Bet365, Unregister problem

#1| 0

Hej,

Har før meldt ud, at Bet365 gjorde det muligt, at de ville unregister for os, hvis man skulle stå med den bug, at man ikke kan gøre det selv:
"Oliver H Jeg vil sende din besked videre om en overordnet og alternativt løsning på at afregistrere. Indtil da vil du kunne afregistrere dig ved at kontakte os på livechat, også skulle vi gerne kunne gøre det manuelt."

Jeg skulle så tage det i brug i dag og efter 20min+, så blev det gjort og han sagde efterfølgende:
"Iram W Vi vil nu afregistrere dig nu. Men du vil ikke få denne mulighed i fremtiden, da det ikke er noget vi tilbyder"

Edit: ikke nogen spørgsmål, bare info.

Redigeret af Marduk d. 20-02-2013 23:04
21-02-2013 03:25 #2| 0

De gør det jævnligt for mig.

21-02-2013 11:21 #3| 0
OP

Så du har også unregister problemet? pudsigt, for når jeg snakker med dem(fx igår) så siger de, at dé aldrig har hørt om andre, som har problemet, selvom at jeg forklarede dem, at jeg kender mindste 2, som også har det..
Okay, men vil du skrive her/pm mig, hvis du får mulighed for at gøre det igen?

21-02-2013 12:17 #4| 0

Ja det kan jeg sagtens.

Det er ikke alle der kender problemet i deres support, måtte brokke mig ret meget en dag og bede om at tale med en manager, han undskyldte straks og sagde det var et kendt problem og de skulle have Ipoker til at fixe det. Det tog ca 10 min.

22-02-2013 06:48 #5| 1

Det bedste er, når man spiller en hånd, og den ikke viser kortene. Det er altid lidt en gyser

Virkelig latterlig software

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar