Betsafe - troværdig site?

#1| 0

Hej,

Jeg spiller primært på stars, men har spillet lidt på Betsafe, her oplever jeg en del problemer med clienten, måske fordi jeg kører mac.

Jeg får ihvertfald atvide i en af mine utallige korrespondancer med live support, at Betsafe ikke er kompitabelt til Mac users endnu - dette er jeg ret overrasket over at få atvide eftersom det modsatte står når jeg logger ind, men denne påstand ender med at ændre sig til det måske virker i danmark...

Jeg bliver ihvertfald disconnected i tide og utide, og vil derfor høre om andre har haft dette problem?

Jeg ringer til supporten og klager over jeg ryger af og på, her sidder jeg i en 108$ tour, jeg får afvide der er problemer med deres klient og han råder mig til ikke at spille før om 1 time, jeg forklarer jeg sidder i en tour, og her beroligere henrik fra support mig med at jeg får en 108$ billet krediteret til min konto, jeg skal blot indsende info på touren, jeg går all in umiddelbart derefter med rag velvidende om jeg er blevet lovet billetten anyway. det var så den 6. februar, og idag står jeg stadig uden mulighed for at komme i kontakt med Henrik, og kun spist af med fra andre supporter at jeg ikke har noget til gode.

jeg poster for at høre om andre også oplever denne "service" eller jeg blot er en af de heldige :) ?

25-02-2013 10:53 #2| 0

Jeg har droppet dem for længe, længe siden pga. dårlig service. Prøv at søg lidt rundt og du skal finde mange reviews af det site..

25-02-2013 11:14 #3| 0

Okay - jamen tænkte nok det var sådan, fik bare et godt indtryk af dem da jeg var i Manchester og spille GSOP, var afsted med anden site dog. Er bare overrasket over man lover et forholdvis småt beløb til en spiller, og bagefter bare lader som om det ikke er sket?

25-02-2013 11:21 #4| 0

Har aldrig rigtig haft problemer modsat andre. Deres oddssektion går dog nogengange ned for mig ;-)

25-02-2013 11:24 #6| 0
Sebbecenter skrev:
Har aldrig rigtig haft problemer modsat andre. Deres oddssektion går dog nogengange ned for mig ;-)


gid det var såvel for mig.. :)
25-02-2013 12:21 #7| 5

Jamen forventer du at du kan gå allin også få pengene tilbage efterfølgende? Det er nok en anelse optimistisk. Hvis klienten vitterligt var så dårlig at du ikke kunne spille skal du self sitout og få dine penge tilbage jf. aftale med supporten. De skylder dig intet.

Jeg har spillet meget på Betsafe og aldrig haft nogle problemer.

25-02-2013 12:23 #8| 1

Forstår heller ikk hvorfor du gik Allin.. ...

25-02-2013 12:25 #9| 0

Næste gang, tror jeg også jeg går all-in, og hvis jeg taber forventer jeg mit BI tilbage :) Tak Betsafe

25-02-2013 12:36 #10| 0

Som jeg ser det, mister du altså din mulighed for kompensation, da du vælger at spille videre, på trods af, at du har fået forklaret at du ikke skal spille videre i turneringen.

Det viser jo også Betsafe, at det rent faktisk var muligt at spille videre. Når det er sagt, så skal jeg nok spørge Betsafe om sagen. Send mig dit nick i en PM.

25-02-2013 13:06 #11| 0
becks skrev:
Jamen forventer du at du kan gå allin også få pengene tilbage efterfølgende? Det er nok en anelse optimistisk. Hvis klienten vitterligt var så dårlig at du ikke kunne spille skal du self sitout og få dine penge tilbage jf. aftale med supporten. De skylder dig intet.

Jeg har spillet meget på Betsafe og aldrig haft nogle problemer.


I bakspejlet fortryder jeg også dennebeslutning istedet for bare at lukke ned, men jeg havde forklaret situtationen nøje med hyppige disconnects, han tilføjer selv der er problemer med klienten, og jeg bliver lovet billetten på baggrund af det aktuelle forløb, derfra kommer min kritik.
25-02-2013 13:09 #12| 0
Dieb skrev:
Som jeg ser det, mister du altså din mulighed for kompensation, da du vælger at spille videre, på trods af, at du har fået forklaret at du ikke skal spille videre i turneringen.

Det viser jo også Betsafe, at det rent faktisk var muligt at spille videre. Når det er sagt, så skal jeg nok spørge Betsafe om sagen. Send mig dit nick i en PM.



har ikke fået forklaret jeg ikke skal spille videre. Fik blot forklaret at jeg ville blive krediteret billet på baggrund af deres problemer med serveren.
25-02-2013 14:06 #13| 0

Så hvis du havde vundet din all in, så havde du lukket ned?

25-02-2013 14:08 #14| 0
timmiboy26 skrev:
Så hvis du havde vundet din all in, så havde du lukket ned?


selvfølgelig ikke, men efter dialogen med support så jeg det som en freeroll med hyppige pauser.
25-02-2013 14:18 #15| 0

Arrr.

25-02-2013 14:41 #16| 0
KeewlerOo skrev:
timmiboy26 skrev:
Så hvis du havde vundet din all in, så havde du lukket ned?


selvfølgelig ikke, men efter dialogen med support så jeg det som en freeroll med hyppige pauser.


Havde du forventet at få BI tilbage selv hvis du cashede?
25-02-2013 14:43 #17| 1

Jeg synes generelt folk er meget hårde ved Betsafe. Jeg var selv en af kritikkerne for et års tid siden, men jeg synes sidenhen de er kommet godt efter det. De var uheldige med NemID og så har der været lidt sager med betting. Generelt var/ er NemID noget lort for de fleste og Betsafe forsøgte blot at være toppen fra starten af hva gælder sikkerheden. Bettingsagerne synes jeg ofte også er løbet lidt at sporet, vi snakker 2-3 sager tror jeg, dvs 2-3 bets ud af millioner!

EDIT:
Så ja, jeg stoler på dem til at bruge dem, og PN er en god ven af Betsafe og en god ven af brugerne herinde så man kan ofte få mere hjælp end hos så mange andre sites.

Redigeret af -KD- d. 25-02-2013 14:44
25-02-2013 14:58 #18| 0

@-KD-

hvis du generelt syntes folk er hårde ved Betsafe, så tænker jeg at min kritik nok ikke er så ubegrundet. Men uanset hvilket site der var tale om ville jeg holde fast i at jeg har fået lovning af kreditering på baggrund det aktuelle hændelsesforløb, også selvom jeg oplyste jeg havde periodisk adgang til tourneringen. Jeg har ikke oplevet lovning på andre sites uden det bliver holdt problemfrit.

Det er muligt medarbejderen tog en forkert beslutning, men grundet den beslutning valgte jeg at give den et skud med et skub.
Medarbejderen må vel stå inde for det han siger, havde jeg nu givet forkerte oplysninger eller insinueret andet end sandheden så kan Betsafe selvfølgelig ikke bebrejdes. Men da jeg nøje fortalte min problematik og fik oplyst de også oplevede problemer, kan jeg ikke andet end være i min gode ret til det der blev aftalt. (også selvom jeg acter yderligere i tour)

25-02-2013 15:01 #19| 0
Myrup skrev:
KeewlerOo skrev:
timmiboy26 skrev:
Så hvis du havde vundet din all in, så havde du lukket ned?


selvfølgelig ikke, men efter dialogen med support så jeg det som en freeroll med hyppige pauser.


Havde du forventet at få BI tilbage selv hvis du cashede?


det havde jeg ikke taget op til overvejelse, men forstår ikke hvorfor der rettes kritik af mig, jeg laver en aftale med support, og går ud fra jeg kan regne med den. Men hvis du vil spørge mig om jeg ville kræve det hvis jeg havde fået dækket mit indskud af gevinst, så er svaret nej
25-02-2013 15:23 #20| 0
KeewlerOo skrev:
@-KD-

hvis du generelt syntes folk er hårde ved Betsafe, så tænker jeg at min kritik nok ikke er så ubegrundet. Men uanset hvilket site der var tale om ville jeg holde fast i at jeg har fået lovning af kreditering på baggrund det aktuelle hændelsesforløb, også selvom jeg oplyste jeg havde periodisk adgang til tourneringen. Jeg har ikke oplevet lovning på andre sites uden det bliver holdt problemfrit.

Det er muligt medarbejderen tog en forkert beslutning, men grundet den beslutning valgte jeg at give den et skud med et skub.
Medarbejderen må vel stå inde for det han siger, havde jeg nu givet forkerte oplysninger eller insinueret andet end sandheden så kan Betsafe selvfølgelig ikke bebrejdes. Men da jeg nøje fortalte min problematik og fik oplyst de også oplevede problemer, kan jeg ikke andet end være i min gode ret til det der blev aftalt. (også selvom jeg acter yderligere i tour)

Korrekt, men du ringer og derefter sender mail, får du så ik fat i ham? Så du ka dokumentere det med samtale over mail med Henrik bagefter eller røg du direkte til en anden der afviste alt? Evt skriv til PokerNet og så kan de måske hjælpe dig. Denne Henrik findes vel så det kan opklares om han har lovet dig noget? :)
25-02-2013 18:26 #21| 3

Jeg synes du skal have din ticket, hvis det du skriver passer i første post.

25-02-2013 18:57 #22| 0

For mig lyder det virkeligt som om at du har misforstået det han sagde, da standard proceduren altid er sådan at man kan få sit indskud tilbage hvis deres software failer og man er stoppet med at deltage i spillet.

Kan ikke se hvorfor de skulle have givet dig specielle vilkår i forhold til alle andre

25-02-2013 19:06 #23| 0

For mit vedkommende fungerer Betsafe upåklageligt!

25-02-2013 19:18 #24| 0

Op vælger at spille videre ergo skal han ofc. ikke ha nogen som helst form for refusion, det giver desværre sig selv. Det er fair nok at softwaren er nede og du ikke er skyld i dette men så blinder man bare ud og får buyin retur, som det jo std. sker.

Den her tråd er pænt way off især når du vælger at så tvivl om Betsafe på så tyndt et grundlag skammeligt

25-02-2013 20:32 #25| 0
MrNoller skrev:
Jeg synes du skal have din ticket, hvis det du skriver passer i første post.


det stemmer selvfølgelig :)
25-02-2013 20:34 #26| 0
Myrup skrev:
For mig lyder det virkeligt som om at du har misforstået det han sagde, da standard proceduren altid er sådan at man kan få sit indskud tilbage hvis deres software failer og man er stoppet med at deltage i spillet.

Kan ikke se hvorfor de skulle have givet dig specielle vilkår i forhold til alle andre


kan nemt være der er lavet en fejl fra supports side ved at love mig den ticket, men det ændre ikke på faktum at det er sådan det forholder sig.
25-02-2013 20:36 #27| 0
KasperHumle skrev:
For mit vedkommende fungerer Betsafe upåklageligt!


også super for dem der ikke har problemer tænker jeg, men skriver for at høre om jeg står alene med sådan et problem, eller andre også oplever det
25-02-2013 20:38 #28| 1
DoubleAcesDK skrev:
Op vælger at spille videre ergo skal han ofc. ikke ha nogen som helst form for refusion, det giver desværre sig selv. Det er fair nok at softwaren er nede og du ikke er skyld i dette men så blinder man bare ud og får buyin retur, som det jo std. sker.

Den her tråd er pænt way off især når du vælger at så tvivl om Betsafe på så tyndt et grundlag skammeligt


Men de skriver han kan gå ind og spille videre om en time?
Hvor er forskellen på at buste 1 time eller senere?
26-02-2013 12:48 #29| 0
MrNoller skrev:
DoubleAcesDK skrev:
Op vælger at spille videre ergo skal han ofc. ikke ha nogen som helst form for refusion, det giver desværre sig selv. Det er fair nok at softwaren er nede og du ikke er skyld i dette men så blinder man bare ud og får buyin retur, som det jo std. sker.

Den her tråd er pænt way off især når du vælger at så tvivl om Betsafe på så tyndt et grundlag skammeligt


Men de skriver han kan gå ind og spille videre om en time?
Hvor er forskellen på at buste 1 time eller senere?


Vil godt lige pointere de IKKE har skrevet det, men vejledt i telefonen, de benægter heller ej de har sagt det, men forholder sig slet ikke til den udtalelse.. :/
26-02-2013 13:11 #30| 0

Når du går all in og taber har du jo spillet din turnering færdig og har selvfølgelig ikke krav på at få penge tilbage.

26-02-2013 14:22 #31| 0
hartvig skrev:
Når du går all in og taber har du jo spillet din turnering færdig og har selvfølgelig ikke krav på at få penge tilbage.


forstår udemærket din blåøjet kritik, men du forholder dig ikke til hele forløbet. Hvis man forholder sig til den vejledning jeg fik, kan man ikke give Betsafe medhold jo mindre man hater for at hate.
26-02-2013 14:39 #32| 1

Hvorfor spørge folk når du alligevel har bestemt hvad du syntes.

26-02-2013 14:45 #33| 1

Move on istedet for.

Så ved du istedet hvad du skal gøre i en lignende situation næste gang.

Det er altså alm. sund fornuft at får du tilhold på at få tilbagebetalt en ticket grundet problemer stopper man med at spille.

Virker til du blev grådig og dumt ville forsøge at freerolle.

26-02-2013 16:30 #34| 0

Man kan vel også sige at den vejledning du fik via tlf var ud fra at klienten IKKE fungerede, og da den jo så tydeligvis fungerede da du skubbede, så kan man argumentere for at den vejledning bortfalder. Hvis klienten derimod koksede 2sek inden du skubbede, ja så skulle du da ha din ticket uden tvivl....

Men det er bare en tanke

26-02-2013 19:53 #35| 0

Er enig med de fleste...
Du er selvfølgelig ikke berettiget til en ticket, når du vælger at spille videre.
Den er egentlig ikke så meget længere.

Du skulle obv ha' lukket klienten ned, når nu du havde klaget over den.
Bare ærgerligt...

26-02-2013 21:56 #36| 2

@OP
Helt ærlig.. Troede du selv den ville gå ? Freerolle og evt få billet hvis det ikke gik godt ?
Så er du jo decideret blank. Og det er sgu lige gyldigt hvad support har skrevet inden da, hvis man bærer sig så stupidt an.
Selvf skal du ikke ha en billet efter det nummer.

og hvad angår ->

KeewlerOo skrev:

forstår udemærket din blåøjet kritik, men du forholder dig ikke til hele forløbet. Hvis man forholder sig til den vejledning jeg fik, kan man ikke give Betsafe medhold jo mindre man hater for at hate.


Lad nu VÆRE med at oprette en tråd og spørge folk om, hvad deres opfattelse af Betsafes (i øvrigt fremragende imo) service er, når du allerede har taget det standpunkt, at ligemeget hvad så har du ret, og ikke vil høre om andet.

Og hvis du alligevel insisterer på stadig at lave tråden, så skriv i overskriften at rygklappere søges istedet.
27-02-2013 03:31 #37| 0

hold nu haters.... jeg bliver lovet en ticket i en telefonsamtale, support er udemærket klar over jeg har adgang til klienten. og resten af de faktuelle forhold. om det er udover hvad de skal, og om det er en forkert beslutning af support ved jeg ikke er også ligeglad, men den sikkerhed jeg bliver lovet påvirker bestemt hvordan jeg efterfølgende handler.


hvis i har en god oplevelse med Betsafe så fino, har ikke problemer med dem udover overstående.

27-02-2013 06:09 #38| 0

OMFG... Nu må du sku lige komme ind kampen. Du kan sku da ikke regne med du kan freerolle en 108 dollars Tour??? Du forsøger at malke situationen, og skal bestemt ikke have noget her. Havde du sitoutet havde en billet været på sin plads...

Næste gang så tag screens af support samtaler.

Og så stop lige med at kalde folk haters fordi de ikke bakker den løsning op du synes er rigtig. Er du 12?? Det er meget godt gået af en med 15 posts at tro, at du ved mere om poker support end de rutinerede brugere/mods på pokernet...

Når det så er sagt, så velkommen til pokernet i øvrigt :)

Redigeret af cyberbanan d. 27-02-2013 06:12
27-02-2013 15:29 #39| 0

@cyberbanan

Tak for det :)

@alle

Jeg har fået sagt hvad der er at sige, alt andet er ren diskussion, jeg har fået svar på tiltale, og hørt det fra forskellige vi vinkler - tak for respons

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar