Billetter til Malaga - Real madrid d. 17-10

#1| 0

Kære PN.

Skal ned og besøge min kæreste som pt studerer et semester i sydspanien. Har så lige tjekket at Malaga hjemme spiller mod Real d. 17-10. Som kæmpe Barca-fan kunne det jo være super at se Malaga tæve et tamt Madridhold (som dog lige har vundet 6-1, damn).

Så spørgsmålet går på - hvor jeg finder billetter til kampen? Euroteam.net har nogle ser det ud til efter en hurtig google-søgning, men er der andre bedre steder.

Er det muligt kæresten kan finde dem dernede billigere og få dem bestilt?

På forhånd tak

04-10-2010 08:40 #3| 0

Jeg så selvsamme kamp i maj, og da det var sæsonens sidste kamp, var det umuligt at få billetter.
Min farbror bor dernede, så han kunne dog skaffe billetter ad snørklede kanaler :-)

Han havde inden kontaktet de to danske supporter-klubber, der er dernede - de plejer at kunne skaffe billetter til de fleste kampe.

Jeg har ikke lige kontaktoplysninger på dem, men prøv lidt googlesøgning...

04-10-2010 11:11 #4| 0

Hold dig laaaangt fra Euroteam, major fusker site!

04-10-2010 16:30 #5| 0

Da jeg boede dernede, var jeg inde og se dem et par gange og hentede mine billetter i et storcenter dernede
www.larioscentro.com/

Der er en malaga shop... Tjek evt. www.malagafootballenglish.com

Håber det hjælper.. Der står en del info på siden..

04-10-2010 18:03 #6| 0

Hej igen og tusind tak for svarene.

Hun er dog bosat i Granada, så tror ikke hun har mulighed for at tage til Malaga og hente billeterne. Så måske man kan reservere dem og hente dem på kampdagen, eller bestille dem til hendes adresse.

Ellers prøver jeg at rode lidt videre på nettet og evt det med de danske supportere.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar