Billetter til AFC- CFC 9/5-09

#1| 0

Yo,

Jeg søger to billetter til den kamp.

Jeg har søgt på AFCs hjemmeside osv, men jeg har svært ved at forstå at de absolut dårligste billetter starter ved lid over £200, mens de gode ligger omkring £500-600 ved sortbørshandlerne.

Jeg er blevet medlem af Arsenal for det her, og nu overvejer jeg, om jeg skal gi £30 for et års medlemsskab og blive et såkaldt "red-member", så jeg får mulighed for at købe billetterne selv. Men jeg er i tvivl om, det kan lade sig gøre at købe to samt om jeg først kan købe billetterne, når jeg har modtaget mit kort med posten.

Prisen for billetterne på CFCs hjemmeside er £47/billet, men de har kun 3.000 og de er afsat til medlemmer.

26-03-2009 13:35 #2| 0

du vil da heller ikke stå sammen med de wanker fans fra CFC. arsenal it is.... btw er det nye stadion en fantastisk oplevelse, så selvom de er dyre, er det det hele værd

26-03-2009 13:58 #3| 0

Hvilke steder på stadion betegner du som gode?

26-03-2009 14:17 #4| 0

@Tinamus
Der kan kun udstedes en billet pr. medlem via fanklubben - Arsenal Denmark.
Disse billetter er dog forlængst udsolgte.

/Michael

26-03-2009 14:26 #5| 0

Tror billetbureauer er det bedste bud. Evt. få dit hotel til at købe af dem.

26-03-2009 14:41 #6| 0
OP

@Paula:
Jeg skal ikke bo på hotel.

@roninjo:
Jeg var inde og kigge på Arsenals danske fanklubs hjemmeside, og de meldte, som du siger, udsolgt.

@hahila:
Jeg skal derind med en CFC-fan. Men jeg vil helst sidde på langsiden. Nogle vil nok finde det lidt "morfar-agtigt", men jeg synes, jeg kan se mere.
Havde det været til en Liverpool-kamp, ville jeg KLART vælge The Kop (bag det ene mål, hvor LFCs-fans står)

Og hvis jeg må citere TJJ "Hvilke steder på stadion betegner du som gode?"

26-03-2009 14:47 #7| 0
OP

@roninjo:
Jeg er blevet medlem af Arsenals engelske fanklub. Det er derinde, jeg har set, at de såkaldte "red-menbers" kan få mulighed for at købe billetter fra og med 9/4 kl 9:30AM UK-time.

Det koster £30 eller £33 for et års red-member medlemsskab.

Og det er derinde, jeg ikke er helt sikker på, om det er muligt at købe mere end en billet per medlemsskab.

Kan du hjælpe?

26-03-2009 14:48 #8| 0

Slå koldt vand i blodet og køb dem på kampdagen nogle timer før.

Har gjort det med succes et utal af gange efterhånden. Senest til 4-2 kvartfinalen i CL sidste år på Anfield, Liverpool-Gunners. Vi fik 3 billetter for 420 pund 2 timer før kampstart. Pladserne var fine modsat the Kop dog.

Gl med det

26-03-2009 14:56 #9| 0
OP

Houen1, impressive!

Jeg fik engang tilbudt to U2-billetter for €50, hvor jeg stod sammen med en ven uden for Olympiastadion i Berlin, men vi var sgu broke :S

Det var sgu nederen!

Det kræver en god mængde held at få fat i billige billetter. Normalt er billetterne ved store events foran stadion sat betydeligt op.

26-03-2009 15:06 #10| 0

Yep enig, vi havde også luret efter online billeter før vi tog afsted. De stod til 300 pund stykket til ovennævnte kamp. Jeg overbeviste mine to m8s om at det var +EV at købe foran stadion. Og der var det i denne situation med kæmpe margin endda.

Hvis I ikke kan skaffe billeter fra officielle salgsteder inden, ville jeg bare lige dele erfaringen.... Meget bedre, billigere og sikre end at købe online sortbørs billeter IMO.

Gl

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar