Bwin: Spil for 100 kr. og få 100 kr. i bonus - hver weekend

#1| 3
Administrator

Bwin har tilføjet et ugentligt "Bet & Get"-tilbud, som kan bruges hver weekend fra fredag kl. 00:00 til søndag kl. 23:59 frem til og med 31. maj 2026.

Se tilbud hos bwin: LINK

Spil for 100 kr. og få 100 kr. i bonus | 18+ | Gælder alle spillere | Gælder kun sport | Min. odds for kvalificerende væddemål og bonusvæddemål: 1,50 | Bonussen skal bruges i ét væddemål | Indsats fra bonus returneres ikke | Tilbuddet gælder hver weekend (fredag - søndag) indtil 31. maj 2026 | Spil ansvarligt | Udeluk dig via ROFUS | StopSpillet.dk

Tilbuddet fungerer således:

1. Tilmeld dig kampagnen på din bwin-konto hver uge
  2. Spil for 100 kr. eller mere til odds 1,50 eller derover i løbet af weekenden
  3. Få din bonus på 100 kr.

De kvalificerende væddemål (trin 2) må gerne spredes ud over flere kuponer og kan være både enkelt- og kombinationsspil. De kan placeres på alle sportsgrene, ligaer og begivenheder, så længe det er til odds 1,50 eller derover. Spil på væddemål, der afgøres i løbet af weekenden. Benyttes Early Cashout bortfalder retten til bonus.

Bonussen på 100 kr. krediteres automatisk, når de(t) kvalificerende væddemål er afgjort og udløber 3 dage efter tildeling. Hele bonusssen skal indløses på ét væddemål med odds 1,50 eller derover og eventuelle gevinster kan udbetales uden omsætningskrav. Indsatsen fra bonusvæddemålet tilbagebetales ikke. Kun eventuelle gevinster.

Tilbuddet er tilgængeligt for alle spillere på 18 år eller derover med en verificeret bwin.dk-konto, der har tilmeldt sig kampagnen i den pågældende uge. Hver spiller kan modtage bonussen én gang per uge. Ved mistanke om misbrug af kampagnen, kan bwin udelukke spillere fra brug af tilbuddet.

28-02-2026 19:36 #2| 0

Uha lang tid siden jeg benyttede det site. Nu har jeg sat lidt penge ind og forsøgte mig med deres boostede odds men der kan man ikke sætte 100 kr. Det er åbenbart kun for ca. 55 kr jeg kan sætte på dem. Så ikke den mest overbevisende start på at jeg skal tilbage på det site. 

Nu må jeg se om de også sætter indsatsen ned på andre bets også. Lykkedes mig da at få sat 100 på over 2.5 mål i FCK-kampen i morgen.

Generelt virker oddsene lavere end de andre sites jeg er på. Bliver spændende om den her tid med kampagnen gør at jeg mener det giver mening at bruge dem.

28-02-2026 20:44 #3| 0
blunder skrev:

Uha lang tid siden jeg benyttede det site. Nu har jeg sat lidt penge ind og forsøgte mig med deres boostede odds men der kan man ikke sætte 100 kr. Det er åbenbart kun for ca. 55 kr jeg kan sætte på dem. Så ikke den mest overbevisende start på at jeg skal tilbage på det site. 

Nu må jeg se om de også sætter indsatsen ned på andre bets også. Lykkedes mig da at få sat 100 på over 2.5 mål i FCK-kampen i morgen.

Generelt virker oddsene lavere end de andre sites jeg er på. Bliver spændende om den her tid med kampagnen gør at jeg mener det giver mening at bruge dem.

Det er irriterende med lave limits.  Men heldigvis kan man godt spille flere væddemål der afgøres i løbet af weekenden. Så man kan godt tage det boosted odds og så noget andet på en anden kupon. Bare odds er minimum 1.5

28-02-2026 21:54 #4| 0
chmpen85 skrev:

Det er irriterende med lave limits.  Men heldigvis kan man godt spille flere væddemål der afgøres i løbet af weekenden. Så man kan godt tage det boosted odds og så noget andet på en anden kupon. Bare odds er minimum 1.5

Havde overset at man tilsyneladende godt kan sprede de 100 kr kvalificerende ud over flere bets.

01-03-2026 08:15 #5| 0

Hmm siden afviser nedenstående med begrundelsen at min bank afviser betalingen (jeg har ikke problemer andre steder)

Mit Lån og Spar Dankort

Mit Lunar VISA

Mit Revolut VISA

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar