Betit lukker: Udbetal penge inden den 28. december 2025

#1| 1
Administrator

Som det er blevet delt i en separat tråd, er flere brugere i dag blevet mødt af følgende besked fra Betit:

Vi skriver for at informere dig om, at Betit.dk officielt vil lukke og indstille al drift.

Vi takker dig oprigtigt for at have været en værdsat del af vores fællesskab.  Bemærk venligst følgende vigtige datoer og informationer:

Officiel ophørsdato: Al adgang til Betit.dk ophører pr. 28/12/2025.

Frist for udbetaling: Du skal hæve alle resterende midler fra din spillekonto senest 28/12/2025. Vi opfordrer kraftigt til, at du gennemfører din udbetaling så hurtigt som muligt.

Alle åbne væddemål med afgørelse efter ophørsdatoen vil blive annulleret, og det indsatte beløb vil blive tilbageført til din kontosaldo til udbetaling.

Har du spørgsmål vedrørende din konto, udbetalinger eller generelle henvendelser, bedes du kontakte vores dedikerede supportteam via e-mail:
Support e-mail: [email protected]

Sørg venligst for, at alle nødvendige handlinger er gennemført inden ophørsdatoen. Vi takker for din forståelse i forbindelse med denne overgang.
Betit.dk-teamet

Vi er ikke blevet informeret om lukningen og har derfor heller ikke flere detaljer på nuværende tidspunkt. Vi anbefaler dog på det kraftigste, at de af jer, der måtte have penge stående på jeres Betit-konto får dem udbetalt hurtigst muligt.

23-12-2025 16:12 #2| 0

Dejligt at brugerne får god til til at udbetale deres midler ..

23-12-2025 16:15 #3| 1
Administrator
Micebulldogs skrev:

Dejligt at brugerne får god til til at udbetale deres midler ..

Ja - og så endda i en tid på året, hvor der er så lidt at lave, at vi alle bare sidder og venter på beskeder fra spiludbydere ...

23-12-2025 17:32 #4| 6

Det må simpelthen være ulovligt, hvis der ikke sker en automatisk overførsel af ens indestående.

23-12-2025 18:36 #5| 9

Vanvittigt foretagende. Man kan håbe at RakeTech er en anelse mere kritiske overfor nye udbydere fremover. Decideret komisk at læse de interviews på BetXpert som der var med BetIts CEO, som man vel stadig ikke ved om der faktisk findes i virkeligheden.

Redigeret af StonieN d. 23-12-2025 18:36
25-12-2025 13:33 #6| 0
clrawe skrev:

Det må simpelthen være ulovligt, hvis der ikke sker en automatisk overførsel af ens indestående.

Helt enig, sæt nu man f eks. havde meldt sig ind i Rufus i en måned eller noget i den retning.  

26-12-2025 10:16 #7| 0
nuller skrev:

Helt enig, sæt nu man f eks. havde meldt sig ind i Rufus i en måned eller noget i den retning.  

Du mener vel Rofus?;)

26-12-2025 10:52 #8| 0
Nimacos skrev:

Du mener vel Rofus?;)

ja sorry for stavebøf :) 

26-12-2025 11:23 #9| 22
nuller skrev:

ja sorry for stavebøf :) 

Tak for korrektionen, for eller var det jo fuldstændigt umuligt at forstå hvad du skrev :-)

26-12-2025 11:39 #10| 6
dankjar skrev:

Tak for korrektionen, for eller var det jo fuldstændigt umuligt at forstå hvad du skrev :-)

Jeg var overbevist om, at Rufus Gifford var indblandet i debatten.

Tak for opklaringen.

26-12-2025 11:41 #11| 3
dankjar skrev:

LOL. ja men der er åbenbart nogle der VIL misforstå ;) 

26-12-2025 13:55 #12| 0
MrFlex skrev:

Jeg var overbevist om, at Rufus Gifford var indblandet i debatten.

Tak for opklaringen.

Eller at man skulle bruge en Rufus bootable USB-nøgle når man skulle starte sin computer op og få adgang til Betit for at få sine penge.

26-12-2025 16:01 #13| 1
Nimacos skrev:

Eller at man skulle bruge en Rufus bootable USB-nøgle når man skulle starte sin computer op og få adgang til Betit for at få sine penge.

Jeg troede faktisk, der blev henvist til en fod, der længes efter en dertil opfundet fil.

27-12-2025 12:46 #14| 2

-Bank åbner med lovning om indlån med gode renter.

-Folk sætter penge ind.

-Bank lukker med kort varsel og siger at folk aktivt skal sørge for at hæve deres penge ellers forsvinder pengene.

-Nogle betit-ejere beholder pengene - fordi folk jo ikke har hævet dem.

Er det ikke det, der er ved at ske med betit.dk?

27-12-2025 13:35 #15| 2

Det vilde er jo perioden de vælger at lukke ned med så kort varsel.

Op til julen, hvor mange rejser væk længere tid, og måske slet ikke får info om denne lukning, en periode hvor der er mange banklukkedage ( ja helt frem til dato de vælger 28. december.)

Tilfældigt jeg skulle ind og bruge mit ugentlige freebet, hvor det poppede op, inden loggede på, og da var logget på, overhovedet ingen info der, og heller ikke noget i beskeder, eller fået mail om det.

Fik hevet mine skillinger ud via Trustly, og ingen problemer der, når har indbetalt ad den vej, hvor pengene er inde næsten instant, hvilket ikke er det samme ved f.eks. kort-ind-/udbetalinger- ( vil ikke anbefale at prøve Trustly, hvis ikke har benyttet dem hidtil, da det kan give et helvede af verificeringsproblemer, som der jo nok ikke er tid til nu  )

Gik så så ind og bad om at få lukket kontoen, hvor jeg blev spurgt til, hvorfor jeg ønskede den lukket ?  LOL

Og så det klammeste, at de stadig reklamerer med alle deres tilbud.

Redigeret af Hawkeye d. 27-12-2025 13:39
27-12-2025 17:23 #16| 0
clrawe skrev:

-Bank åbner med lovning om indlån med gode renter.

-Folk sætter penge ind.

-Bank lukker med kort varsel og siger at folk aktivt skal sørge for at hæve deres penge ellers forsvinder pengene.

-Nogle betit-ejere beholder pengene - fordi folk jo ikke har hævet dem.

Er det ikke det, der er ved at ske med betit.dk?

Jo, pånær punkt 1

28-12-2025 02:08 #17| 0
SVFA_DK skrev:

Jo, pånær punkt 1

Ja ja, men i princippet 😉

29-12-2025 10:20 #18| 0

Man kan stadig logge ind 😀

31-12-2025 00:58 #19| 0
His Dude skrev:

Man kan stadig logge ind

Hvorfor overhovedet prøve? 😅

31-12-2025 01:47 #20| 0
Granaten11 skrev:

Hvorfor overhovedet prøve?

Man er jo nødt til at logge på for at indsætte yderligere penge :-) 

31-12-2025 07:45 #21| 0
Granaten11 skrev:

Hvorfor overhovedet prøve?

Jeg har 60 øre stående som fortjener en nytårs raket 😂

Nb. Man kan stadig logge ind og der kommer ingen besked vedrørende overskriften,så det må formodes at der kommer sager i det nye år. Hvilket etisk firma, men så igen, det er jo gambling,hvad kan man forvente?

Frem med popcorn og godt nytår😀

31-12-2025 09:32 #22| 0

Spilxperten skrev ligesom de andre steder, at Betit lukker den 28. I går lagde de så en meddelelse op hvor der står:

"Der er ganske store uklarheder omkring, hvornår Betit præcist lukker, men det kan være med ganske kort varsel."

Altså de har stadig tilgængelige væddemål, det er alligevel vildt nok. Lad os håbe de ikke snyder nogen.

Redigeret af SVFA_DK d. 31-12-2025 09:32
08-01-2026 22:05 #23| 0
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar