Bt beviser for at læger ringer til 1813

#1| 0

Faldt lige over den her artikel på bt hvor de har fundet en facebook gruppe hvor de mener læger organisere opkald til 1813. Men det udklip det har lagt op af samtalen er det bare mig eller lyder det mere som om at lægerne laver ironi med at det skulle være læger der ringede ind på 1813, end de rent faktisk prøver og opfordre folk til det.

www.bt.dk/sygdomme/se-her-hvad-de-skrev-laeger-opfordrede-til-chikane-med-taletidskort-paa-lukket-fa

Dette er hverken for og skabe en debat om læger har ringet eller ej da det er fuldstændigt uacceptabelt, men mere den måde medierne bruger kommentar fra en facebook gruppe, uden og læse dem i den sammenhæng de står i.

Kan også bare være mig der ser det ironisk

14-01-2014 22:40 #2| 0

Det er BT...

14-01-2014 22:44 #3| 0
OP
Razga skrev:
Det er BT...


Ja det ved jeg godt men grunden til jeg faldt over det var fordi jeg først så at tv2 lige også brugte dem. Det var grunden til at jeg tænkte er det bare mig der ser en ironisk sammenhæng eller er medierne blevet så ringe så de ikke kigger igennem hvad de vil bringe som seriøse nyheder.
14-01-2014 22:46 #4| 0

Altså det bliver vel tolket sådan fordi region hovedstaden mener at kunne dokumentere at 4 specifikke læger har lavet ~250 chikaneopkald. Så der er vel ikke så meget tvivl om, at det i hvert fald er noget der finder sted.

dr.dk har et interview med en af dem i facebooksamtalen, som mener at hans posts udlægges anderledes end han mener dem.

14-01-2014 22:47 #5| 0

Region Hovedstaden har jo bevis for at navngivne læger har ringet i stor stil.

14-01-2014 22:52 #6| 0
OP
prangstar skrev:
Region Hovedstaden har jo bevis for at navngivne læger har ringet i stor stil.


Det er jeg udemærket klar over de har men at man bruger den facebook samtale som et bevis for at man opfordre læger og ringe det er vel lige og stramme den. Når det er så tydelig ironi hvis man læser hele sammenhængen
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar