BRM til NL200

#1| 0

Mig og en mate sidder lige og diskutere BRM regler til det givne level NL"00.

5/6max - TAG spillestil - Hvor mange BIs for at rykke op til NL200?

21-08-2010 17:42 #2| 0

10k$

21-08-2010 17:53 #3| 0

Jeg kører med 100 buy ins til et givent level. Så det vil være $20k for NL200...

Men er man lidt ung og frisk (og god nok til at rykke ned i modgang), så kan det måske lade sig gøre med $10k...

21-08-2010 18:04 #4| 0

HVIS man er i stand til at rykke ned, og man er i perfekt psykisk balance, så kan man sikkert snildt klare sig med 50 BI's. Måske endda 40.

Jeg ved dog i hvert fald for mit eget vedkommende, at sådan er det bare ikke.
Med en rulle på 50, så er det mega klamt at smide 20 Bi's (ja det sker... også mere end 1 gang)mens man med 100 BI's ikke føler den samme frustration når det sker.

Som det nævnes hver gang de her tråede kommer op (fordi det bare er sådan det er) så er BRM individuelt. Det kan være rigtigt at køre med 30 BI's og det kan være rigtigt at køre med 200 BI's til samme spil med 2 forskellige personer.

Hvis du vil have et helt konkret bud, så må du liste alle de ting op omkring dig selv der har relevans. Det kan være alt fra de åbenlyse... din win-rate f.eks. til nogen lidt mere tricky ting, som din mentale stabilitet (eller måske mangel på samme)

Du skal med andre ord ha tegnet en risikoprofil (din ønskede ROR%) Og så skal du især finde ud af hvad du har det bedst med. Det er ingen skam at køre bundsolid BRM.

MVH Skod

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar