.

#1| 0

Starter dagens betting-tråd med noget så sexet som tysk 3.liga bold..


Würzburger Kickers - Preussen Münster 1 1.97 på DS


Begge hold ligger i den bedre halvdel af ligaen. Würzburger Kickers dog kun på 10 pladsen, Preussen Münster på 6 pladsen. Begge har stadig fine muligheder for at komme op på 3 pladsen hvor man sikrer sig opryknings-playoff.

Grunden til jeg syntes 1-tallet virker interessant er Preussen Münsters statistik. De har tabt 5 af de sidste 7 kampe. Senest et nederlag på hjemmebane på 0-1 til en modstander under dem i tabellen. Yderligere døjer Preussen Münster med et par skader og træneren har udtalt at han kommer til at stille op i en lidt alternativ opstilling med spillere på lidt uvante pladser.

Würzburger er ubesejret i de sidste 4 kampe og har alle mand fit for fight.


Bonus-info:

Hvis man, ligesom mig, har set rigtig RIGTIG meget tysk fodbold - især i mine "unge" dage.. ;-) Så vil træneren for Würzburger vække bekendtskab. Det er gode gamle Bernd Hollerbach som havde hans storhedstid i HSV fra 1996-2004. Han var én af bundesligaens hårdeste hunde, kun Stefan Effenberg tilragede sig flere kort end Hollerbach, dog med væsentlig flere kampe :-) ligeledes "turde" den hårde hund Hollerbach, som én af ganske få, at skifte fra FC St. Pauli til HSV. Ikke lige det skifte man blir' allermest populær på..


Redigeret af fryden d. 17-02-2016 11:09
17-02-2016 10:59 #2| 0
OP
ROI: 49.81% (26)

slet tak

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar