BLOG - Fra NL4 til NL100

#1| 3

Hej alle grinders.


Jeg har spillet poker i 3-4 år nu, men har endnu ikke haft et break-through med en stabil winrate over længere tid, så jeg tænkte, at det nu var tid til at tage det seriøst og gå helt tilbage til NL4 og "starte forfra". Jeg vil tage det helt langsomt og fokusere på at træffe +ev beslutninger og forhåbentlig vil det bringe mig helt op til NL100 med en fin winrate. Jeg vil bruge en ret konservativ brm, da jeg tilter for hurtigt, hvis jeg ikke har en stor nok rulle.

Min plan er som følger:


Startrulle: $392,58

NL4 - mindst 20.000 hænder og minimum $500

NL10 - mindst 30.000 hænder og minimum $1250 (rykker ned ved $400)

NL25 - mindst 40.000 hænder og minimum $2500 (rykker ned ved $1000)

NL50 - mindst 40.000 hænder og minimum $5000 (rykker ned ved $2000)

NL100 - mindst 50.000 hænder med + winrate (rykker ned ved $4000)


Jeg vil holde jer opdateret med grafer hvert 5000 hænder, jeg har spillet og når jeg rykker op eller ned. Lad os se, hvordan det vil gå :-)

Her er min første graf for de første 5000 hænder. Det er gået ret godt. Min rulle er nu på 417,27


Jeg håber, at I vil følge med i min blog og må selvfølgelig meget gerne komme med inputs. :-)

Redigeret af Skorfix d. 02-03-2016 10:40
28-02-2016 17:49 #2| 0

Held og lykke med det :)


Nogen særlig grund til at du har så super stram et BRM ? tilt problemer eller andet ?

28-02-2016 17:52 #3| 0
Luckb0x skrev:Held og lykke med det :)

Nogen særlig grund til at du har så super stram et BRM ? tilt problemer eller andet ?

"Jeg vil bruge en ret konservativ brm, da jeg tilter for hurtigt, hvis jeg ikke har en stor nok rulle."


GL op :)

28-02-2016 17:53 #4| 0
ktothep skrev:
"Jeg vil bruge en ret konservativ brm, da jeg tilter for hurtigt, hvis jeg ikke har en stor nok rulle."

GL op :)

DOH ! my bad, det giver jo så ganske god mening ! :)

28-02-2016 17:58 #5| 0
OP
Luckb0x skrev: DOH ! my bad, det giver jo så ganske god mening ! :)

Haha, yes - problemer med tilt. Men også fordi jeg ved, at jeg har brug for meget erfaring, før jeg kan spille de store limits. Jeg har primært holdt mig til NL25 og under førhen. Så det er også derfor, jeg har et minimumkrav om, hvor mange hænder jeg skal spille, før jeg må rykke op. Jeg vil gerne være sikker på, at jeg er en vindende spiller på den limit, før jeg rykker op :)

28-02-2016 18:01 #6| 0
Skorfix skrev:
Haha, yes - problemer med tilt. Men også fordi jeg ved, at jeg har brug for meget erfaring, før jeg kan spille de store limits. Jeg har primært holdt mig til NL25 og under førhen. Så det er også derfor, jeg har et minimumkrav om, hvor mange hænder jeg skal spille, før jeg må rykke op. Jeg vil gerne være sikker på, at jeg er en vindende spiller på den limit, før jeg rykker op :)

Yeah det med hænder kan jeg helt sikkert godt forstå så man rent faktisk ved om den winrate man har, er sustainable ! :)

Tænkte mere på de lavere stakes inden du rammer nl25-50 der virker det ret voldsomt at skulle hente så mange buyins, men ja når du har tiltproblemer så er det nok det smarteste at gøre :)

28-02-2016 18:09 #7| 1
OP

Luckb0x skrev: Yeah det med hænder kan jeg helt sikkert godt forstå så man rent faktisk ved om den winrate man har, er sustainable ! :)

Tænkte mere på de lavere stakes inden du rammer nl25-50 der virker det ret voldsomt at skulle hente så mange buyins, men ja når du har tiltproblemer så er det nok det smarteste at gøre :)

Ja.. jeg har tænkt det samme, men det kan også godt være, at jeg justerer lidt undervejs. Når jeg når NL10 og har spillet 30.000 hænder med en fin win-rate, kan det godt være, at jeg rykker op før jeg rammer 1250, hvis jeg er ved at være utålmodig.. Det må jeg se på :p

28-02-2016 19:17 #8| 1

Held og lykke, og god grind.

01-03-2016 09:13 #9| 0
OP

Hej igen.


I går havde jeg en ret hård session. Det har gået fint indtil
videre, men en af de sidste hænder, jeg spillede før jeg stoppede var et
resultat af langsomt opbygget tilt igennem hele min session på 3 timers intenst
grind. AA blev altid foldet til mig, KK løb altid ind i A på flop, AQ løb ind i
AK. You know the story. Det var bare ikke min heldige dag. Men jeg skulle have
stoppet, inden jeg spillede den sidste hånd. For søren, jeg spillede
den elendigt..



Jeg sætter lige hand history ind, så I kan se den. Selvom jeg
skammer mig meget over både mit turn og river call. Hans range er alt for
stærkt til at der er særlig mange hænder, jeg kan slå. Men jeg må lære af
mine fejl (ikke stoppe i tide, når jeg ved at jeg er ved at være tiltet, give
mine penge væk på den måde..) Jeg prøvede at undskylde mine calls med, at han
måske havde et flush draw, som han semi-bluffede og bluffede på river. Men...
Jeg skulle have foldet.. :-(


[b]partypoker - $0.04 NL FAST (6 max) - Holdem - 6 players[/b]
[i][url=http://www.pokertracker.com]Hand converted by PokerTracker 4[/url][/i]




BTN: 129 BB (VPIP: 14.75, PFR: 9.84, 3Bet Preflop: 2.33, Hands: 124)
[b]Hero (SB): 249.5 BB[/b]
BB: 122.5 BB (VPIP: 33.33, PFR: 33.33, 3Bet Preflop: 33.33, Hands: 3)
UTG: 125 BB (VPIP: 20.00, PFR: 10.00, 3Bet Preflop: 9.52, Hands: 52)
MP: 43 BB (VPIP: 41.67, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 48)
[b]CO: 126.5 BB[/b] (VPIP: 26.74, PFR: 16.28, 3Bet Preflop: 8.82, Hands: 88)




[b]Hero[/b] posts SB 0.5 BB, BB posts BB 1 BB




[b]Pre Flop:[/b] [i](pot: 1.5 BB)[/i] [b]Hero[/b] has T T




[i]fold[/i], MP calls 1 BB, [color=red][b]CO[/b] raises to 4.5 BB[/color], [i]fold[/i], [b]Hero[/b] calls 4 BB, [i]fold[/i], MP calls 3.5 BB




[b]Flop:[/b] [i](14.5 BB, 3 players)[/i] 9 4 Q
[b]Hero[/b] checks, MP checks, [color=red][b]CO[/b] bets 12.5 BB[/color], [b]Hero[/b] calls 12.5 BB, [i]fold[/i]




[b]Turn:[/b] [i](39.5 BB, 2 players)[/i] Q
[b]Hero[/b] checks, [color=red][b]CO[/b] bets 32 BB[/color], [b]Hero[/b] calls 32 BB




[b]River:[/b] [i](103.5 BB, 2 players)[/i] 2
[b]Hero[/b] checks, [color=red][b]CO[/b] bets 77.5 BB and is all-in[/color], [b]Hero[/b] calls 77.5 BB




[b]Hero[/b] shows T T (Two Pair, Queens and Tens)
(Pre 56%, Flop 11%, Turn 5%)
[b]CO[/b] shows Q K (Three of a Kind, Queens)
(Pre 44%, Flop 89%, Turn 95%)
[b]CO[/b] wins 245.75 BB


Jeg har nu spillet næsten 8000 hænder, så I får lige en graf,
når jeg rammer 10.000 hænder. :-)

01-03-2016 10:09 #10| 1

GL OP. Virker fornuftigt med både stram BRM, fokus på +EV beslutninger, og at have et minimum antal hænder på hvert limit. Keep us posted. :)

Redigeret af Franneren d. 01-03-2016 10:09
01-03-2016 17:15 #11| 1
OP

Nu nåede jeg de 10.000 hænder på NL4. Det har ikke været så stabilt og roligt som de første 5000 hænder. Jeg røg ind i lidt tilt problemer, som jeg også skrev tidligere på dagen. Men jeg nåede at rette lidt op på en virkelig skidt session, jeg havde i går og i formiddags her til eftermiddag.



Men der er fremgang på rullen, som nu ligger på $431,92 + en rakeback bonus jeg har købt for point for lang tid siden på $16.

Så i alt $447,92. Det er jeg meget godt tilfreds med! Forhåbentlig når jeg til NL10 inden længe! :-)


Redigeret af Skorfix d. 01-03-2016 17:37
01-03-2016 20:20 #12| 1

Hej. Held og lykke med dit projekt. Der er gået noget galt i dit forsøg med farvekoder osv, så det er lidt svært at læse håndhistorien.

01-03-2016 20:35 #13| 0
OP

kaj666 skrev:

Hej. Held og lykke med dit projekt. Der er gået noget galt i dit forsøg med farvekoder osv, så det er lidt svært at læse håndhistorien.




Ja, jeg prøvede at kopiere håndhistorikken direkte ind fra pokertracker.. Kender du til en bedre måde, så det kommer til at se bedre og mere overskueligt ud? :)

Mange tak! Det er meget motiverende, at I ønsker mig held og lykke med det hele :)
01-03-2016 22:41 #14| 0

Nej, men det er der andre, der gør.

03-03-2016 15:02 #15| 1
OP

Hej guys. Nu kommer den tredje opdatering. Jeg har nu ramt 15.000 hænder. Jeg har haft et par hårde sessions i træk, hvor jeg løb under EV, og jeg skulle bare have forkortet mine sessions, for jeg spillede bestemt ikke mit A-game... Det kan være at jeg smider nogle hænder op en af dagene, når jeg har fået kigget tilbage på mine losing sessions.


Her er grafen i hvert fald :-)


Rullen er gået lidt ned til nu $440,25. Så der er lige pludselig et stykke vej igen til NL10.


Som I kan se fra min graf for 10.000 hænder, har jeg haft et godt EV run på +$9,26.. Og nu er den -$5,24. Så selvom det er poker-livet, og det må man vænne sig til, så blev jeg tiltet af, at jeg ikke kunne vinde en eneste all-in hånd. :-/

Men op på hesten igen! Jeg må bare grinde videre, og se om de næste 5.000 hænder bliver bedre. Jeg skal i hvert fald have reviewet mit spil de sidste par sessions, da jeg er sikker på, at jeg ikke spillede efter bedste evne - langt fra!


I det mindste er "My C All-In Adj" gået +$6,83, i forhold til "My C All-In Adj", da jeg havde spillet 10.000 hænder, så det er jo i det mindste godt nok :-P


God vind til alle jer grindere derude! :-)

Redigeret af Skorfix d. 03-03-2016 16:39
05-03-2016 17:10 #16| 1
OP

Hej igen allesammen.


Så nåede jeg de 20.000 hænder, som var mit minimumskrav for NL4. Sidste gang jeg opdaterede bloggen, så var min rulle faldet lidt og jeg havde kæmpet med lidt tilt problemer, men man må sige, at jeg slutter NL4 af med et brag. Det har været hæsblæsende de sidste 5000 hænder. Jeg har ramt en sindsyg heater, så jeg håber selvfølgelig, at den vil følge mig ind i NL10. Nu må vi se. Jeg har haft en winrate de sidste 5000 hænder på ca. 27bb/100, så jeg har virkelig haft nogle utrolig heldige runs. Jeg har også løbet over EV, som I kan se i grafen nedenunder.



Min rulle er nu på $492,75 + endnu en rate af min rakeback bonus på $16. Så $508,75! :-)


Så nu glæder jeg mig til at give NL10 et skud. Jeg vil selvfølgelig stadigvæk give en opdatering med nye NL10 grafer hvert 5.000 hænder jeg spiller.


Jeg må nok se i øjnene, at jeg nok ikke kan opnå en bankroll på $1250 til NL25, medmindre jeg spiller måske 80-100.000 hænder på NL10. Men nu starter jeg langsomt og tager det, som det kommer. Så må jeg justere lidt i min BRM undervejs, hvis jeg bliver træt af NL10 før jeg rammer $1250 bankroll.


Gogogo! Held og lykke til alle jer grinders derude! Og god "fisketur" her i weekenden! :-)

05-03-2016 19:36 #17| 3

hold og lykke til dig! Det er spændende at følge med i :)


Selvom det er træls at skal op på 1250$ og det kommer til at tage lang tid, er det så ikke en god ide at holde sig til det. Det må da være den bedste måde at lære at køre efter sin BRM på imo :)

05-03-2016 19:56 #18| 0
OP



Gogogo!

Snack1606 skrev:hold og lykke til dig! Det er spændende at følge med i :)

Selvom det er træls at skal op på 1250$ og det kommer til at tage lang tid, er det så ikke en god ide at holde sig til det. Det må da være den bedste måde at lære at køre efter sin BRM på imo :)

Mange tak! Jeg er også selv ret pumped over, at det går nogenlunde stabilt indtil videre og fortsætter langsomt derop af.

Joh, jeg tror, at du har ret i forhold til min lidt stramme BRM. Der var jo også en grund til, at jeg satte en stram BRM, og jeg vil ikke udfordre skæbnen. Tålmodighed er jo nok en af de vigtigste ting at lære i poker, hvis man vil være en stabil vindende spiller.


Jeg har også gjort mig nogle tanker om, om jeg skal cash out'e 10-20% af min winrate løbende. Det vil jo så tage længere tid på hver limit, men til gengæld "belønner" jeg mig selv løbende, så jeg har mod på at fortsætte arbejdet. Men jeg er ikke sikker endnu. Alternativt kan jeg også cash'e mine rakeback bonusser ud. Eller slet ikke cashe'e ud, indtil jeg når min ønskede limit. Har du eller andre læsere nogle kommentarer til dette? :-)

07-03-2016 16:47 #19| 2

Hej.


Jeg har lige læst hele tråden, super spændende .


Jeg krydser fingre for at du kan holde din plan.

07-03-2016 21:24 #20| 2
OP

Hej grinders!


Så fik jeg prøvet kræfter med NL10. Min første oplevelse af NL10 på Party Poker/Danske Spil var at bordene var næsten lige så bløde, som NL4, så jeg var ret pumpet de første par 1000 hænder, og min heater fra de sidste 5000 hænder af NL4 fulgte mig også ind i NL10. Men så kom det største downswing, jeg har prøvet i løbet af denne challenge. Jeg har reviewet mit spil efterfølgende, og jeg har ikke kunnet finde store fejl i downswinget. Det var generelt bare situationer, som var uundgåelige; AA mod KK, top 2 par mod set, top to par mod floppet flush. TPTK mod set i 4bet-pot.


Men selvom det var skræmmende at miste 600BB, når man lige er rykket op til en ny limit, blev jeg overrasket over, hvor roligt jeg tog det. Det påvirkede slet ikke mit humør og udviklede sig til vanvittig tilt, som det ville have gjort for 1 år siden. Jeg tror måske, at det også var på grund af bloggen og min motivation for at grinde mig ud af downswinget og gøre det så godt som muligt! Så tak til alle jer, som skriver at I ønsker mig held og lykke og godt kan lide at følge med på sidelinjen - Det er så fedt at vide! :-)


Nu til lidt grafer. Nu har jeg trukket spændingen længe nok... Det hele endte faktisk utrolig godt, og det har givet mig endnu mere blod på tanden at se, hvordan viljestyrke (og måske en anelse held... det er jo poker) fik mig ud af downswinget!



Som I kan se på det næste billede, var jeg ret langt nede, da jeg nåede bunden af mit downswing. Jeg var virkelig bange for, at jeg blev nødt til starte helt forfra på NL4, hvis det fortsatte meget længere.



Nå men en happy ending for de første 5000 hænder af NL10. Jeg håber dog lidt, at de næste 5000 hænder bliver lidt mere stille og rolige :-P


Rullen er på $580,77 (inkl. endnu en rate af min $16 rakeback bonus)


God vind ved bordene, allesammen :-)

07-03-2016 21:53 #21| 2

Hej Skorfix.


Stærkt, at du ikke tiltede trods tabet på det nye limit! Men også en ret god heater du ramte lige bagefter ;-)


Selvom du måske selv set de pots som "standard" eller "uundgåelige" så vil jeg virkelig anbefale dig at oprette en eller flere af de i analysedelen af dette forum. Folk herinde er hjernedød skarpe.

Derudover, når jeg selv har postet hænder, så lærer jeg en masse af det af flere grunde.

De argumenter jeg bruger over for mig selv til at forklare hænderne som "standard", kan komme til at se uhyggelig dumme ud, når det skal formuleres på skrift. Altså kan man lære en del ved bare at formulere sin analyse på skrift (eller verbalt) - det vigtige er, at man argumenterer for sit spil over for en aktiv tredjepart, der kan og vil komme med inputs den anden vej.

Så hvis man gider bruge tid på at sætte hånden flot op og forklare lidt om villains, så kommer de skarpe hjerner sgu altid med godt svar, hvilket kan hjælpe en hel del.


Men det er selvfølgelig helt op til dig selv :-)

Ikke desto mindre vil jeg gerne tilslutte mig rækken af folk, der ønsker dig held og lykke med projektet.

GL chef!


07-03-2016 22:04 #22| 0
OP
Rokamp90 skrev:Hej Skorfix.

Stærkt, at du ikke tiltede trods tabet på det nye limit! Men også en ret god heater du ramte lige bagefter ;-)

Selvom du måske selv set de pots som "standard" eller "uundgåelige" så vil jeg virkelig anbefale dig at oprette en eller flere af de i analysedelen af dette forum. Folk herinde er hjernedød skarpe.
Derudover, når jeg selv har postet hænder, så lærer jeg en masse af det af flere grunde.
De argumenter jeg bruger over for mig selv til at forklare hænderne som "standard", kan komme til at se uhyggelig dumme ud, når det skal formuleres på skrift. Altså kan man lære en del ved bare at formulere sin analyse på skrift (eller verbalt) - det vigtige er, at man argumenterer for sit spil over for en aktiv tredjepart, der kan og vil komme med inputs den anden vej.
Så hvis man gider bruge tid på at sætte hånden flot op og forklare lidt om villains, så kommer de skarpe hjerner sgu altid med godt svar, hvilket kan hjælpe en hel del.


Men det er selvfølgelig helt op til dig selv :-)

Ikke desto mindre vil jeg gerne tilslutte mig rækken af folk, der ønsker dig held og lykke med projektet.

GL chef!


Hej Rokamp90.


Mange tak for din feedback. Det vil jeg helt klart overveje at gøre! Jeg har med vilje prøvet at holde for mange håndanalyser ude af denne tråd, så den ikke bliver for lang og uoverskuelig at læse/følge for jer, men jeg tror måske, at jeg smider nogle hænder op i nye tråde om et par dage!

Igen tak for rådet og god aften til dig! :-)

07-03-2016 22:08 #23| 0

Ja, præcis.

Hold analyserne i andre tråde, så denne ikke bliver for uoverskuelig.

Denne tråd skal jo gerne være nem for at følge med i ;-)

08-03-2016 01:56 #24| 0

Cute nok at du får det til at lyde mega meget uhyggeligt i starten, og så er det bare et 6bi downswing ;) ..


Men yeah, 6bb er da lidt ulækkert, men hehe, det er vidst uundgåeligt ikke at støde på større downswings rimelig ofte, selv for de bedste..


Men super fedt initiativ med bloggen, og stærkt at du holder ved, jeg håber at du kan holde motivationen oppe.

Ønsker dig alt mulig held og lykke med projektet..


Ville btw. anbefale dig og læse The Mental Game of Poker 1 og 2 , jeg får forhåbentligvis snart selv studeret 2eren, da der var virkelig meget guld i 1eren, og jeg også er ved et punkt hvor mit største problem er at holde en høj performance (a game) og det tager 2eren vidst fat i.. Men særligt fordi at du siger du plejede, eller har lidt problemer med tilt, det tager 1eren virkelig meget fat i, og ikke kun specificere problemerne, men også forklare hvordan man kan løse dem.

Redigeret af Dankfinger d. 08-03-2016 01:57
08-03-2016 12:19 #25| 0
OP
Dankfinger skrev:

Cute nok at du får det til at lyde mega meget uhyggeligt i starten, og så er det bare et 6bi downswing ;) ..

Men yeah, 6bb er da lidt ulækkert, men hehe, det er vidst uundgåeligt ikke at støde på større downswings rimelig ofte, selv for de bedste..

Men super fedt initiativ med bloggen, og stærkt at du holder ved, jeg håber at du kan holde motivationen oppe.

Ønsker dig alt mulig held og lykke med projektet..

Ville btw. anbefale dig og læse The Mental Game of Poker 1 og 2 , jeg får forhåbentligvis snart selv studeret 2eren, da der var virkelig meget guld i 1eren, og jeg også er ved et punkt hvor mit største problem er at holde en høj performance (a game) og det tager 2eren vidst fat i.. Men særligt fordi at du siger du plejede, eller har lidt problemer med tilt, det tager 1eren virkelig meget fat i, og ikke kun specificere problemerne, men også forklare hvordan man kan løse dem.




Hej Darkfinger.

Hmm, jeg kan godt se, hvad du mener. Og i en professionels øjne er 600bb jo ingenting, når de nogle gange har flere måneders lange downswings!

Men jeg vil stadigvæk holde på, at det er relativt. Og det var et stort downswing for mig, som i løbet af en time mistede 75% af alt det arbejde jeg havde lagt i NL4. Der skulle ikke et meget længere downswing til, før jeg ville ramme min startlinje, og jeg var gået i minus. Selvfølgelig rammer jeg større downswings i løbet af den her Challenge, men det må jeg jo tage, som det kommer. Der kommer nok endnu et dramatisk blogindlæg til den tid ;-) haha!

I forhold til bogen, så har jeg den faktisk allerede. Jeg anskaffede mig 1'eren engang jeg skulle på ferie. Men jeg fik aldrig læst andet end introen. Så det vil jeg gøre, næste gang jeg har lidt fritid til overs :-)

Held og lykke med dit eget pokerspil :-)
11-03-2016 19:37 #26| 2
OP

Hej guys.


Så ramte jeg de 10.000 hænder. Det er gået mere stille og roligt end sidst, men mit overskud de sidste 5000 hænder har været lidt beskedent.



Rullen er på $611,74 (inkl. endnu en rate af min rakeback bonus på $16). Jeg håber at jeg løber lidt bedre de næste 5000 hænder! Men det vigtigste er jo også, at det går i den rigtige retning! Langsomt, men godt.


God fredag aften derude :-)

12-03-2016 11:59 #27| 1

@Skorfix

Det er måske en god ide at skrive en lille note om hvilket stake grafen stammer fra. Hver gang du poster en ny. For når du rykker op, er det ikke sikkert alle følger 100% med i tråden.

Fin bb/100 i øvrigt. Dog lille sample endnu.

Redigeret af Argyle_DK d. 12-03-2016 13:31
12-03-2016 13:56 #28| 3

Du bad tidligere om folks råd angående cashout.

Mit er at lade være, da pengene endnu er så små at det dårligt kan mærkes i dagligdagen, samtidig med at du kommer til at rykke dig meget langsommere.

Byg rulle til du når et limit hvor du vil etablere dig, og lav så en fornuftig udbetaling hver måned. Om det så skal være 20 %, 30 % eller mere må du selv vurdere ☺

Ellers held og lykke med det, det ser godt ud ☺

15-03-2016 21:50 #29| 1
OP

@Argyle_DK Tak, det vil jeg huske til en anden gang!


@Majaline Tak for rådet. Jeg tror, at jeg vil nå NL25 først og så ser jeg på, hvad jeg nu vil gøre derfra. Det kommer også lidt an på min egen økonomiske situation.


Så nåede jeg de 15.000 hænder på NL10. Jeg er nogenlunde break-even de sidste 5000 hænder, så min winrate er faldet en del. I morgen har jeg planer om at reviewe en hel bunke hænder, og smide nogle op på Pokernet. Jeg føler selv, at jeg har været lidt uheldig, men jeg vil altid lige være sikker, når man går igennem en "rough patch".




Bankroll er $616,14, men det er inkl. den sidste rate af min rakeback bonus på $16, så jeg er faktisk faldet ca. $10 siden den sidste opdatering.


God aften til alle! :-)

16-03-2016 16:05 #30| 2
OP

Hej grinders.


Jeg har fået grindet en del de sidste par dage, så nu får I allerede grafen for de 20.000 hænder på NL10.


Det er gået en del bedre for mig siden sidst, og jeg har også ændret min gameplan en lille smule. Jeg har måske været lidt for passiv, men nu prøver jeg at åbne mit spil lidt mere og stjæle med et større range.


Desuden har jeg prøvet kræfter med smiley-bordene (Læs: Borde, som man kun kan sidde på, hvis man ikke spiller andre cash game borde - men undtagelse af fast forward). Jeg fandt nogle sindsyge fisk på de borde i morges, og de har helt klart også hjulpet min bankroll.




Bankroll er nu på $699,91, så den fortsætter deropad! :-)


Hvis I undrer jer over, at min rulle er lidt større, end hvad min graf viser, så er det fordi jeg også har spillet lidt "smiley-borde" (vundet $11,78) og lidt NL4, når der ikke har været så meget action på NL10 fast forward bordene, typisk om morgen (vundet $11,43)


God dag derude! :-)

Redigeret af Skorfix d. 16-03-2016 16:38
16-03-2016 16:09 #31| 1

Fedt at høre. G

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar