Betsafe reload bonus (op til $500)

#1| 0

Betsafe vil meget gerne have mig tilbage til bordene, så jeg har fået følgende reload koder:


-------

Hej XXXX,

Betsafe mangler dig ved pokerbordene, og vi vil gerne give dig al mulig grund til at komme tilbage til vores stadigt voksende danske poker community. Betsafe.dk er en af de få virksomheder, der er fuldt tilladt i Danmark siden den 1. januar og bruger NemID log-in, så du kan være helt sikker på du kan spille trygt og sikkert hos os.

Vælg din egen poker reload bonus:

$25 Bonus - Aktiver med bonus koden: 25MAY2012 - Player Points krav: 375
$50 Bonus - Aktiver med bonus koden: 50MAY2012 - Player Points krav: 750
$75 Bonus - Aktiver med bonus koden: 75MAY2012 - Player Points krav: 1125
$100 Bonus - Aktiver med bonus koden: 100MAY2012 - Player Points krav: 1500
$250 Bonus - Aktiver med bonus koden: 250MAY2012 - Player Points krav: 3750

Sådan gør du krav på din bonus:

1. Aktiver din valgte bonus ved at indtaste bonus koden i "Mine Bonusser" sektionen, som vises på hjemmesiden. Når du er logget ind kan du aktivere mere end en bonus men dine bonusser vil blive sat i kø i den rækkefølge, du har valgt at aktivere dem i.
2 . Start med at spille poker i en af vores rigtige penge cash spil eller turneringer, og du vil begynde at tjene Player Points. Bonussen vil blive frigjort fra din bonuskonto til din konto med rigtige penge, så snart du har opnået dit Player Points krav. Når du har aktiveret din bonus, har du 90 dage til at gennemspille den i.
3. Følg din status for din bonus under "Mine Bonusser" sektionen på hjemmesiden.


---------

Jeg håber folk kan bruge dem, og nej, jeg arbejder der ikke.

09-05-2012 19:39 #2| 0

Husk at bruge den gratis ticket også :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar