Betfairs nye klient

#1| 0

Den anden dag fik jeg en mail fra Betfair, hvor der stod, at de havde fået ny software. Jeg besluttede mig for at tjekke den, og downloadede derfor klienten.


Når jeg logger ind, ligner det noget totalt amatøragtigt noget. Selve klienten/lobbyen fylder ca. 80% af skærmen og kan ikke resizes. Jeg sidder bag en 30 tommer skærm, så det ser helt tosset ud. Jeg har prøvet at uninstall og re-install, men det hjalp ikke.


Er der nogen, der har spillet derinde? Har I samme "udfordring"?

20-01-2017 03:32 #2| 0

ja selve logon skærmen er noget værre rod og ligner noget der er løgn så de har vel haft lidt travlt med den del, men selve softwaren synes jeg ser meget spændende ud og mere strømlinet design end før

20-01-2017 04:12 #3| 0

Er sku ikke umiddelbart fan af den.


Hvis i finder ud af hvordan man får HEM til at virke så bliver jeg glad :D

Redigeret af soga d. 20-01-2017 04:13
20-01-2017 05:17 #4| 0

Nogen der ved om man kan slå det fra så man ikke konstant bliver logged af pga. inaktivitet? Det er jo helt umuligt at have clienten åben selvom man sidder på et bord så bliver man smidt af når man ikke er aktiv.

20-01-2017 07:59 #5| 1
OP

Jeg har ikke prøvet at spille, fordi jeg ærligt talt troede, at der var noget galt. Tænk at smide sådan noget ud til kunderne i 2017, lol


Kan bordet man spiller ved resizes?

20-01-2017 08:26 #6| 0

nogen der ved hvordan og om man kan gemme bordenes placering? For det er da tiltende at man skal bruge så meget tid og fokus på det hele tiden.

21-01-2017 03:28 #7| 1

Man kan gemme bordenes placering og du kan lave bordene og lobby mere almindelige, det er altsammen under settings når du er logget ind


21-01-2017 05:53 #8| 0

det er ikke sådan så du kan guide mig for har stiret mig helt blind og kan ikke finde det

21-01-2017 10:37 #9| 0
OP
Paralyzia skrev:det er ikke sådan så du kan guide mig for har stiret mig helt blind og kan ikke finde det

Jeg har fundet ud af noget :-)


Hold cursoren over dit avatar oppe i hjørnet - så kan du klikke "indstillinger".


Lige omkring midten af skærmen (lidt til højre) er der flueben i "Aktiver HøjDPI". Fjern det flueben og lobbyen bliver mindre.


Til venstre for midten er der en række undermenuer til Indstillinger. Vælg den, der hedder "Flere Borde". Her kan du nu sætte flueben i "Husj positionering på bord".

Jeg formoder, at det er løsningen på dit problem.



21-01-2017 10:47 #10| 0
7913 skrev:
Jeg har fundet ud af noget :-)

Hold cursoren over dit avatar oppe i hjørnet - så kan du klikke "indstillinger".

Lige omkring midten af skærmen (lidt til højre) er der flueben i "Aktiver HøjDPI". Fjern det flueben og lobbyen bliver mindre.

Til venstre for midten er der en række undermenuer til Indstillinger. Vælg den, der hedder "Flere Borde". Her kan du nu sætte flueben i "Husj positionering på bord".
Jeg formoder, at det er løsningen på dit problem.



det har jeg gjort men det er bare hvor man sidder på bordet:O)

21-01-2017 11:07 #11| 0

Ja, har også brugt Betfair lidt under er et års tid, da de var de sidste på ipoker til at opgradere klienten. Andre operatører på netværket har haft den nye client i >6 mdr. allerede. Det betyder så også at det er slut med tablescanning, da tst ikke virker i den nye klient :)

21-01-2017 11:12 #12| 0

tablescanning?


21-01-2017 20:00 #13| 0

Prøver lige igen, nogen af jer der har fået HUD til at virke?


Tror umiddelbart problemet er at lobbyen er på dansk, kan ikke se hvor man skal kunne ændre det :/

21-01-2017 20:10 #14| 1
soga skrev:Prøver lige igen, nogen af jer der har fået HUD til at virke?

Tror umiddelbart problemet er at lobbyen er på dansk, kan ikke se hvor man skal kunne ændre det :/

Indstillinger -> Generelt -> Sprog

22-01-2017 03:10 #15| 0

Tak!

23-01-2017 06:09 #16| 0

Stats virker stadig ikke, efter jeg har ændret sprog til engelsk.


Virker de for jer?

27-01-2017 21:52 #17| 0
soga skrev:Stats virker stadig ikke, efter jeg har ændret sprog til engelsk.

Virker de for jer?

Har også problemer med at HUD'en ikke kommer så kan ikke se stats. Skriver her hvis jeg løser det.


- Har forsøgt mig med at ændre sprog

- Har prøvet manuelt at importere hh-folderen, den var dog placeret et mærkeligt sted



28-01-2017 17:31 #18| 0
lassen81 skrev: Har også problemer med at HUD'en ikke kommer så kan ikke se stats. Skriver her hvis jeg løser det.

- Har forsøgt mig med at ændre sprog
- Har prøvet manuelt at importere hh-folderen, den var dog placeret et mærkeligt sted



Har kigget min HEM database igennem, og kan se at jeg ikke får nogle hænder importeret derinde.. Så det er første step, at finde ud af hvordan man importere hænderne.


Hvor er jeg dog træt af at de lorte klienter eurositesne smækker sammen :(

28-01-2017 17:34 #19| 0

Virker fint på pokertracker 4 så vil ikke mene man bør give siden skylden. Men blev også selv nødt til manuelt at hente folderen første gang, men derefter kører det upåklageligt. Tjekket at du gemmer HHs?

28-01-2017 17:35 #20| 0

Og synes faktisk det er en af de bedre klienter på markedet lige pt. meget let og overskuelig og kører uden nedbrud.

28-01-2017 19:10 #21| 0
DoubleAcesDK skrev:Og synes faktisk det er en af de bedre klienter på markedet lige pt. meget let og overskuelig og kører uden nedbrud.

Jeg forstår heller ikke helt kritikken af softwaren. Jeg synes faktisk også at den er meget overskuelig, og kører fint.

28-01-2017 19:12 #22| 0
soga skrev: Har kigget min HEM database igennem, og kan se at jeg ikke får nogle hænder importeret derinde.. Så det er første step, at finde ud af hvordan man importere hænderne.

Hvor er jeg dog træt af at de lorte klienter eurositesne smækker sammen :(

Har fået denne fra HM2-support, så der er nok løsningsmuligheder, god fornøjelse :):


Hello,



I'm sorry to hear you're having issues with the software.



Uninstall Ipoker, deleting the settings.



Then re-install it, right-clicking the setup file and running as administrator. This will keep it from creating a hand history folder that it cannot write hands to.



Add the folder in Site setup. http://hm2faq.holdemmanager.com/questions/742/iPoker+Setup



C:\Users\username\AppData\Local\skin\data\playername\History\Data



Make sure that the Site Time Adjustment is properly configured such that the Time Stamp in the Reports for the hand matches your local windows clock time - http://hm2faq.holdemmanager.com/questions/101/Options+%7B47%7D+Hand+Importing+%7B47%7D+Site+Time+Adjustment



Please see this FAQ on how to use table finder http://hm2faq.holdemmanager.com/questions/1441/How+is+Table+Finder+utilized+if+the+HUD+does+not+appear%3F



If you continue to have problems:



Many of those free Norton, Mcaffee, Comodo, Zonealarm, Avira, Avast, AVG, Bitdefender, etc, 'internet security' bundles will not work well with Holdem Manager. They can block the database folder, keeping us from writing to it. In some cases, we have seen them corrupt Windows to the point the hard drive needs to be reformatted. We do not recommend using them at any time with HM2. We recommend Microsoft Security Essentials or Kaspersky for the lowest chance of HM2 conflicts while staying protected against viruses.



Please do the following steps, so we can get your computer to a state that we know will work with Holdem Manager:



1) Uninstall any 3rd party security software bundles.
2) Reboot your computer
3) Please install the latest version: http://www.holdemmanager.com/downloads/Holdem_Manager_2_Beta.exe
- After downloading, you should right-click the file, go to properties and click unblock.*
* If you do not see an 'unblock' option you can ignore this step.
- Then, right click the file and run as administrator.
4) Enable Windows Firewall's recommended settings through your Control Panel, turn off Windows Defender (unless you are using Windows 10, in which case it should be enabled), and add firewall exceptions for HM and SQL - http://hm2faq.holdemmanager.com/questions/1011/Software+Security+Problems+%28Firewall%29#MSES
5) Install Microsoft Security Essentials (unless you are using Windows 10) for antivirus/malware protection and update it - https://support.microsoft.com/en-us/help/14210



If none of that helps:



Please follow the instructions in the following FAQ and reply back with the answers to the 12 questions in that FAQ. Those answers should help us quickly identify your issue, skipping questions will just mean we have to ask again in the next email and will delay the resolution of the issue - http://hm2faq.holdemmanager.com/questions/1421/What+can+be+done+if+the+HUD+does+not+work%3F



Please enable the Settings > Feature Logging > [x] 'HUDStats' and 'FastPoker' option and increase the Max number of log files option to 10 so old logs are saved with date/time stamps. You can also enable this before you launch HM2 from the Start Menu - http://hm2faq.holdemmanager.com/questions/2581/Feature+Logging#startmenu



Please reproduce the problem and:
- Attach a screen shot of the table/desktop
- Try to include the Active Sessions tab and/or Sessions Report that also includes your windows clock and poker client lobby clock in the screen shot
- Save a copy of the original Hand history for the table with the issue
- Close HM2 and attach your HM2Logs folder with a detailed description of what you were doing and what problems you were experiencing - http://hm2faq.holdemmanager.com/questions/1921/How+Do+I+Send+a+Log+File+to+Holdem+Manager+Support%3F



With all the above information we should be able to narrow down what is causing the issue. If all the information is not included we will need to email you again to request it.



Ed

28-01-2017 19:43 #23| 0

Skal vi bare sige, at du prøver først, og så fortæller mig hvad der løste dit problem? :D

28-01-2017 20:46 #24| 0

Du kan jo starte med de simple ting som at tjekke tids opsætning mv.

29-01-2017 10:32 #25| 1
soga skrev:Skal vi bare sige, at du prøver først, og så fortæller mig hvad der løste dit problem? :D

Så lykkedes det sgu :)


Følg denne.

Start med at afinstallere og dernæst geninstaller, men kør setup-filen som administrator.

I lobbyen skal du:


- ændre sprog til engelsk

- ændre tidszone til "local2


Og så følger du denne


http://hm2faq.holdemmanager.com/questions/742/iPoker+Setup


Til info lå min hh i OS (C:)/poker/Betfair.dk/data/Playername/History/Data


(Playername er dit tablename)


Håber det lykkedes for dig også

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar