Bounty spot fra #1 DM $109 PSKO

#1| 0

Jeg kunne godt bruge lidt indput til hvilken range vi bør komme til river med her, og hvilken del af vores riverbetting range, der kalder hans jam.
Det er en 50% progressive bounty tour og vi er stadig i start-game, så kun små bountys af $50 på spil.


29-03-2017 03:25 #2| 0

Jeg synes, at det er svært at sætte en range op for hvor mange hænder man kommer til river med i din position, det ville være lettere at sætte standarden hvis du var oprindelig raiser og her ville din range også være bredere. Jeg ville som oprindelig raiser komme til river forholdsvis ofte med mange kombinationer af draws og par osv. Jeg ville være med til river i din postion på (a10/aj med a hjerter)(KQ/KJ med K hjerter) 88 44 (Jeg forestiller mig ikke du sidder med suited eller ikke suited hansker som 67,j9,QJ,10j,97 eller noget i den dur, så ville jeg i alt fald anbefale et bedre stack (over avg) udgangspunkt, når du kun caller pre. (og når man ved du kalder river falder de her handsker os til jorden)

Men er problematikken ikke mere hvad din modstanders range er, når han kalder turn medmindre du har nuts? umiddelbart skyder jeg din hånd til at være 88 når du kalder river, men jeg synes hans ai virker til at være flush eller et bluff med A hjerter på hånden :-) Jeg ville have svært ved at kalde et ai shove på river, for hvad kan han skubbe med udover flush eller bluff? det virker for mig dumt at skub straight,trips når call muligheden er der. Derfor ville jeg nok smide river medmindre jeg selv havde en flush.


Det gav sikkert ikke en mening, men det var mine tanker :-)

29-03-2017 08:33 #3| 0

A eller K høj flush

29-03-2017 20:50 #4| 0

Der er noget galt med din opstilling af hånden. Slimhans raiser, men han er ikke blandt de nævnte spillere ved bordet!!! Og der er ingen BB....

Afhængig af modstander folder jeg nok alt undtagen flush på river.

29-03-2017 20:54 #5| 0

Du har ret. Slimhans var UTG.

29-03-2017 21:46 #6| 0

Folder alt undtagen god flush mod Highlander - han er en tørkage :)

Redigeret af GodteTerkel d. 29-03-2017 21:47
29-03-2017 21:51 #7| 0
GodteTerkel skrev:Folder alt undtagen god flush mod Highlander - han er en tørkage :)

Modtaget. Det var ellers ikke mit indtryk af ham. Slet ikke i går ;)

29-03-2017 21:59 #8| 1
Mr Longhit skrev: Modtaget. Det var ellers ikke mit indtryk af ham. Slet ikke i går ;)

Tørkage er måske også forkert formuleret. I spottet ser du ham aldrig bluffe imo.

29-03-2017 22:50 #9| 0

Hvad kaldte du med ???

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar