Betting 29/01

#1| 0

Hej PN'er

Vil lige hører hvad resten af banden har tænkt sig at spille i dag. Personligt er jeg ikke fan af diverse Cups, da de altid er meget uforudsigelige. Derfor har jeg selv kigget imod det Skotske og fundet;

Hamilton Academical - Kilmarnock 2

Hamilton er langt fra skarpe på hjemmebane og frister skæbne på en sidste plads i ligaen, de har indtil videre kun hentet 4 points ud af 30 mulige.
Hamilton 10 0 4 6 6-16 4
Kilmarnock 10 5 3 2 18-9 18

Den generelle tendens i skosk fodbold er, at holdene fra 3-6 pladsen faktisk spiller bedre på udebane og udnytter ikke deres hjemmebane. Derfor mener jeg at kilmarnock, der pt er placeret som nr 4 og har spillet en stabil sæson på udebane har fine chancer for, at hente alle 3 points på udebane i dag imod et svagt hjemmehold. Så mit bedste bud er at kilmarnock og Conor Sammon, der har spillet et flot sæson og lavet 14 kasser napper alle 3 points i dag til odds 2.40.

Til imorgen:


Cagliari - Bari 1

Det kræver ikke den voldsomme analyse at finde frem til seria A's bundprop, 14 points er det blevet til for Bari, der ikke har fundet formen frem. Derimod så har Cagliari spillet fornuftigt på hjemmebane og søndagens opgør burde resultere i 3 points til holdet fra Sardinien til odds 1,70.

Det sidste spil bliver Novak Djokovic til at slå Andy Murray. Det kan godt være at Murray sendte Nadals overmand ud i dette års Australien open, men det var en Nadal der langt fra var på toppen og plaget af sygdom. Derimod så skal der virkelig noget til for at slå Roger federer i 3 sæt, og det var netop hvad serberen beviste. Han demonstrere tydeligt at han er den på hele touren, der træner hårdest og hans grundspil fra baglinen er uhyggelig sikkert samtidig med at hans serv er kommet tilbage. Jeg tror at Murray er godt smadret og bliver en overkommeligt modstander for Novak, der vinder kampen med 3-0 i sæt til odds 4,15.


Aktaion.

29-01-2011 12:46 #2| 0
ROI: 104.96% (232)

Er som udgangspunkt enig i at de vinder.
Begge hold må undvære et par centrale spillere.

Jeg tror det bliver 3-1 eller 2-0 sejr til dem. Cagliari har scoret fint med mål på hjemmebane, og Bari kommer nok til at stå langt tilbage på banen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar