Boykot 500.000

#1| 2
Administrator

Jeg føler mig snydt

Hva fan sker der HCL

28-05-2023 02:20 #2| 0

??

28-05-2023 02:23 #3| 0

ja, men han er fuld........det må han jo være.

28-05-2023 08:36 #4| 0
Administrator

If you know, you know 

28-05-2023 08:38 #5| 0
Moderator

Huh? 😁

28-05-2023 10:13 #6| 0

De annoncerede 1 million buyin - men satte det ned til en halv million. Vidst på dagen.

28-05-2023 10:29 #7| 0
Moderator
Jones skrev:

De annoncerede 1 million buyin - men satte det ned til en halv million. Vidst på dagen.

 

 Aaah 😁

28-05-2023 11:13 #8| 0

Enig. Men i dag har i det mindste været bedre end i går, som var virkelig kedeligt. 
Alt i alt har hele million dollar cash game konceptet været totalt opreklameret og skuffende indtil videre efter min mening. 
Man kan dog ikke give HCL skylden, for de gør et super godt stykke arbejde. Det har været spillerne (især i går), som har spillet til den stramme side i forhold til normalen. 

Doug Polk har heldigvis lovet en masse action, så forhåbentlig bliver det bedre med ham og Rampage, som forhåbentlig også punter en del. 

28-05-2023 16:05 #9| 0
MESTERBLOGGER

Er der nogen som ved hvorfor Mariano ikke joiner?

28-05-2023 17:14 #10| 0
Administrator
morfarnissen skrev:

Er der nogen som ved hvorfor Mariano ikke joiner?

 

 Tjaaa - jeg tror helst de ville nøjes med en enkelt af de unge vloggers 

Og rampage joinet

29-05-2023 08:46 #11| 0
Administrator

Hvem er ham Huss egentlig ? Gal han er irriterende at høre på 

29-05-2023 08:54 #12| 0
Administrator

Han skulle smides ud 

29-05-2023 09:50 #13| 9

er der nogen der tvinger dig til at se det?

29-05-2023 09:56 #14| 3
Administrator
freakstar skrev:

er der nogen der tvinger dig til at se det?

 

 Hvad mener du ? 
nej det er der ikke - men troede at det var ok at have en tråd om det største streamede cashgame ever på pokernet.


jeg konstaterer bare at jeg jeg synes en af spillerne er irriterende.


29-05-2023 09:57 #15| 9

fair fair. bare meget brok. Man kan os bare nyde det gratis content fra et kæmpe stort spil.

29-05-2023 18:37 #16| 4
Bridgeking skrev:

 

 Hvad mener du ? 
nej det er der ikke - men troede at det var ok at have en tråd om det største streamede cashgame ever på pokernet.

 

jeg konstaterer bare at jeg jeg synes en af spillerne er irriterende.

 

Sæt 7 - 9 random (eller endda udvalgte) pokernettere ved et pokerbord, og der vil altid være mindst én, der er helt ulidelig irriterende, dum og sjæledræbende at høre på… 


Kan man ikke være i sig selv over det, så skal man måske bare holde sig fra poker 🤷🏻‍♂️ Oplever man det ikke i de spil, man selv frekventerer, skal man måske overveje, at spørge sig selv under en filosofisk stund foran spejlet, hvorfor mon ikke?… med tanke på den efterhånden noget slidte devise “if you don’t spot the donkey……. “😜

29-05-2023 19:04 #17| 2
Administrator
los_champ skrev:

Sæt 7 - 9 random (eller endda udvalgte) pokernettere ved et pokerbord, og der vil altid være mindst én, der er helt ulidelig irriterende, dum og sjæledræbende at høre på… 


Kan man ikke være i sig selv over det, så skal man måske bare holde sig fra poker

 

 Jeg beklager at jeg gav min mening til kende herinde. Jeg har engang spillet et spil kort ved et bord sammen med andre levende mennesker - så ja, jeg kender til det.


det var et naivt forsøg på en railtråd af det største streamede spil.

I aften sætter jeg mig og nyder det - uden at kommentere, og dermed uden risiko for at blive misforstået 

29-05-2023 19:08 #18| 4
MESTERBLOGGER

Glimrende tråd Bridge og stort thumps up herfra. Ville ønske der var noget mere debat herinde om de mange fantastiske vlogs og streams der er gratis tilgængelige derude. 

I øvrigt et sygt heldigt bluff Rampage fik lavet igår :)


Det bliver spændende at se hvilke værktøjer Polk disker op med i aften. Han har $3M med i bagagen.

Redigeret af morfarnissen d. 29-05-2023 19:10
29-05-2023 20:41 #19| 0
Bridgeking skrev:

 

 Jeg beklager at jeg gav min mening til kende herinde. Jeg har engang spillet et spil kort ved et bord sammen med andre levende mennesker - så ja, jeg kender til det.

 

det var et naivt forsøg på en railtråd af det største streamede spil.

I aften sætter jeg mig og nyder det - uden at kommentere, og dermed uden risiko for at blive misforstået 

You do you! 

Mit indlæg var forsøgt skrevet i en munter tone, som en note på den lidt syrlige tone, du kom fra land med - beklager hvis det fornærmede dig!

 

Jeg forstå godt, at du kan blive lidt træt, når du igen og igen næsten ene mand skal holde skansen som konfliktmægler i debat, hvor nuancering og lixtallet matcher nationen. Ikke at være nærtagende, at kommunikere assertivt og selv undgå syrlige drops i sådan et sjak gør nogle gange underværker - I’m just saying… 


Som kommentar på dine indlæg, så tænker jeg, at man skal passe på med at sammenligne et livestreamet super high stakes cashgame, der kærer over en uge med fx en times sammenklippet High Stskes Poker, eller et stream, hvor der sidder hvaler med løse penge og store egoer, der kan forsvare at gamble og tage stor varians (på egen retning)…. 



Hvis der er bare et par stykker der solver-style nitter den op og spiller aggressivt på de for åbne ranges, så er man nødt til ar overveje, om man vil søge mod GTO eller gamble marginalt for +$500K - der tror jeg ikke, at der så mange, der vil for backers penge. Det er ikke som i gode gamle dage, hvor de store pokereites købte pro’er ind, der aldrig ville putte så mange af deres egne penge på filten. 




Måske mangler der også et par store hvaler, der prøver at lave haj-moves, som resten af bordet kæmper om at være den, der få lov af tage med ud på dybt vand og prøve deres bløde gummer af. Men lur mig, om der ikke på trods af de manglende reklamebudgetter dukker et par stykker op, der skal ud og brande et images, inden vi når i mål.


personligt glæder jeg  mig til at se, når fx Polk kaster sig ud at analysere hænder efterfølgende… 




 

Redigeret af los_champ d. 29-05-2023 20:45
29-05-2023 21:55 #20| 1

Jeg har indtil videre set hele dag 1 og 2. Jeg synes, dag 2 var væsentligt bedre end dag 1. Måske var det lavere buyin på 500K med til at gøre spillet bedre, idet der rent faktisk opstod all in situationer, som der slet ikke var nogen af på dag 1. Spillerne på dag 2 havde også et højere niveau end på dag 1. Jeg er stor fan af Allan Keating og hepper på ham, men han er jo ikke nogen god pokerspiller. 

Glæder mig især til Polk, Persson og Handz. Hørte på dag 1, at Mikki desværre måtte aflyse, men på dag 2 talte de om, at han måske kommer alligevel. Han spiller i hvert fald underholdende.

 

Hørte i øvrigt for et par uger siden Twitter Spaces med Ryan Feldman og Garrett (+Keating), hvor de snakkede om tiden efter J4 og Garretts muligheder for at vende tilbage til spillet. Det kan så ikke lade sig gøre, idet flere af de faste fredags-deltagere (deres normale high stakes spil) ikke vil spille med ham, fordi han er for god! 

29-05-2023 22:26 #21| 0
kaj666 skrev:

Jeg har indtil videre set hele dag 1 og 2. Jeg synes, dag 2 var væsentligt bedre end dag 1. Måske var det lavere buyin på 500K med til at gøre spillet bedre, idet der rent faktisk opstod all in situationer, som der slet ikke var nogen af på dag 1. Spillerne på dag 2 havde også et højere niveau end på dag 1. Jeg er stor fan af Allan Keating og hepper på ham, men han er jo ikke nogen god pokerspiller. 

Glæder mig især til Polk, Persson og Handz. Hørte på dag 1, at Mikki desværre måtte aflyse, men på dag 2 talte de om, at han måske kommer alligevel. Han spiller i hvert fald underholdende.

 

Hørte i øvrigt for et par uger siden Twitter Spaces med Ryan Feldman og Garrett (+Keating), hvor de snakkede om tiden efter J4 og Garretts muligheder for at vende tilbage til spillet. Det kan så ikke lade sig gøre, idet flere af de faste fredags-deltagere (deres normale high stakes spil) ikke vil spille med ham, fordi han er for god! 

 

Der er vist ikke de varmeste følelser mellem Doug Polk og Mikki og i følge nedenstående fra DP så har Mikki vist ikke finanserne til at deltage


29-05-2023 22:45 #22| 3

Spillet i dag er aflyst! Man skulle tro, det var en joke, men det er det ikke. 

Jeg synes i øvrigt, det var fedt, at Huss gav Wesley tørt på. Der er flere ting ved Wesley, som bare er super ufede. Blandt andet at han køber ind for $3 mio og så nitter den totalt op. Spiller ingen hænder. 
Nik Hairball var også super skuffende. Brokker sig over ikke at blive lukket ind og spiller med musklerne, men når han endelig får et seat, så er han også en nit og leaver kort tid efter. 

Ben er bare udholdelig som altid. 


Sindssygt bluff Rampage lavede! Punt eller ej, så er han altid underholdende. Og man kan kun have respekt for ham! Dog skidt at Handz ikke finder callet frem.
Generelt er ham Handz helt igennem elendig til at træffe de korrekte beslutninger set henover de episoder, han har været med i (han har dog også været i nogle ulækre og super tough spots). 

29-05-2023 22:51 #23| 5

Jeg synes i øvrigt kun det er fedt, at BK laver tråde om disse streams. Der er minimalt pokerrelateret indhold her på PN, så det er da kun fedt, han laver opslag om HCL engang i mellem. 
Et “show”, som jeg selv ser engang i mellem. 

Og BK har da lov til at ytre sin holdning, om den måtte være “negativ” eller ej. Flere af spillerne er til tider helt væk at høre på, så svært ikke at være negativt stillet engang i mellem overfor for deres mundlort eller opførsel. Men det betyder jo ikke, man ikke finder streamet underholdende eller interessant at se.

30-05-2023 00:09 #24| 1
morfarnissen skrev:

Glimrende tråd Bridge og stort thumps up herfra. Ville ønske der var noget mere debat herinde om de mange fantastiske vlogs og streams der er gratis tilgængelige derude. 

I øvrigt et sygt heldigt bluff Rampage fik lavet igår :)


Det bliver spændende at se hvilke værktøjer Polk disker op med i aften. Han har $3M med i bagagen.

 

 God idé. Faktisk en tråd værd:


https://www.pokernet.dk/forum/del-jeres-favorit-pokervlogs-og-streams.html#newest

Redigeret af SineQuaNon d. 30-05-2023 00:14
30-05-2023 14:12 #25| 0

https://www.reddit.com/r/poker/comments/13vdfdh/the_huss_vs_wesley_twitterspace_tonight_is/ - Lidt drama til de interesserede. Wesley skulle angiveligt være en scammer, hvorfor Huss gik så meget efter ham på stream. 

Redigeret af Niel d. 30-05-2023 14:35
30-05-2023 19:09 #26| 0

Hvorfor var spillet på dag 4 aflyst, og hvad sker der så?

31-05-2023 07:55 #27| 0
MESTERBLOGGER

AKoff vs QQ 😆😆😆

31-05-2023 08:12 #28| 1
morfarnissen skrev:

AKoff vs QQ

 

 Ja, det var sq en heftig pot :D

31-05-2023 14:34 #29| 0
MESTERBLOGGER

Jeg sad virkelig og håbede Dwan ville finde det call frem. Det skulle han vel også med de potodds selvom det nok ændrer sig lidt med sådan nogle beløb?


Can I get a beer 😂😂😂

Redigeret af morfarnissen d. 31-05-2023 14:36
31-05-2023 15:18 #30| 0

Hvor og hvornår kan man se action ?

Redigeret af ninjaskills d. 31-05-2023 15:19
31-05-2023 15:43 #31| 0
ninjaskills skrev:

Hvor og hvornår kan man se action ?

 

 Ligger på YT fra alle dage 

31-05-2023 16:52 #32| 0
ninjaskills skrev:

Hvor og hvornår kan man se action ?

 

 https://twitter.com/HCLPokerShow

YouTube link er i toppen der, man kan også se kortere highlights og tidspunkter på Twitteren

02-06-2023 01:27 #33| 0

Dwan, Rampage, Polk var super fede at overvære. Ham Huss var irriterende, Wesley og Tony G var hit'n'runners/nits. Havde gerne set BoBo, Charles og Bad Brad i samme lineup som Allan Keating 🥳🥳🥳🤩👍


02-06-2023 11:54 #34| 0

Jeg har ikke set det hele, men der er dog nogle voldsomme pots Doug Polk har tabt 

02-06-2023 17:34 #35| 0
dankjar skrev:

Jeg har ikke set det hele, men der er dog nogle voldsomme pots Doug Polk har tabt 

Ja, men han havde jo ikke særlig mange procent i sig selv. :)  

 

02-06-2023 20:04 #36| 0

Er i gang med at se sidste afsnit. Bob har spillet 1 hånd og er nede 460K! 

Huss var super provokerende og fortjener ikke at blive inviteret igen. Fedt at høre Airball fra starten af sidste afsnit sige, at han aldrig vil spille med Huss igen. Fed action i sidste afsnit. 

02-06-2023 20:44 #37| 2
Administrator
kaj666 skrev:

Er i gang med at se sidste afsnit. Bob har spillet 1 hånd og er nede 460K! 

Huss var super provokerende og fortjener ikke at blive inviteret igen. Fedt at høre Airball fra starten af sidste afsnit sige, at han aldrig vil spille med Huss igen. Fed action i sidste afsnit. 

 

 hov hov - man må ikke brokke sig her :P

02-06-2023 21:20 #38| 9
Bridgeking skrev:

 

 hov hov - man må ikke brokke sig her :P

 

 Er det virkelig det ugegamle indlæg, der stadig nager dig? 

03-06-2023 00:06 #39| 2
kris_rem skrev:

 

 Er det virkelig det ugegamle indlæg, der stadig nager dig? 

 

 Selvfølgelig er det det. Og fuldt forståeligt. God lir med de forskellige afsnit.

05-06-2023 10:39 #40| 1

Den store 3,1M hånd hvor Doug Polk har set Wesleys AK preflop kan ses her - fra Dougs perspektiv

 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar