Betfair vs Bet365

#1| 0

Hej folkens


Jeg har i en årrække været en trofast kunde i Betfairs pokerafdeling. Deres benefits er løbende blevet nedgraderet og det sejler vist generelt også ret meget i deres butik. Jeg erfarer så, at Bet365 capper deres rake ved 2,5 euro(https://poker.bet365.dk/vip/da/), hvor den hos Betfair cappes ved 4 euro. Begge sites holder til på Ipoker.


Jeg forstår sgu ikke helt hvordan det kan lade sig gøre. Er der nogen der kan gøre mig klogere? Og har Betfair noget der evt udligner dette?


Mvh

16-05-2017 21:14 #2| 1
OP

Hvis der er en medarbejder fra Betfair eller Bet365 der vil forklare hvad der er op og ned og hvorfor deres produkt er det bedste skal de endelig ikke holde sig tilbage

17-05-2017 06:06 #3| 0

Uden at jeg ved det med sikkerhed, er det så ikke fordi Bet365 har været langsomme og ikke fået opdateret deres info?


Rakecappen har, for længe siden, været 2.5 på Ipoker, men er blevet sat op til 4 euro.

17-05-2017 16:47 #4| 0

Som jeg skrev i PM (ved ikke om du så det), så læser jeg det ikke som at de capper den på €2.5, blot at din andel af den betale rake maks kan udgøre €2.5 og deraf point svarende til de €2.5. Det passer måske med at den bliver cappet på €5 på de højeste HU borde?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar