BlackBerry Bold 9000 Vs. iPhone 4

#1| 0

Hey PN!

Jeg står og skal have en ny telefon. Jeg har indtil for en måneds tid siden haft en iPhone 4, og har været super glad for den siden jeg fik den. Den har jeg så desværre ikke længere.

Jeg prøver nu at finde ud af om jeg blot skal vælge en iPhone 4 igen, eller om jeg skal prøve noget nyt. Jeg kender umiddelbart ikke nogen som har en BlackBerry. Alle mine mainstream venner har iPhone ;)

- Er der nogen som har erfaringer med BlackBerry? (Både godt og skidt)
- Bliver en BlackBerry ved med at være hurtig og nærmest som ny, ligesom jeg mener iPhone gør?
- HVAD SKAL JEG KØBE?! :)

Jeg har selv fundet denne samligning: www.mobilpriser.dk/mobiler/sammenlign/?prod_1=F00093&mod_1=4764&prod_2=F00095&mod_2=5001&prod_3=&mod_3=&Go.x=40&Go.y=16

Desuden; har I andre forslag til en telefon, så modtages forslagene naturligvis med kyshånd. (Bare ikke HTC. jeg hater)

På forhånd tak,

/MagnusF

Redigeret af MagnusF d. 08-10-2011 13:20
08-10-2011 14:10 #2| 1

Jeg har en blackberry som jeg er glad for, der er dog nogle ting du skal vide inden du køber en sådan en.

3 er det eneste teleselskab der tilbyder blackberry abonnement til private.

Koster 140kr ekstra om måneden, og gør du kan bruge din telefons funktioner, og ja den kan meget og lortet spiller, backup, mail, pdf xls doc kan du åbne uden problemer, og du kan ordne stort set alt som du ellers ville ordne fra din pc dog ingen poker :).

Danske Apps er more or less ikke eksisterende.

08-10-2011 14:31 #3| 0
OP

Hej Troels.

Det lyder semi okay ;)
Men hvis jeg nu køber den uden abonnement, siger du så jeg ikke kan beholde Oister (som jeg har nu)? -og fortsat bruge internet osv. osv.
Fuck om apps er engelske..

08-10-2011 14:57 #4| 0

Jeg har en Bold 9k og er super glad for den - men de to telefoner kan jo på ingen måde sammenlignes. Iphone4 er en multimedie-mini-computer - Blackberry Bold er en telefon med bl.a. super lækre email muligheder, et dejligt QWERTY keyboard, og et lækkert design. Men hvis du vil have tons af fede apps, spille på den, se video, etc etc - så skal du selvfølgelig vælge en iPhone4

08-10-2011 15:00 #5| 0
OP

Jeg vil bare have en lækker telefon :)
Havde jo nogle apps på min iPhone, men det var meget begrænset.
Jeg går mest op i design, og synes den BB er ret fizz ;)

Should I stay or should I go? :D

08-10-2011 15:15 #6| 0

Dit Oister kommer ikke til at virke, jeg skifter selv til oister så snart de begynder at tilbyde BB abbo. 3 er ret dyrt sammenlignet med Oister.

Imo er du nødt til at have BB abbo for at kunne bruge din telefon. Dog kan du jo sagtens ringe mms sms og tjekke internet og beholde dit Oister. Læs om det her:
www.3.dk/Privat/mobil/Rabatpakker/3BlackBerry/

Jeg købte min mobil på ebay.co.uk det var billigere end at købe den i DK eller Tyskland.

08-10-2011 15:20 #7| 0

Design og general feeling? BB = nuts - upgrader nok selv til en Bold 9900 senere idag når jeg har taget min endelige besluting - synes ikke Torch modellerne er så sexede

Edith siger iøvrigt at hvis du kan få en 9900 uden at den koster spidsen af en jetjager er det nye OS en ret god grund til at bruge lidt ekstra på at få den istedet for 9000

Redigeret af Culkasi d. 08-10-2011 15:22
08-10-2011 20:36 #8| 0

Jeg har lige købt den nye Nokia N9 og er ret tilfreds med den. Lækkert design og styresystem, men hvis man er app freak er det selvfølgelig et problem er der ikke er så mange endnu. Den har dog facebook, twitter, gmail, skype m.m. Den kan helt klart anbefales.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar