BWIN! what a f... joke

#1| 0

Nogen der ved om bwin er nede, åbnede en konto igår og kan ikke logge ind idag.

16-02-2009 14:28 #2| 0

lol?

16-02-2009 17:41 #4| 0

Please be advised that your account has been permanently blocked. We have reason to believe that your account has been used for activities that contravene to our rules and regulations thus breaching the "Terms of Service".

We will also like to inform you that you are not allowed to open a new account on our site or contact us again.

Due to security reasons, this decision cannot be changed.

Kind regards,

Your bwin customer service team

bwin acknowledges its commitment to responsible gaming

16-02-2009 18:16 #5| 0

Satte lidt skillinger ind til deres 100 reb søndag og spillede den og en anden tour, cashede den ene og insta band- bare en lille advarsel for folk som ikke forstod J klausens budskab:-) skod side

16-02-2009 19:31 #6| 0

Hvad fanden er det for noget karrygnu.
De vil hverken åbne den eller have du kontakter dem ? WTF

16-02-2009 19:33 #7| 0

Har prøvet nærmest det samme for nogle måneder siden, havde ikke brugt min bwin konto i 1 år+, sætter 500$ ind og spiller 50k uden succes, dagen efter har de lukket min konto men samme besked som din, derudover sendte de alle 500$ tilbage, på trods af at jeg havde tabt de 300, god forretning de har gang i :D

16-02-2009 19:47 #8| 0

Været ude for præcis det samme !

Sick klamt

16-02-2009 20:03 #9| 0

Wow, en lorteemail

1) Du må ikke kontakte os igen.

Øhm, hvordan kan man så få forklaret hvad der er sket? - Evt. forsvare sig selv?

2) Af sikkerhedsmæssige årsager kan denne beslutning ikke omstødes.

WTF, hvad har det med sikkerheden at gøre? Hvis nu fx. Jonas Klausen er uskyldig, så er han vel uskyldig - det har absolut intet med sikkerheden at gøre.

3) Hvad er det præcist du har gjort galt? - "We have reasons to believe that your account has been used for services..." Amen omfg. Hvis de virkelig har reel "reason" så skriv nogle konkrete beviser, ikke det her standard "du brød vores regler, nyd dit ban"


Det irriterer mig så grænseløst når så stor en virksomhed er så uprofessionelle og overfladiske når det omhandler lukninger af accounts eller brud på T&C - hvilket det ikke lader til du har.

16-02-2009 20:03 #10| 0

...du er jo trods alt en slyngel

16-02-2009 20:29 #11| 0
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=147945


16-02-2009 20:43 #12| 0

Grundet Bw`s aggresive spam-adfærd, blev de for laangt over 1 år siden, strøget som muligt spillested.

De lugter langt væk af mangel på respekt.

16-02-2009 21:04 #13| 0

Ja man må undres.

Skrev til dem kl 15 16 0g 17 om ikke de ville kontakte mig på tlf, men har intet hørt eller fået noget svar på mail-

16-02-2009 21:13 #14| 0

nogenlunde det samme der er sket for mig, jeg har dog stadig ikke modtaget mine penge:S

16-02-2009 21:38 #15| 0

>>We will also like to inform you that you are not allowed to open a new account on our site or contact us again.<<

den side er så syg... nu må folk da for fanden fatte budskabet!

16-02-2009 21:42 #16| 0

Helt vildt de får lov at drive forretning. Havde sammenlagt haft kontoen i 3 timer, insta band. Har lige skrevet en ny mail til dem og kontaktet ace, for nu må det sku være nok med de gøglere.

PAS

16-02-2009 22:39 #17| 0

Hvis jeg var i tvivl omkring Jonas Klausen tidligere, så er jeg det ikke længere.

Min bwin konto bliver lukket imorgen.

Jeg kan kun opfordre alle til at boykotte et firma, som åbenbart har fundet den ultimative måde, at tjene nogle ekstra penge på midt i finanskrisen.

16-02-2009 22:45 #18| 0

@Slyngelen

Hvad skulle ace gøre - de reklamerer for bwin på deres hjemmeside...tror næppe de gør noget.

Skriv til pokernyhederne istedet.

16-02-2009 22:55 #19| 0

Var ude for præcis det samme for nogle måneder siden.

Åbnede en konto om mandagen. Blev nr. 2 i en Gpoker turnering ( til deres klubmesterskab), og vandt 320$. Spillede tirsdag 5 SNGs, da jeg kom hjem samme aften fik samme budskab som dig. De svarede på min første mail, men har derefter blankt afvist at udbetale de godt 2000 kr der står på kontoen. skod site

16-02-2009 22:56 #20| 0

Så er min bwin konto da lukket....

16-02-2009 23:00 #21| 0

@KS: tak for det.

Men de har jo før dækket omtalte spillers situation, godt nok ikke i samme målestok som ham, men yderst irreterende alligevel. Nok mest fordi de har valgt at ignorere mine mails og for at andre ikke kommer i lignende situation, folk må seriøst være pas på bwin. Hvordan kan man sende en mail som denne, uden kontakt person eller lign:

Thank you for your e-mail.

We regret to inform you that our Security Department blocked your account, in accordance with our terms and conditions.

We are not at a liberty to discuss the reasons behind this decision. Please note that this decision cannot be changed.

We apologise for any inconvenience caused.

Kind regards,

Your bwin customer service team

bwin acknowledges its commitment to responsible gaming

16-02-2009 23:15 #22| 0

Godt så - farvel bwin - konto lukket....

16-02-2009 23:41 #23| 0

Lucky me...signede op derinde i forbindelse med Acemag og bwin's EPT added tourney i går...men fordi NETeller havde fucked min konto op, og frosset den p.gr.a. manglende upgrade og "exeeded lifetime funding" (whatever that means) fik jeg aldrig sat nogle dolores ind....thank god.

Nu giver jeg dem en instaban fra min computer...tak for advarsel slyngel ( og Tulkaz vel egentlig også)

17-02-2009 00:14 #24| 0

Så, nu har jeg bedt dem lukke min konto. Jeg ville lige give dem en årsag, så jeg sendte dem følgende mail:


I regret to inform you, that I will not be using my account with your company in the future.

The reason for this, is your unacceptable handling of the pending case regarding the confiscated tournament-winnings of the Danish player Tulkaz (Jonas Klausen), and several similar cases of frozen accounts, without you being willing to present evidence, or communicate with the affected players.

I never have, nor will I, be a part of any type of fraud in regards to playing poker online. But innocent as I am, and always will be, I am afraid that you would suddenly block my account and freeze the funds, with no explanation, and no way for me to communicate my innocence or frustration to you.

So before I have even started playing at your site, I hereby ask you to close my account. If it is to be reopened...time, and your future actions, will tell

Best regards



Hvad synes i?? Tror i de er bedøvende ligeglade...det er de sku nok, he he, men nu har de da fået en forklaring på hvorfor de i hvert tilfælde har mistet MIG som kunde

17-02-2009 00:16 #25| 0

Det blev også lige til en lukket konto herfra... Så sick bwin er..!

17-02-2009 00:51 #26| 0

Det der ærger mig mest er at jeg ikke kan faa lov at aabne en konto saa jeg kan lukke den igen :(


17-02-2009 00:57 #27| 0

OMG det er godt nok sick det de har gang i mon de er ved at gå på røven.....

17-02-2009 01:04 #28| 0

Jeg havde sku planer om at lave mit første deposit hos bwin, indenfor de næste 14 dage, men det kan de fockers, godt glemme alt om, sådan som de behandler deres kunder!!!!!!!!!!!!

Kan jeg med roligt sind, godt lave et deposit hos EurobetPoker, som jo også er en del af Ongame, eller skal jeg holde mig et milestone væk derfra?

17-02-2009 01:05 #29| 0

@Life=rigged

Det er spot on, har også selv tænkt på at sende en lignende mail til dem.

Tror dog jeg ringer imorgen og stikker lidt til dem, men det er dog os mest for at få mine dollinger ud lol.

17-02-2009 01:08 #30| 0

@roflpops

Har de et dansk support telefonnummer???

17-02-2009 01:10 #31| 0

@goldmine7

Har også været på eurobetpoker, og der kan jeg sgu ikke klage.

De blokkede dog også min account i en kort periode, men det var fordi jeg glemte at registrere nogle personlige oplysninger hos dem. Der ringede jeg dog blot til deres 24/7 support og ordnede, og vupti, kontoen var åbnet igen inden for få minutter.

Men tag dog for dælen scandic<3 eller Betsafe gennem pn hvis du vil spille på ongame?

scandic er jo blevet skattefrit, er dansk ejet og glimrende 24/7 support.

Betsafe skulle efter sigende have nogle gode bonus ordninger gennem pn.

17-02-2009 01:14 #33| 0

@ goldmine. Jeg har spillet på ongame i 3-4 år nu, hos henholdsvis Pokerroom, Scandic og seneste hos Eurobet. Har aldrig haft problemer også selv om jeg har lavet resultater i cash, mtt og sng. Og en del cashouts.

Når det er sagt er de tre sites(pokerroom forsvinder nu) en del af ongame og burde som sådan have samme fraud afdeling.

Dog kender jeg en del som spiller på de tre omtalte sider, som aldrig har haft problemer, modsat kender jeg en del som er blevet smidt ud fra bwin, som regel med deres penge i behold.

Personligt har jeg kun haft gode ting at sige om eurobetsupport, scandic har også behandlet mig fint hvis man ikke tæller hele skattefriheds komunikationen med.

17-02-2009 01:14 #32| 0

@YatzyT

Sidste gang jeg ringede var det en dansker jeg kom i kontakt med ja, blev også selv meget overrasket lol. (Snakker om bwin)

17-02-2009 01:15 #34| 0

@roflpops
@King Khan
Takker for jeres gennemgående svar.

17-02-2009 09:13 #35| 0

"Når det er sagt er de tre sites(Pokerroom forsvinder nu) en del af ongame og burde som sådan have samme fraud afdeling."

huh? de er da lige skiftet..

17-02-2009 13:13 #36| 0

Efter 3 nye mails, modtog jeg denne mail fra dem her til morgen, spændende hvad udfaldet bliver og har tænkt mig at give dem kamp til struben.



Thank you for your e-mail.

We have received your query regarding blocked account and this has now been forwarded to the relevant department. They will be investigating this case for you. We kindly ask for your patience until they provide us with the relevant information.

Kind regards,

Your bwin customer service team

bwin acknowledges its commitment to responsible gaming

17-02-2009 13:26 #37| 0

@Goldmine - spiller på eurobet og synes det er helt perfekt, har aldrig haft problemer med dem og udbetalinger kommer hurtigt og problemfrit.

Deres support har jeg heller aldrig haft problemer med.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar