Brønderslevsagen gemmes væk for 10.000 kr

#1| 0

Synes Brønderslevsagen er en skandale, og at Brønderslev kommune forsøger at betale sig fra den dårlige samvittighed i Brønderslevsagen. Så her et lille pip om Brønderslevsagen for at bringe Brønderslevsagen og Brønderslev kommune frem i lyset igen.


http://www.dr.dk/nyheder/regionale/nordjylland/kommune-betaler-bureau-gemme-daarlig-sag


Overblik:

http://www.bt.dk/krimi/fakta-saadan-rullede-broenderslevsagen


Husk at der selvfølgelig er mange nuancer i Brønderslevsagen, samt at der også er udtalt stor kritik af mediernes iver efter at finde en syndebuk i Brønderslevsagen. Se f.eks. her: http://notatwiki.dk/index.php?title=B%C3%B8rnene_fra_Br%C3%B8nderslev


Men det ændrer ikke ved, at Brønderslev kommune undlod at reagere i Brønderslevsagen på trods af adskillige muligheder herfor.


Skal vi se om Brønderslevsagen og Brønderslev kommune igen kan komme i en top 10 på google :-)?

11-07-2016 09:09 #2| 2


11-07-2016 09:16 #3| 0

PN bruger nofollow. Så der er ingen Googlesaft herfra. Det er der mange forums der benytter sig af, for at undgå at kreative webmastere og Dokkedaltyper linkspammer rundt omkring.


11-07-2016 09:23 #4| 2

@Fedesen


Det er jo fuldkommen ligegyldigt i dette tilfælde? :) - Det er jo ikke links'ne, som folk kommer ind til via google anyways. Hans formål er at lave en Nikoline Petersen Nielsen. - Så desto flere der nævner Brønderslev og Brønderslev kommune i denne tråd, desto større sandsynlighed er der for, at den dukker op i top 10 på google.


Når folk så klikker her ind, så vil de jo se de to link og dermed kunne klikke på dem :) - Jeg er ret sikker på, at det ikke handler om at få de nævnte tre links i top 10 på google, men denne PN tråd.

11-07-2016 09:24 #5| 0

Mon ikke Dallernofler håber at denne tråd kommer til at rangere på "brønderslev kommune"?

11-07-2016 09:25 #6| 0

Det er muligt, det var bare til info.

11-07-2016 10:29 #7| 2

Jeg er ikke sikker på de berørte børn i sagen sender OP sin dybtfølte tak. Hvis man samtidig ser på de andre involverede kommuners rolle i sagen, samt mediernes voldsomme eksponering, så virker denne tråd måske en kende malplaceret. Jeg blev også lidt harm første gang jeg læste om det, men man må lige holde styr på sine proportioner. Når jeg læser BT linket i OP, ser jeg ikke grundlag for dette stunt. Lolland kommune med hovedansvar, og een fyring i Brønderslev kommune.


Det er helt vildt så lidt hensyn der tages til ofre, når (nogle) medier svælger i de her ulækre sager. De skal obv ikke fejes ind under gulvtæppet, men samtidig er der nogle der slet ikke kan ramme måde. Nu prøver kommunen så at betale sig fra det omdømme den voldsomme medieinteresse har medvirket til. Og det kan man selvfølgelig diskutere moralen bag. Meeen ...

Redigeret af fryden d. 11-07-2016 11:10
11-07-2016 14:18 #8| 1

Det her handler om, hvordan kommunerne gang på gang undlader at reagere, på trods af at de bliver vidende om forhold, der må og skal undersøges.

Åsagerne til dette er mange, men handler i bund og grund om, hvordan kommunerne prioriterer deres ressourcer, på baggrund af den budgetramme, de bliver tildelt/forhandler sig til med regeringen.

Men at man som kommune bruger midler på at "skjule" tidligere møjsager og vælger at binde ressourcer og kræfter i dette istedet for at fokusere på at få de tildelte få midler til at strække bedst muligt, finder jeg altså besynderligt...

11-07-2016 14:41 #9| 2

Usmagelig tråd

11-07-2016 18:51 #10| 0

Keyword stuffing fungerer ikke til SEO anno 2016. Det er mange år siden Google fjernede det som et højt rangerende parameter til at bestemme placeringer.


Obv en klam sag, men ærligt talt så tror jeg ikke børnene der bør beskyttes her er specielt interesseret i at holde sagen i live, hvilket denne tråd ligger op til.


En skræmmende bonusoplysning apropos..


Moderen fra Brønderslev sagen er nu kærester med faderen fra Tønder sagen!

11-07-2016 23:07 #11| 0
Moderator

Ja, det var en grim sag. Og ja, retsfølelse kan være krænket i forhold til kommunens håndtering. Men... Sagen er afsluttet. Det er ingen grund til at prikke til den. Kom videre.



← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar