Bruger "disabled" på 888poker?

#1| 0

Hej PN,

Min bruger på 888 poker er blevet disabled, jeg ved virkelig ikke hvorfor de skulle få lyst til at, som de skriver "midlertidig lukke min konto".

Det kommer på et sjovt tidspunkt eftersom jeg torsdag vandt en af deres mindre Guaranteed turneringer som indebragte små 450$ (småpenge for mange herinde :D) men fredag ville jeg så ind og spille igen, men fik så følgende besked: Your account has been temporarily disabled. Please check your E-mail account for a message or contact our Operations team at: [email protected]

Jeg har selvfølgelig kontaktet deres "efterforsknings team" som de så flot kalder dem, men indtil videre uden held (dette kan selvfølgelig være fordi det er weekend).

Jeg synes bare det er underligt, er der nogen der har oplevet det samme med 888poker?

Mvh.
Mads!

23-01-2011 12:45 #2| 0

Din bruger? Du mener din konto, ikke?

Anyway, så er der nok ikke andet at gøre end at vente et par dage på et svar, og ellers bare fortsætte med at rykke dem herfor.

GL.

23-01-2011 12:57 #3| 0
OP

Jo min konto (potato/potarto) :D Men ja det er også planen pt. men det kunne jo let ske nogen havde prøvet det samme. :)

23-01-2011 14:57 #4| 0

Har været igennem det samme med dem derinde.

Min blev disabled fordi jeg skulle bekræfte min identitet.

Operations svare normalt ok, men ikke i weekenden, så nok derfor. I din e-mail vil der normalt stå hvorfor den er blevet disabled?? Det gjorde det ihvertfald hos mig, men oplevede dog flere gange at jeg ikke fik de email.

Deres support er dog altid til at få fat på. Gå ind i deposit og vent til der kommet et chat vindue frem. tryk på det og du kan chatte med support. Hvis du bare trykker på deres normale chat service, så har den lukket nogle gange.

OBS: jeg spillede hos luckyace, men beskederne osv lyder helt ens, men måske noget er anderledes hvis du er på et andet skin.

23-01-2011 15:01 #5| 0

Du skal bare bekræfte din identitet, intet at frygte:)

23-01-2011 15:45 #6| 0
OP

Hvis det bare er det regner jeg med at have den imorgen igen :) Er det klogt af mig at komme dem i forkøbet og simpelthen sende legitimation ind? Evt. hvis I har været igennem det, hvad sendte I så ind? Billede af kørekort, pas, bankudskrift eller hvordan?

Tror nok det er det samme Vidx :)

23-01-2011 16:37 #7| 0

Inde i cashier kan du uoloade dine dokumenter.

Jeg mener de bedte om at indsende gyldig billed id (f.eks. kørekort), og det anvendte kort, f.eks. visa. Da tallene ikke tydeligt kunne ses på mit VISA, bedte de mig om at sende en udskrift fra banken.

du må desuden dække de 8 midterste cifte på forsiden af hævekortet, samt de 3 sikkerhedsnumre.

//Vidx

23-01-2011 16:59 #8| 0
OP

Hej Vidx,

Der er et stort problem med dine råd om "gå ind og deposit og gå ind i cashier" :D Jeg kan ikke logge ind jo :P haha.

23-01-2011 21:18 #9| 0

Hm ok. Mener godt jeg ku logge ind, bare ikke spille.. Men det noget tid siden.. GL

23-01-2011 22:13 #10| 0
OP

Tak tak, nu har jeg ordnet ID og VISA ;) De midterste 8 og de 3 på bagsiden måtte gerne censureres ik? :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar