Betting den 28/4

#1| 0

Jeg starter bettingtråden i dag da jeg synes der er et super godt odds på Silkeborg i dag ude med Vendsyssel. Bet365 har den til odds 2.1. Silkeborg er on fire fortiden og de møder Vendsyssel som kun har vundet en kamp i på det sidste nemlig 3-0 skrivebordssejr over FC vestsjælland. Så jeg går hårdt på Silkeborg i dag

God vend der ude idag

Bentzah

28-04-2016 09:47 #2| 0
ROI: 95.95% (135)

Efter et kæmpe tilt fra hjørnespillene i går, så er der lidt til i dag:


Apoel vs AEK Larnaca

Tip: 2 DNB @2.3 Betsafe 2/5

Apoel uden 5 stamspillere og to af dem er topscorer.

Dog falder den sindsygt hurtigt lige nu, og er i tvivl om hvor længe prisen kommer til at stå.


Sundsvall vs Kalmar

Tip: Over 2.5 @2.06 Unibet 2/5

Udelukkende fordi jeg syntes prisen er noget for højt sat, taget i betragtning af at markedet har vurderet forkert de sidste 3 kamp i deres tilfælde.


Liverpool DNB/0.0 @2.2 Bet365 1.5/5

Spillet for nogle dage siden.


Redigeret af Jørgensen51 d. 28-04-2016 09:51
28-04-2016 09:52 #3| 0
ROI: 95.95% (135)
Jørgensen51 skrev:Efter et kæmpe tilt fra hjørnespillene i går, så er der lidt til i dag:

Apoel vs AEK Larnaca
Tip: 2 DNB @2.3 Betsafe 2/5
Apoel uden 5 stamspillere og to af dem er topscorer.
Dog falder den sindsygt hurtigt lige nu, og er i tvivl om hvor længe prisen kommer til at stå.

Sundsvall vs Kalmar
Tip: Over 2.5 @2.06 Unibet 2/5
Udelukkende fordi jeg syntes prisen er noget for højt sat, taget i betragtning af at markedet har vurderet forkert de sidste 3 kamp i deres tilfælde.

Liverpool DNB/0.0 @2.2 Bet365 1.5/5
Spillet for nogle dage siden.

Lanarca slashet til 1.8 hos Betsafe, den står i 2.2 hos Jetbull

28-04-2016 09:55 #4| 0
ROI: 629.26% (10)
Jørgensen51 skrev:
Lanarca slashet til 1.8 hos Betsafe, den står i 2.2 hos Jetbull

Den fløj så også ned der. Øv, men tak!

28-04-2016 10:02 #5| 0
ROI: 95.95% (135)
SebberG skrev:
Den fløj så også ned der. Øv, men tak!

Sportingbet hænger i tråden og ligger på 1.91 som stadig er over resten af markedet, den bliver også snart slashet, men værdien er naturligvis ikke lige så høj.


For at sammenligne så er Bet365 helt nede i 1.66 nu

Redigeret af Jørgensen51 d. 28-04-2016 10:09
28-04-2016 10:09 #6| 0
ROI: 82.89% (5)

nu er det rene 2tal ca de 2.30 :/
Ondt man ikke saa den tidligere.
Men godt spil ligemeget hvad du fik fundet der.


28-04-2016 10:15 #7| 0
ROI: 95.95% (135)
G-B-P skrev:nu er det rene 2tal ca de 2.30 :/
Ondt man ikke saa den tidligere.
Men godt spil ligemeget hvad du fik fundet der.

Ja det gik desværre lige lidt stærkt, men som sagt kan man stadig fange en okay pris hos Sportingbet til 1.91 som af en eller anden grund ikke har reageret på deres opening odds endnu.


Den røg så også der

Redigeret af Jørgensen51 d. 28-04-2016 10:18
28-04-2016 10:15 #8| 0
ROI: 82.89% (5)
Bentzah skrev:Jeg starter bettingtråden i dag da jeg synes der er et super godt odds på Silkeborg i dag ude med Vendsyssel. Bet365 har den til odds 2.1. Silkeborg er on fire fortiden og de møder Vendsyssel som kun har vundet en kamp i på det sidste nemlig 3-0 skrivebordssejr over FC vestsjælland. Så jeg går hårdt på Silkeborg i dag

God vend der ude idag

Bentzah

Havde allerede spillet den her i gaar, men ville lige overveje nu at spille mere da oddset ikke rigtigt var faldet som forventet.
Den 3-0 skrivebordssejr, hvad skete der egentligt der?



28-04-2016 10:35 #9| 0

Jeg formoder det er vestsjælland som er konkurs

28-04-2016 10:36 #10| 1
ROI: 101.78% (272)
G-B-P skrev: Havde allerede spillet den her i gaar, men ville lige overveje nu at spille mere da oddset ikke rigtigt var faldet som forventet.
Den 3-0 skrivebordssejr, hvad skete der egentligt der?



Ja hvad sker der, de taber 3-0 hele tiden!? Der må være value i deres næste kamp! Hvilken bookie er bedst når det gælder resultatet 3-0 imod FCV?

28-04-2016 10:38 #11| 0
ROI: 82.89% (5)
Cantona_7 skrev: Ja hvad sker der, de taber 3-0 hele tiden!? Der må være value i deres næste kamp! Hvilken bookie er bedst når det gælder resultatet 3-0 imod FCV?



kris_rem skrev:Jeg formoder det er vestsjælland som er konkurs

ahhaha

Ok havde ikke lige tjekket det ud :)
Sikker 3-0 hver gang kan jeg forstaa!



28-04-2016 10:40 #12| 5

Vejle får nok kun 2-0 da de er så pisseringe

28-04-2016 10:57 #13| 0
ROI: 101.78% (272)
G-B-P skrev:



ahhaha
Ok havde ikke lige tjekket det ud :)
Sikker 3-0 hver gang kan jeg forstaa!




Sorry! men helt ærligt, det er sgu rimelig basal viden, før man begiver sig ud i evt. at bette i den liga. :)

28-04-2016 11:30 #14| 0
ROI: 49.81% (26)

Silkeborg får også et skud her..


Her er én der nok ærgrer sig lidt i disse Leicester-tider..


28-04-2016 12:28 #15| 0
ROI: 82.89% (5)
Cantona_7 skrev: Sorry! men helt ærligt, det er sgu rimelig basal viden, før man begiver sig ud i evt. at bette i den liga. :)

Da ikke hvis man bare tager andres bets :)
Der er jo gode folk online der ved alt det her. Jeg bor ikke engang i dk og foelger slet ikke de danske ligaer, men ved et par steder online hvor folk er skrappe til dansk bold, saa hvis de siger spil det her saa spiller jeg det her.
Der er f.eks flere konger her paa PN der er skarpe til det her som jeg foelger blindt uden at vide noget som helst om det de siger er et godt bet.

Hvilket jeg er sikker paa baade du og andre ogsaa goer. Altsaa foelger folk uden at have nogen anelse om det de nu spiller.
Saa er ret uenig med dig maa jeg erkende, men nok om det!
God vind herfra!

28-04-2016 12:29 #16| 0
ROI: 82.89% (5)
kris_rem skrev:Vejle får nok kun 2-0 da de er så pisseringe

ahhahahha

good one! :D


28-04-2016 12:41 #17| 0
ROI: 89.72% (223)
drohse skrev:Silkeborg får også et skud her..

Her er én der nok ærgrer sig lidt i disse Leicester-tider..


Hvis man better på en så retarderet måde fortjener man sku at få den i fjæset :-)

28-04-2016 13:23 #18| 0
ROI: 82.89% (5)
Jørgensen51 skrev:Efter et kæmpe tilt fra hjørnespillene i går, så er der lidt til i dag:

Apoel vs AEK Larnaca
Tip: 2 DNB @2.3 Betsafe 2/5
Apoel uden 5 stamspillere og to af dem er topscorer.
Dog falder den sindsygt hurtigt lige nu, og er i tvivl om hvor længe prisen kommer til at stå.

Sundsvall vs Kalmar
Tip: Over 2.5 @2.06 Unibet 2/5
Udelukkende fordi jeg syntes prisen er noget for højt sat, taget i betragtning af at markedet har vurderet forkert de sidste 3 kamp i deres tilfælde.

Liverpool DNB/0.0 @2.2 Bet365 1.5/5
Spillet for nogle dage siden.

Med paa den svenske og liverpool havde jeg ligeledees spillet i gaar.
Lamarca tager jeg chancen for en unit med den rene sejr da odds var droppet saa meget. med 5 mand ude lyder det som om der er chance for sejren :p

28-04-2016 13:37 #19| 0
ROI: 101.78% (272)
G-B-P skrev:
Da ikke hvis man bare tager andres bets :)
Der er jo gode folk online der ved alt det her. Jeg bor ikke engang i dk og foelger slet ikke de danske ligaer, men ved et par steder online hvor folk er skrappe til dansk bold, saa hvis de siger spil det her saa spiller jeg det her.
Der er f.eks flere konger her paa PN der er skarpe til det her som jeg foelger blindt uden at vide noget som helst om det de siger er et godt bet.

Hvilket jeg er sikker paa baade du og andre ogsaa goer. Altsaa foelger folk uden at have nogen anelse om det de nu spiller.
Saa er ret uenig med dig maa jeg erkende, men nok om det!
God vind herfra!

Du har ret, "man" kan sagtens have nogen personer, som "man" finder troværdige og dygtige nok, til at følge blindt. Vi har jo alle hver vores kilder. Personligt er det dog virkelig sjældent at jeg spiller noget som jeg ingen som helst viden har omkring. Men det hænder da at jeg går med på noget, feks. Sydamerikansk fodbold, hvor jeg ikke har den største viden, men blot stoler på kilden og dens argumenter. Den seneste tid har jeg feks. også været ude på en del snooker, som er rimelig fjernt for mig, men igen, hvor kilden er troværdig. Så jo, jeg gør det også.. Men over hele min sample, så drejer det sig nok højest om 5%.


Ifht. Vestsjælland og den lille debat, så blev jeg nok bare overrasket over at min kunne have misset den viden, da det har stået på i de sidste 9 runder og jo altså er rimelig væsentligt for den række. Det må jo også have været et tema i nogle af de foregående analyser, som du har benyttet, tænker jeg.


God vind til dig også! Og god stemning herfra! :)

28-04-2016 14:20 #20| 0
ROI: 70.49% (36)

Shaktar-Sevilla


Jeg er gået på Shaktar dnb for et par dage siden, prisen er godt nok faldet lidt, men jeg mener stadig det er spilbart til de odds p.t.

Sevilla er uden Reyes og Andreolli, plus de har 3 tvivlsomme Rami, Tremoulinas og Vitolo, men som sagtens kan være i start opstillingen. Grunden til mit spil er mere baseret på stats.

Sevilla har ikke vundet 1 ude kamp i La Liga i år og har i det hele taget super få ude sejre i år, man har fisket en udesejr over Bilbao i EL og ellers skal man helt tilbage til pokal kampe for at finde noget Sevilla ude sejr mod Mirandes, Betis og Logrones,


Shaktar's rumænske træner har siddet i sædet for Shaktar siden 2004, og hentede i 2009 EL titlen hjem med Shakhtar, udover det har han vundet masser af Ukraineske titler hjem med Shakhtar.

Prisen åbnede i Shakhtar dnb 2,075 men blev hurtigt spillet ned til 1,95 og står nu p.t 1,83 som jeg stadig mener er spilbart, tror dog ikke vi vil se en speciel nedgang på Shakhtar dnb odds mere.

Shakhtar har en højere gennemsnits alder på holdet end de fleste andre hold, holdet består af mange gode udlandske spiller og med en del brasianske spillere. Taison, Bernard, Bentinho, Wellington og Fred, Croaterne Eduardo og Srna og Argentinske Ferreyra.

28-04-2016 14:58 #21| 0
ROI: 82.89% (5)
Nimacos skrev:Shaktar-Sevilla

Jeg er gået på Shaktar dnb for et par dage siden, prisen er godt nok faldet lidt, men jeg mener stadig det er spilbart til de odds p.t.
Sevilla er uden Reyes og Andreolli, plus de har 3 tvivlsomme Rami, Tremoulinas og Vitolo, men som sagtens kan være i start opstillingen. Grunden til mit spil er mere baseret på stats.
Sevilla har ikke vundet 1 ude kamp i La Liga i år og har i det hele taget super få ude sejre i år, man har fisket en udesejr over Bilbao i EL og ellers skal man helt tilbage til pokal kampe for at finde noget Sevilla ude sejr mod Mirandes, Betis og Logrones,

Shaktar's rumænske træner har siddet i sædet for Shaktar siden 2004, og hentede i 2009 EL titlen hjem med Shakhtar, udover det har han vundet masser af Ukraineske titler hjem med Shakhtar.
Prisen åbnede i Shakhtar dnb 2,075 men blev hurtigt spillet ned til 1,95 og står nu p.t 1,83 som jeg stadig mener er spilbart, tror dog ikke vi vil se en speciel nedgang på Shakhtar dnb odds mere.
Shakhtar har en højere gennemsnits alder på holdet end de fleste andre hold, holdet består af mange gode udlandske spiller og med en del brasianske spillere. Taison, Bernard, Bentinho, Wellington og Fred, Croaterne Eduardo og Srna og Argentinske Ferreyra.

Her er f.eks en jeg foelger blindt @cantona_7 :P
Har dog ogsaa selv spillet shaktor for et par dage siden i dette tilfaelde.

Vildt saa meget oddset er faldet - er det pga alle dine penge Nimacos :D



28-04-2016 15:03 #22| 0
ROI: 70.49% (36)

Jeg er også ude i den Svenske idag og spillede i går nat o 2,25 1,84 i Sundsvall-Kalmar og tænker om man skal under 2,75 1,92 i Hacken-Gefle, begge hold er startet skidt ud, men Hackens træner må forlange at Hacken idag går ud og spiller offensivt fodbold da det ikke ser godt ud for dem et femte nederlag i træk og kun være 1/6 kampe med sejr.

28-04-2016 15:11 #23| 0
ROI: 70.49% (36)

Ludo genet har fat i mig med et lille hyggebet i den Norske Pokal, er gået på Sarpsborg (papir fabrikken) ude over nogen som hedder Halden. Jeg har set nogle af Sarpsborg kampe i den norske liga og syntes de har spillet fint de gange jeg har set dem, bla i weekenden vandt de klart 4-0 hjemme over Molde og slog Start ude runden før 1-4.

Sarpsborg -1,5 1,925 for ludo hygge sats.

P.S kan se at Halden har været meget stærke hjemme i den norske 2 division de spiller i, men det er altså 2 fjeld division i Norge;)

Redigeret af Nimacos d. 28-04-2016 15:14
28-04-2016 15:12 #24| 0
ROI: 101.78% (272)


G-B-P skrev:
Her er f.eks en jeg foelger blindt @cantona_7 :P
Har dog ogsaa selv spillet shaktor for et par dage siden i dette tilfaelde.

Vildt saa meget oddset er faldet - er det pga alle dine penge Nimacos :D


Haha, ja ham er vi mange der ynder at følge, men det er sjældent at det er decideret "blindt" for mit vedkommende. Jeg går heller ikke i ryg på Shahktar, selvom han nok skal ramme den, hans hitrate taler jo for sig selv. Oddset er slashet for meget til mig = ingen værdi.

Mine spil indtil videre i dag:

Helsingborg i forskellige varianter: Lige på @3.0 og 0.0,+0.5 @ 1.85 og også BS+HBG vinder @4.75

Elfsborg - Djurgården: X ved pause @2.3
Villarreal - Liverpool BS @1.95 og O. 2.5 @ 2.3

28-04-2016 16:00 #25| 0
ROI: 101.78% (272)

@Nimacos Jeg erindrer at du før har talt varmt om cmore ifht. dækning af div. fodbold. - Bor du i Sverige eller hvordan gør du? Som jeg ser det så er det nemlig påkrævet, medmindre man bruger noget hidemyass agtigt noget.

28-04-2016 16:04 #26| 0
ROI: 95.95% (135)
Cantona_7 skrev:@Nimacos Jeg erindrer at du før har talt varmt om cmore ifht. dækning af div. fodbold. - Bor du i Sverige eller hvordan gør du? Som jeg ser det så er det nemlig påkrævet, medmindre man bruger noget hidemyass agtigt noget.

Tror han bruger Sky Calcio

28-04-2016 16:07 #27| 0
ROI: 101.78% (272)
Jørgensen51 skrev: Tror han bruger Sky Calcio

Tak! Men vel ikke til Allsvenskan feks?

28-04-2016 16:19 #28| 0
ROI: 82.89% (5)
Cantona_7 skrev:

Haha, ja ham er vi mange der ynder at følge, men det er sjældent at det er decideret "blindt" for mit vedkommende. Jeg går heller ikke i ryg på Shahktar, selvom han nok skal ramme den, hans hitrate taler jo for sig selv. Oddset er slashet for meget til mig = ingen værdi.

Mine spil indtil videre i dag:
Helsingborg i forskellige varianter: Lige på @3.0 og 0.0,+0.5 @ 1.85 og også BS+HBG vinder @4.75
Elfsborg - Djurgården: X ved pause @2.3
Villarreal - Liverpool BS @1.95 og O. 2.5 @ 2.3

jo jo er helt enig - jeg er i ryg hvis odds er til det. Snupper den ikke naar den er faldt 30% :)


Maa kigge paa Helsigborg.


edit:

Hvorfor er odds saa højt paa dem?
Virker da som overodds naar man kigger lidt paa hvordan de er spillednde de to hold og seneste indbyrdes.


Redigeret af G-B-P d. 28-04-2016 16:22
28-04-2016 16:27 #29| 0
ROI: 104.96% (232)
Nimacos skrev:Shaktar-Sevilla

Jeg er gået på Shaktar dnb for et par dage siden, prisen er godt nok faldet lidt, men jeg mener stadig det er spilbart til de odds p.t.
Sevilla er uden Reyes og Andreolli, plus de har 3 tvivlsomme Rami, Tremoulinas og Vitolo, men som sagtens kan være i start opstillingen. Grunden til mit spil er mere baseret på stats.
Sevilla har ikke vundet 1 ude kamp i La Liga i år og har i det hele taget super få ude sejre i år, man har fisket en udesejr over Bilbao i EL og ellers skal man helt tilbage til pokal kampe for at finde noget Sevilla ude sejr mod Mirandes, Betis og Logrones,

Shaktar's rumænske træner har siddet i sædet for Shaktar siden 2004, og hentede i 2009 EL titlen hjem med Shakhtar, udover det har han vundet masser af Ukraineske titler hjem med Shakhtar.
Prisen åbnede i Shakhtar dnb 2,075 men blev hurtigt spillet ned til 1,95 og står nu p.t 1,83 som jeg stadig mener er spilbart, tror dog ikke vi vil se en speciel nedgang på Shakhtar dnb odds mere.
Shakhtar har en højere gennemsnits alder på holdet end de fleste andre hold, holdet består af mange gode udlandske spiller og med en del brasianske spillere. Taison, Bernard, Bentinho, Wellington og Fred, Croaterne Eduardo og Srna og Argentinske Ferreyra.

Er på Traktoren dnb til 1,87

28-04-2016 16:30 #30| 0
ROI: 101.78% (272)
G-B-P skrev: jo jo er helt enig - jeg er i ryg hvis odds er til det. Snupper den ikke naar den er faldt 30% :)

Maa kigge paa Helsigborg


Ja kig på den! Kort sagt: Vi taler to hold, som har været meget svingende i de første 5 kampe. Begge med bedre off. end def. - ustabile begge hold. Hbg har dog vundet de sidste 2 efter en masse turbulens og en røvfuld på 5-1, hvor Henke bla. tilbød sin afgang. Måske har de fået vendt skuden.. I hvert fald er odds 3 på Olympia for højt til min smag.

Jeg spillede gerne på mål, men efter både deres, og Allsvenskan generelt, målamok, er der ingen værdi der.

Begge hold ramt lidt på skadesfronten, måske mest Hbg.


Jeg havde planer om at tage ind og se den, men vejret + at jeg i så fald misser alt det andet bold, holder mig hjemme. Vil dog gerne lige have input (ovenstående) til en bedre tv dækning, end den sædvanlige haltende stream, eller alt for lille skærm. @Nimacos !! :)

28-04-2016 16:42 #31| 0
Nimacos skrev:Shaktar-Sevilla

Jeg er gået på Shaktar dnb for et par dage siden, prisen er godt nok faldet lidt, men jeg mener stadig det er spilbart til de odds p.t.
Sevilla er uden Reyes og Andreolli, plus de har 3 tvivlsomme Rami, Tremoulinas og Vitolo, men som sagtens kan være i start opstillingen. Grunden til mit spil er mere baseret på stats.
Sevilla har ikke vundet 1 ude kamp i La Liga i år og har i det hele taget super få ude sejre i år, man har fisket en udesejr over Bilbao i EL og ellers skal man helt tilbage til pokal kampe for at finde noget Sevilla ude sejr mod Mirandes, Betis og Logrones,

Shaktar's rumænske træner har siddet i sædet for Shaktar siden 2004, og hentede i 2009 EL titlen hjem med Shakhtar, udover det har han vundet masser af Ukraineske titler hjem med Shakhtar.
Prisen åbnede i Shakhtar dnb 2,075 men blev hurtigt spillet ned til 1,95 og står nu p.t 1,83 som jeg stadig mener er spilbart, tror dog ikke vi vil se en speciel nedgang på Shakhtar dnb odds mere.
Shakhtar har en højere gennemsnits alder på holdet end de fleste andre hold, holdet består af mange gode udlandske spiller og med en del brasianske spillere. Taison, Bernard, Bentinho, Wellington og Fred, Croaterne Eduardo og Srna og Argentinske Ferreyra.

Jeg ryger også på dem, håber personligt de vinder Europa League... de har spillet god offensiv fodbold i en del år nu, og selvom deres hold måske ikke er 100% så stærkt som det var for et par år siden er det stadig giftigt.... og Sevilla kan vel ikke blive ved med at vinde EL, tror ihvertfald ikke de er stærke nok til det i år...... go Shakthar... prøver dem i flere varianter... og selvf. at de scorer i begge halvlege... som efterhånden er de eneste spil jeg spiller

28-04-2016 17:26 #32| 0
ROI: 106.75% (83)
G-B-P skrev: Havde allerede spillet den her i gaar, men ville lige overveje nu at spille mere da oddset ikke rigtigt var faldet som forventet.
Den 3-0 skrivebordssejr, hvad skete der egentligt der?

Bentzah skrev:Jeg starter bettingtråden i dag da jeg synes der er et super godt odds på Silkeborg i dag ude med Vendsyssel. Bet365 har den til odds 2.1. Silkeborg er on fire fortiden og de møder Vendsyssel som kun har vundet en kamp i på det sidste nemlig 3-0 skrivebordssejr over FC vestsjælland. Så jeg går hårdt på Silkeborg i dag

God vend der ude idag

Bentzah

Jeg overvejede den også men tænker at der sagtens kan ligge en trods reaktion gemt i Vendsyssel nu når de har fyret Ove C.

De udmeldinger der er kommet fra Vendsyssel FF tegner til at de virkelig vil kæmpe R... ud af bukserne i mod Silkebog. Derfor vælger jeg den kedelig variant hvor jeg(for en gang skyld) dækker mig ind med 2 (Draw no bet).


Odds udviklingen synes jeg understøtter dette f.eks. ligger ren Silkeborg sejr nu i 2.3 på Bet365. Vendsyssel vil sagtens kunne se en uafgjort som en "sejr" mod et af topholdene.


/Bentz

Redigeret af Bentz d. 28-04-2016 17:37
28-04-2016 17:32 #33| 0


2 kuponer skal gå i hus for at få overskud...



sådan alle finske hjemmehold har scoret i første halvleg... Gør lige det samme i anden tak...

Redigeret af Razzmussen d. 28-04-2016 18:15
28-04-2016 17:52 #34| 0
ROI: 49.81% (26)

kæft hvor scandic's mobil betting tilter mig.. Den er jo SÅ dårlig. Andre med probs

28-04-2016 17:56 #35| 1
drohse skrev:kæft hvor scandic's mobil betting tilter mig.. Den er jo SÅ dårlig. Andre med probs

Scandic er generelt bare elendigt..... nææh det var tider før Sportingbet overtog Scandic.... før i tiden var scandicbookmakers en lækker bookie med dejligt overskueligt design og lys baggrund og en hurtig hjemmeside... nu er den bare dyster og grå og langsom

28-04-2016 17:58 #36| 0
ROI: 104.96% (232)

Dagen starter elendigt.

Odds 15 på Zakarin som vinder af 2. Etape af Romandiet rundt. Og så vælger de at kalde det en unfair spurt af Zakarin. Hold kæft det er utroligt.


https://twitter.com/CyclingHubTV/status/725712191354224640

Redigeret af MrNoller d. 28-04-2016 17:59
28-04-2016 18:11 #37| 0
ROI: 104.96% (232)
Nimacos skrev:Jeg er også ude i den Svenske idag og spillede i går nat o 2,25 1,84 i Sundsvall-Kalmar og tænker om man skal under 2,75 1,92 i Hacken-Gefle, begge hold er startet skidt ud, men Hackens træner må forlange at Hacken idag går ud og spiller offensivt fodbold da det ikke ser godt ud for dem et femte nederlag i træk og kun være 1/6 kampe med sejr.

du snakker om de skal frem Hacken, men du vil spille under. Er det under eller over du vil spille, bare for at være på sikre side

28-04-2016 18:14 #38| 0
ROI: 629.26% (10)

Kender ikke til ham, men kan se, at S. Johnson fra Djurgården har scoret i 8 ud af de seneste 10 kampe, så han får et skud for 3.40 på Unibet.

28-04-2016 18:16 #39| 0
ROI: 49.81% (26)
MrNoller skrev:Dagen starter elendigt.
Odds 15 på Zakarin som vinder af 2. Etape af Romandiet rundt. Og så vælger de at kalde det en unfair spurt af Zakarin. Hold kæft det er utroligt.

https://twitter.com/CyclingHubTV/status/725712191354224640

Virkelig sygt at han får frataget den sejr! Quintana havde aldrig taget den sejr, uanset hvad

28-04-2016 18:17 #40| 0
ROI: 26.89% (7)

Barstad har meldt Smart (Celtics) over 11p op.

Kan pt. fåes til 1.87 hos NordicBet.

28-04-2016 18:17 #41| 0
ROI: 104.96% (232)
drohse skrev: Virkelig sygt at han får frataget den sejr! Quintana havde aldrig taget den sejr, uanset hvad

Haha det er også sygt i min optik.

Havde Zakarin i et par h2h også, håber ikke du ikke de har ødelagt dem.

28-04-2016 18:17 #42| 0
ROI: 82.89% (5)
Bentz skrev:

Jeg overvejede den også men tænker at der sagtens kan ligge en trods reaktion gemt i Vendsyssel nu når de har fyret Ove C.
De udmeldinger der er kommet fra Vendsyssel FF tegner til at de virkelig vil kæmpe R... ud af bukserne i mod Silkebog. Derfor vælger jeg den kedelig variant hvor jeg(for en gang skyld) dækker mig ind med 2 (Draw no bet).

Odds udviklingen synes jeg understøtter dette f.eks. ligger ren Silkeborg sejr nu i 2.3 på Bet365. Vendsyssel vil sagtens kunne se en uafgjort som en "sejr" mod et af topholdene.

/Bentz

Ja fik godt lige læst lidt op om det. Men håber det sgu ikke. Lol

Håber ikke den fyring satte gang i dem. Endte nok med lidt for meget ude på silkeborg.

Må måske sælge lidt igen nu. Og vebdsyssel ser ud fra stat til at syre totalt :/

Redigeret af G-B-P d. 28-04-2016 18:18
28-04-2016 18:24 #43| 0
ROI: 104.96% (232)
G-B-P skrev:
Ja fik godt lige læst lidt op om det. Men håber det sgu ikke. Lol
Håber ikke den fyring satte gang i dem. Endte nok med lidt for meget ude på silkeborg.
Må måske sælge lidt igen nu. Og vebdsyssel ser ud fra stat til at syre totalt :/

Vendsyssel starter med medvind. Så det gør det lidt nemmere for Vendsyssel.

28-04-2016 18:26 #44| 0
ROI: 40.84% (19)
MrNoller skrev: Vendsyssel starter med medvind. Så det gør det lidt nemmere for Vendsyssel.

Kan ikke se kampen lige pt, men i følge stats er det Vendsyssel der sidder på kampen. Er det korrekt eller er SIF ok med?

28-04-2016 18:27 #45| 0
ROI: 104.96% (232)
CraekZ skrev: Kan ikke se kampen lige pt, men i følge stats er det Vendsyssel der sidder på kampen. Er det korrekt eller er SIF ok med?

begge har haft en stor chance


28-04-2016 18:28 #46| 0

SIF er kommet bedre med, der har været et par store chancer i begge ender.

28-04-2016 18:29 #47| 0
ROI: 49.81% (26)

Halden Rødt kort

28-04-2016 18:31 #48| 0
ROI: 96.6% (25)

Det er alligevel imponerende at Sarpsborg kan brænde 2 straffespark :)


Jeg ville ud på den live efter at have læst Nimacos' post, men nåede desværre ikke inden Halden fik rødt..

Redigeret af TightGirl d. 28-04-2016 18:32
28-04-2016 18:40 #49| 0
ROI: 206.51% (17)

Lol Halden, det er et norsk 2 div hold.. Da jeg arbejde i Norge i kort tid kunne jeg sidde på balkonen i det hus jeg boede og se ind på stadion og følge med i deres kampe. Halden er en hyggelig by på størrelse med Frederikshavn også ligger det klods op af den svenske grænse næsten

28-04-2016 18:42 #50| 0
ROI: 50.24% (20)

Det var godt nok på tide Sarpsborg fik den i nettet

28-04-2016 18:42 #51| 0

Vendsyssel foran

28-04-2016 18:42 #52| 0
ROI: 86.64% (55)

Vendsyssel FF 1-0

28-04-2016 18:44 #53| 0
ROI: 49.81% (26)

Sarpdborg 08..... Mål

28-04-2016 18:44 #54| 1
ROI: 104.96% (232)
AKL2 skrev:Vendsyssel FF 1-0

ja noget af en kanin der blev hevet ud af røven med et saksespark

28-04-2016 18:46 #55| 0
ROI: 85.71% (1483)

Hev han virkelig en kanin ud af røven ? :-)

28-04-2016 18:51 #56| 1
Hawkeye skrev:Hev han virkelig en kanin ud af røven ? :-)

Nej. Det var en hare. En Ha ha ha hahahare.

28-04-2016 18:53 #57| 0
ROI: 85.71% (1483)

Ok :-)


Skal bare bruge en hare eller kanin mere i den kamp.

28-04-2016 18:54 #58| 0
ROI: 86.64% (55)
Hawkeye skrev:Ok :-)

Skal bare bruge en hare eller kanin mere i den kamp.

skal gerne bruge den til Sif så :D

28-04-2016 18:55 #59| 1
ROI: 85.71% (1483)
AKL2 skrev:
skal gerne bruge den til Sif så :D

Den er jeg med på.

28-04-2016 19:02 #60| 0
ROI: 49.81% (26)

SIF scorer 2 mål i anden halveg. De har vinden i ryggen - betyder ALT

( håber jeg ihverfald )

- eller også har de modvind, whatever de scorer 2 :-)

Redigeret af drohse d. 28-04-2016 19:03
28-04-2016 19:08 #61| 0
ROI: 101.78% (272)

Henkes søn Jordan 1-0!

28-04-2016 19:11 #62| 0
ROI: 82.89% (5)
Cantona_7 skrev:Henkes søn Jordan 1-0!

Nice. Hold nu bar den hjem 😏😏

28-04-2016 19:12 #63| 0
ROI: 101.78% (272)

AIK ser dog stærke ud offensivt.. Kampen bliver nok ikke 1-0

28-04-2016 19:20 #64| 0

Er der nogen der kan se værdi i Betsafe's Boosted odds på EL?


Europa League - Liverpool to win and Over 2.5 goals WAS 5.85 : 6.75


Europa League - Sevilla and Villarreal both to win WAS 6.90 : 7.50


Villarreal vs Liverpool: D. Sturridge scorer minimum 2 mål i kampen : 18.00


28-04-2016 19:24 #65| 0
ROI: 101.78% (272)

1-1 - fuldstændig åben, hvor offensiven er langt bedre end defensiven hos begge hold.

28-04-2016 19:26 #66| 1
ROI: 85.71% (1483)
Cantona_7 skrev:1-1 - fuldstændig åben, hvor offensiven er langt bedre end defensiven hos begge hold.

Æv...troede lige det var SIF :-(

28-04-2016 19:30 #67| 0
ROI: 86.64% (55)

Nu må Sif samte gerne tag sig sammen.

28-04-2016 19:34 #68| 0
ROI: 104.96% (232)
AKL2 skrev:Nu må Sif samte gerne tag sig sammen.

Sker ikke desværre.

28-04-2016 19:34 #69| 0
ROI: 101.78% (272)

AIK med korrekt annulleret scoring.. Defensiven hos HBG sejler fuldstændigt.

28-04-2016 19:36 #70| 0
ROI: 86.64% (55)
MrNoller skrev:

Sker ikke desværre.




Nej de sku godt nok ringe idag.
28-04-2016 19:37 #71| 0
ROI: 70.49% (36)
MrNoller skrev: du snakker om de skal frem Hacken, men du vil spille under. Er det under eller over du vil spille, bare for at være på sikre side

Lige kommet hjem, ville have været under, kan se det var godt jeg blev optaget af andet;)

28-04-2016 19:38 #72| 0
ROI: 104.96% (232)
Nimacos skrev:
Lige kommet hjem, ville have været under, kan se det var godt jeg blev optaget af andet;)

Jeg var ved at spille på over, men var i tvivl om hvad du faktisk mente, selvom du skrev under, lød det som du mente over gav mening :p

28-04-2016 19:41 #73| 0
ROI: 96.6% (25)

Straffe Sundsvall

28-04-2016 19:41 #74| 0
ROI: 70.49% (36)

Straffe i sundsvall

28-04-2016 19:43 #75| 0
ROI: 96.6% (25)

Dit ludobet er da også hjemme nu Nimacos. :)

28-04-2016 19:43 #76| 0
ROI: 70.49% (36)

Ja Papirs fabrikken;)

28-04-2016 19:45 #77| 0
ROI: 104.96% (232)

Ønsker gerne en Zenit sejr på mindst 2 mål.
Fik dem pre til 1,91, og de lukkede jo under 1,70 på -1,5.

28-04-2016 19:46 #78| 0
ROI: 96.6% (25)
Nimacos skrev:Ja Papirs fabrikken;)

Oddset var slashed for meget efter jeg kom hjem fra arbejde, til at det var sjovt at gå i ryg. Fik dog et lille bet ud på papirsfabrikken 1st @2,75 i 33' minut - så tak for at lede opmærksomheden hen på den kamp :)

28-04-2016 19:50 #79| 0
ROI: 104.96% (232)

Ja tak 3-1 til Zenit, så luk lige kampen tak ;)

28-04-2016 19:52 #80| 0
ROI: 101.78% (272)
Cantona_7 skrev:@Nimacos Jeg erindrer at du før har talt varmt om cmore ifht. dækning af div. fodbold. - Bor du i Sverige eller hvordan gør du? Som jeg ser det så er det nemlig påkrævet, medmindre man bruger noget hidemyass agtigt noget.

28-04-2016 20:07 #81| 0
ROI: 70.49% (36)
Cantona_7 skrev:

De blir vist på Bet365 alle 4 og mener de viser de fleste normalt.

28-04-2016 20:09 #82| 0
ROI: 101.78% (272)
Nimacos skrev:
De blir vist på Bet365 alle 4 og mener de viser de fleste normalt.

Jovist, men det er jo kun den mini skærm, ik?

28-04-2016 20:12 #83| 0
ROI: 104.96% (232)

Hoffenheim i weekenden er forslået et andet steds, men ligner et solidt spil trods alt.
Ingolstadt har deres på det rene, Hoffenheim har alt at spille for.
Oddset er faldet til 1,73 hos Bet365, 1,83 hos Pinny.

1,90 hos Tipico bl.a. stadig.

28-04-2016 20:16 #84| 0
ROI: 70.49% (36)
Cantona_7 skrev: Jovist, men det er jo kun den mini skærm, ik?

Nej, men det kræver noget længere forklaring at forklare jer hvordan i gør den størrere og åbner flere kampe samtidig.

28-04-2016 20:22 #85| 0
ROI: 118.38% (275)
Nimacos skrev:
Nej, men det kræver noget længere forklaring at forklare jer hvordan i gør den størrere og åbner flere kampe samtidig.

der er 40 minutter til kick off.. sæt i gang stativ :)

28-04-2016 20:23 #86| 0


Tænker han napper et kort i aften

28-04-2016 20:28 #87| 0
ROI: 95.95% (135)

@Nimacos

Shaktar stiger, nogle spændende News? Eller skal der bare hugges til nu?

28-04-2016 20:30 #88| 0
ROI: 70.49% (36)

1-1 i sundsvall, kom så med den sidste.

28-04-2016 20:30 #89| 0
ROI: 104.96% (232)
Jørgensen51 skrev:@Nimacos
Shaktar stiger, nogle spændende News? Eller skal der bare hugges til nu?

Sstarting XI: Pyatov, Srna, Kucher, Rakitskyy, Ismaily, Malyshev, Stepanenko, Marlos, Kovalenko, Taison, Ferreyra
Lige hvad jeg husker ligner det stærkest stort set.

28-04-2016 20:31 #90| 0
ROI: 104.96% (232)
Nimacos skrev:1-1 i sundsvall, kom så med den sidste.

så skal det være til Sundsvall er på dem -0,25.

28-04-2016 20:35 #91| 0
ROI: 70.49% (36)
Jørgensen51 skrev:@Nimacos
Shaktar stiger, nogle spændende News? Eller skal der bare hugges til nu?

Mest pga af de tvivlsomme Sevilla folk er meldt klar.


David Soria; Escudero, Carrico, Rami, Mariano; N'Zonzi, Krychowiak, Konoplyanka, Banega, Vitolo og Gameiro.

28-04-2016 20:36 #92| 0
Redigeret af felkin d. 13-12-2016 04:27
28-04-2016 20:36 #93| 0
ROI: 95.95% (135)
Nimacos skrev:
Mest pga af de tvivlsomme Sevilla folk er meldt klar.

David Soria; Escudero, Carrico, Rami, Mariano; N'Zonzi, Krychowiak, Konoplyanka, Banega, Vitolo og Gameiro.

stadig værdi? Og hvor mange units har du smidt?

28-04-2016 20:36 #94| 0
ROI: 101.78% (272)

Jooordan Laaaarsson!!

28-04-2016 20:38 #95| 0
ROI: 102.93% (492)

Har ikke andet ude end :

Alle 4 EL hold scorer @ 3,75 Betfair


Ren opvarmning til Caps-Penguins

28-04-2016 20:40 #96| 0
ShadeStar skrev:Har ikke andet ude end :
Alle 4 EL hold scorer @ 3,75 Betfair


Ren opvarmning til Caps-Penguins

Var det ikke smartere at lave en doubble med BTS?


Edit: Nevermind troede den lå på 2 i begge kampe.

Redigeret af XSUPERBULLX d. 28-04-2016 20:41
28-04-2016 20:41 #97| 0
ROI: 102.93% (492)
XSUPERBULLX skrev:
Var det ikke smartere at lave en doubble med BTS?

Har ikke kunne finde en bookie(blandt 4-5 stykker), hvor BTS giver mere end 3,75 så nej...

28-04-2016 20:43 #98| 0
ROI: 92.5% (2)

Kom med den sidste i Sundsvall bitte .

28-04-2016 20:43 #99| 0
ROI: 104.96% (232)

Stod med tankerne på Dortmund -1,5 mod Wolfsburg til 2,00.
Men ved ikke hvor klar og om de vil lade Auba starte i den kamp.

Hopper dog på Schalke, selvom jeg husker Hannover imod Hertha hvor de kæmpede godt Hannover, men nu det hele slukket og Schalke kæmper med Mainz om noget EL. Så dem prøver jeg til 1,86.

28-04-2016 20:44 #100| 0
ROI: 70.49% (36)

Man kan sige Hæcken var tvunget til at vågne op 6-1 p.t

28-04-2016 20:44 #101| 0
ROI: 104.96% (232)
Nimacos skrev:Man kan sige Hæcken var tvunget til at vågne op 6-1 p.t

Træneren sagde de skulle frem :D

28-04-2016 20:45 #102| 0
ROI: 70.49% (36)

Ja, jeg kom med, dog lidt sent;)

28-04-2016 20:50 #103| 0
ROI: 102.53% (290)

Jordan... Er det Henkes søn? LOL

Redigeret af manonfire d. 28-04-2016 20:52
28-04-2016 20:51 #104| 0
ROI: 70.49% (36)

Det eneste positive i Sundsvall-Kalmar var at man tog den ydmyge vej og kun tabte halv sats.

28-04-2016 20:54 #105| 0
ROI: 101.78% (272)
manonfire skrev:Jordan... Er det Henkes søn? LOL

Ja. 18 år og med 2 meget flotte kasser i dag. Super venstreben!

28-04-2016 20:59 #106| 0
ROI: 82.89% (5)
Cantona_7 skrev:
Ja. 18 år og med 2 meget flotte kasser i dag. Super venstreben!

Takker for bettet Cantona!
odds 3 var sgu ikke at kimse af ;)



28-04-2016 21:01 #107| 0
ROI: 101.78% (272)
G-B-P skrev:
Takker for bettet Cantona!
odds 3 var sgu ikke at kimse af ;)


Ingen årsag! Jeg har været kold på fodbolden begge cl dage. Godt du fulgte, men ærgerligt at du ikke tog den til 4.75 med.

28-04-2016 21:03 #108| 0

Har lavet mine sædvanlige HF/FT 1/2 2/1 doubbler på de to EL kampe.

28-04-2016 21:05 #109| 0
ROI: 82.89% (5)
Cantona_7 skrev:
Ingen årsag! Jeg har været kold på fodbolden begge cl dage. Godt du fulgte, men ærgerligt at du ikke tog den til 4.75 med.

Heh!
Jeg er ikke grådig :P
Men ja, den kunne jeg da godt have snuppet også men tænkte slet ikke over den faktisk!
Måtte tjekke nu hvad det var for en :p

28-04-2016 21:07 #110| 0
ROI: 85.66% (170)

er på shaktar sejr og X i spanien. Som singler og doubler

28-04-2016 21:11 #111| 0
ROI: 86.64% (55)

1-0 til sevilla

28-04-2016 21:26 #112| 0

Har lige et hurtigt spørgsmål, har gennemspillet bonus på Bet365, NordicBet, Unibet og 888. Hvilken anden bookie synes i er god og har en god indbetalingsbonus?

28-04-2016 21:28 #113| 0
ROI: 70.49% (36)

Ahhhh 1-1

28-04-2016 21:28 #114| 0
ForPok-k-er skrev:Har lige et hurtigt spørgsmål, har gennemspillet bonus på Bet365, NordicBet, Unibet og 888. Hvilken anden bookie synes i er god og har en god indbetalingsbonus?

Tipico, Scandic, Danske Spil.

28-04-2016 21:30 #115| 0
ROI: 102.93% (492)

Så var 'BTS' hjemme i den ene..Go Go!

28-04-2016 21:32 #116| 0
ShadeStar skrev:Så var 'BTS' hjemme i den ene..Go Go!

Jeg gik på den udvidede variant - Begge hold scorer i begge halvlege double :D

28-04-2016 21:34 #117| 0
ROI: 118.38% (275)
XSUPERBULLX skrev:
Tipico, Scandic, Danske Spil.

for ikke at glemme Betfair, Tony (frygtelig support), cashpoint og klassens nye dreng Jetbull

28-04-2016 21:36 #118| 0
supersafe skrev:
for ikke at glemme Betfair, Tony (frygtelig support), cashpoint og klassens nye dreng Jetbull



Havde glemt at nævne Betfair, den har jeg også brugt :)

Overvejer tipico.

28-04-2016 21:38 #121| 0
ROI: 0% (0)

Til imorgen.


Fortuna Koln - Chemnitzer @ +0, 1.91, Dafa

28-04-2016 21:38 #122| 0
ROI: 118.38% (275)
ForPok-k-er skrev:

Havde glemt at nævne Betfair, den har jeg også brugt :)
Overvejer tipico.

Tipico er god med at give bonusser, men vær opmærksom på at det er odds 2 for at gælde (til gengæld ingen time limit).

28-04-2016 21:40 #123| 0
ROI: 70.49% (36)

Bummmmmmmmmmmmmmmmmmmm 2-1 Shaktar

28-04-2016 21:42 #125| 0
ROI: 94.67% (4)

Villa DNB 1,88

Synes de sidder fint på den kamp




28-04-2016 21:42 #126| 0
Nimacos skrev:Bummmmmmmmmmmmmmmmmmmm 2-1 Shaktar

Så skulle man lige have stukket ud ved 0-1 alligevel.

28-04-2016 21:43 #127| 0
ROI: 104.96% (232)
Nimacos skrev:Bummmmmmmmmmmmmmmmmmmm 2-1 Shaktar

ja tak.

28-04-2016 21:48 #128| 0
ROI: 122.73% (57)

Ikke betting, men


Hvis Shaktar og Liverpool ender i finalen, og Shaktar er kvallet via hjemlig liga. Er Liverpool så sikre på CL ?


Bare et eksempel, og drømmescenarie for mig ;)


Aner ikke engang hvordan Shaktar ligger i egen liga !!

Redigeret af Mikkmakk d. 28-04-2016 21:48
28-04-2016 21:50 #129| 0
ROI: 70.49% (36)

Tror ikke den regel gælder der men kun i hjemlige cup, men er ikke sikker, men næsten;)

28-04-2016 21:51 #130| 0
ROI: 102.53% (290)

ret sikker på at det kommer den ukrainske liga(2'er) tilgode og ikke Liverpool

28-04-2016 21:56 #131| 0
ROI: 104.96% (232)
manonfire skrev:ret sikker på at det kommer den ukrainske liga(2'er) tilgode og ikke Liverpool

det vil sige Shakhtar selv?

De ligger nr. 2

28-04-2016 22:00 #132| 0
ROI: 70.49% (36)

Hyggestik på ingen mål i Villareal 3,05

28-04-2016 22:04 #133| 0
ROI: 104.96% (232)
Nimacos skrev:Hyggestik på ingen mål i Villareal 3,05

ja den kan godt gå helt kold kampen.

28-04-2016 22:10 #134| 0
ROI: 102.93% (492)

Kom så med en kasse i begge ender!

28-04-2016 22:12 #135| 1
Razzmussen skrev:

Tænker han napper et kort i aften

Loco Krychowiak fejler ikke 😅

28-04-2016 22:35 #136| 0
ROI: 0% (2)

så det slemt ud med Krohn-deli?

28-04-2016 22:40 #137| 0
ROI: 102.53% (290)
MrNoller skrev: det vil sige Shakhtar selv?
De ligger nr. 2

Nå...

Må gå til 3'eren så...

28-04-2016 22:41 #138| 0
ROI: 94.67% (4)

Hmm der skrives om en slem knæskade til Krohn-Dehli

28-04-2016 22:43 #139| 0
manonfire skrev: Nå...
Må gå til 3'eren så...

Er der ikke noget med, at pladsen så udgår? Altså ligesom hvis CL vinderen er kvalificeret gennem egen liga, så er der bare ingen direkte CL plads til CL vinderen.

I Shaktars tilfælde, vil jeg tro, at hvis de bliver 2'er, som jeg mener kun er kval til CL, så får de direkte plads gennem EL, og så udgår deres kval plads.

Hvis ovenstående tilfælde sker, mener jeg, at næste land på koefficientpladsen, der ikke har direkte kval, så får en direkte kval plads. Og det på den måde forskydes hele vejen ned.

Mener DK tidligere har fået direkte plads i stedet for kval netop på grund af dette.

28-04-2016 22:44 #140| 0
ROI: 0% (2)

Sevilla

28-04-2016 22:45 #141| 0
AtillaWP skrev:Sevilla

De vinder EL :)

28-04-2016 22:51 #142| 0
ROI: 0% (2)

uj Villa den skal ind

28-04-2016 22:54 #143| 0
ROI: 102.53% (290)

Gudemål

28-04-2016 22:54 #144| 0
ROI: 70.49% (36)

Det holdt ellers i 91;(

28-04-2016 22:55 #145| 0

LAd os få en kasse til Sevilla til odds 150 tak :)

28-04-2016 22:58 #146| 0

klamme Villareal :-( 500 kr på 2 gange X ( Sevilla ) til 5600 ryger i 2 min overtid :-(

28-04-2016 22:58 #147| 0
HomeMade skrev:klamme Villareal :-( 500 kr på 2 gange X ( Sevilla ) til 5600 ryger i 2 min overtid :-(

Bittert :(

28-04-2016 23:00 #148| 0
ROI: 106.75% (83)
Bentz skrev:

Jeg overvejede den også men tænker at der sagtens kan ligge en trods reaktion gemt i Vendsyssel nu når de har fyret Ove C.
De udmeldinger der er kommet fra Vendsyssel FF tegner til at de virkelig vil kæmpe R... ud af bukserne i mod Silkebog. Derfor vælger jeg den kedelig variant hvor jeg(for en gang skyld) dækker mig ind med 2 (Draw no bet).

Odds udviklingen synes jeg understøtter dette f.eks. ligger ren Silkeborg sejr nu i 2.3 på Bet365. Vendsyssel vil sagtens kunne se en uafgjort som en "sejr" mod et af topholdene.

/Bentz

Ikke overraskende at Vendsyssel blev "problembarnet" i aften..

28-04-2016 23:11 #149| 0

Hyggebet til i nat efter en god odds aften ...


Tror det bliver en tæt kamp i Boston hvor det både kan blive en dreng og en pige, så satser på et af holdende vinder med 6-10 point ..


28-04-2016 23:47 #150| 0
ROI: 130.97% (8)

Jae Crowder under 12,5 point @ odds 2.00

Under 199,5 point @ odds 1,90

Redigeret af MuckMe d. 28-04-2016 23:52
29-04-2016 00:17 #151| 0
ROI: 104.96% (232)

MuckMe skrev:Jae Crowder under 12,5 point @ odds 2.00
Under 199,5 point @ odds 1,90

Hvem har 2,00

Og er den spilbar overhovedet til 1,85

29-04-2016 00:18 #152| 0
ROI: 130.97% (8)
MrNoller skrev:

Hvem har 2,00
Og er den spilbar overhovedet til 1,85

Bet365

29-04-2016 00:20 #153| 0
ROI: 104.96% (232)
MuckMe skrev:
Bet365

Så den blev skåret ned 😊

Går ud fra den er 55-45 i underfavør måske .

29-04-2016 00:22 #154| 0
ROI: 130.97% (8)
MrNoller skrev:
Så den blev skåret ned

1,85 kan godt lige gå an.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar