Bets 25/08

#1| 0

Vil komme med et lille indspark til et imo, lækkert bet idag.

Island Premier Division

KR Reykjavik - IBV Vestmannaeyjar 2 tal, 4,90 canbet (4,33 Bet365)

kl 20.00 dansk tid.

Denne kamp kan mere eller mindre afgøre mesterskabet. Vinder KR er det ovre og de bliver mestre. IBV er det eneste hold der kan nå at fange dem, realistisk set.

KR har været suveræne i denne sæson, ubesejret i ligaen og lige blevet pokalmestre. Ligeledes har de gjort en god figur ude i europa, hvor de slog Zilina ud, inden de måtte se sig slået ud af Tbilisi . De mange kampe er dog klart begyndt at sætte sine spor mht til skader og træthed. Senest spillede KR 1-1 hjemme imod Stjarnan , I en kamp hvor Stjarnan var det bedste hold, men begge klubber kunne ha vundet.

KR mangler til dagens kamp deres normale højreback, deres venstreback (som har været den bedste spiller i ligaen denne sæson) , deres ene centerforsvarer (landsholdspiller) og deres midtbanedirigent er småskadet , men forventes dog at spille.

IBV er klart et top 3 hold i ligaen med mange dygtige udlændinge og stiller i stærkeste opstilling idag uden skader, bortset fra en Ukrainsk angriber der alligevel er bænkevarmer. IBVs seneste form er rigtig god, og de har fordelen af en del færrere kampe end KR den seneste måned.

Jeg forventer en meget lige kamp hvor KR selfølgelig skal være favoritter, men alt over odds 4 er imo skudt LANGT over målet!
Dette afspejles også I at den lokale tipstjeneste heroppe (a la Danske Spil) giver 2,90 på IBV .

25-08-2011 18:49 #2| 0

Giver odds 5 på Betfair. Så måske du skulle satse kronerne på KR hos den lokale. :-)

25-08-2011 18:53 #3| 0
ROI: 0% (1)

Man skal da betale sælær på Betfair?

25-08-2011 19:41 #4| 0

Odds 5,40 hos pinnacle lige nu

25-08-2011 19:41 #5| 0

Siger bare at hvis den giver 5 på Betfair, er det et meget godt tegn på at kampen er vurderet korrekt af bookierne. Men jeg håber da for OP at fidusen går hjem. Jeg spiller da nok også lige en lille sjat på den. :-)

25-08-2011 22:11 #6| 0

2-2 endte den. En helt lige kamp som ventet , hvor IBV desværre bliver dræbt af et målmandsdrop til 1-0 og et kontramål ved stillingen 1-1 hvor KR er under stort pres. Håber de forsigtige smed på handicap 2. Selv var jeg på udesejren ligepå-

@langemand.
Odds 5 var på INGEN måde vurderet korrekt, hvilket den helt lige kamp også vidnede om. Vel mene de for en gangs skyld var ramt korrekt hos den lokale tjeneste.

26-08-2011 02:14 #7| 0

@derry

Pyt med resultatet, det er valuen der taeller. Bedre held naeste gang.

@Langemand

Bookies er naesten aldrig over Betfair-5% - ever. Faktisk passer det skraemmende godt hvis du tager bookmaker top odds og traekker de 5% fra, saa har du typisk hvad Betfair markedet handles i :-)

Ved dog ikke lige hvad det skulle sige dog, det er for mig positivt at markedet (betfair) er taet paa det odds bookies tilbyder.

26-08-2011 02:36 #8| 0

@KBB
ty og helt enig ang Betfair. Forstod heller ikk lige synspunktet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar