om det var godt eller skidt. Lyder mest af alt som om du bare tuder :)

I fremtiden er det nemmere hvis du tager selve HH'en ind - det er meget nemmere at overskue.
Det kan gøres ved at du trykker på previous(....) på bordet og så kopier den tekst der ligger derinde. Ses her:

Redigeret af Sauron92 d. 08-08-2012 19:53
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar