Billetter til Brøndby - AGF (26/5)?

#1| 0

Jeg vil meget gerne se den afsluttende kamp i mesterskabsspillet, Brøndby - AGF d. 26. maj, men det virker lidt risikabelt at skulle løbe an på billetkøbet online. Især når jeg bor 10.000 km væk og først er i DK et par dage før.

 

Hvis der er nogen, der ligger inde med 2 eller flere billetter, så sig endelig til.

 

Vi kan evt. bytte med nogle billetter til Danmark-Norge d. 8. juni, hvis det skulle have interesse...

24-04-2024 19:21 #2| 0

Billetsalget er ikke startet endnu, det er heller ikke meldt ud hvornår det starter - vil gætte på der går et par uger endnu.

Men som du selv siger kan det være svært at købe billet online, da der er rekordmange sæsonkort og billetabonnementer. Men der burde være lidt tilbage til det åbne salg, der skal man nok være hurtig og måske også heldig med sin plads i køen for at få billetter.

25-04-2024 07:05 #3| 0
HauntedAce skrev:

Billetsalget er ikke startet endnu, det er heller ikke meldt ud hvornår det starter - vil gætte på der går et par uger endnu.

Men som du selv siger kan det være svært at købe billet online, da der er rekordmange sæsonkort og billetabonnementer. Men der burde være lidt tilbage til det åbne salg, der skal man nok være hurtig og måske også heldig med sin plads i køen for at få billetter.

  De skulle åbne for salg 3 uger før, men det kunne jo være at der var nogen der allerede nu ved, at de ikke skal afsted.

 

Men ja, må sidde klar når de starter salget.

 

Har haft fat i AL, men deres sponsorbilletter er revet væk af filialerne. Medløbere 😉

25-04-2024 08:39 #4| 0

Vi kan evt. bytte med nogle billetter til Danmark-Norge d. 8. juni, hvis det skulle have interesse...

 

 Hvis du har billetter kunne jeg godt være interesseret i nogle...

25-04-2024 19:28 #5| 0

Jeg har fire styks i blok 10.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar