Bet365 tilbagebetaler indsats efter tabt bet

#1| 10

Hej alle,


Vi hører altid om, hvordan betting sites "snyder" deres kunder ved at annullere bets, ændre odds osv osv hvor man ellers var godt inde, havde fundet et godt odds eller andet... Det er altid sites skyld og de handler altid efter egen fordel for at profitmaksimere - well - eller gør de?


Her til aften blev et bet anbefalet i en LOL match (E-gaming) og jeg fulgte med for lirens skyld. Jeg finder derefter kampen og streamer den men undrer mig egentlig over, at de allerede er i fuld gang. Jeg havde spillet C9 til at vinde 2-0 og de taber første map og bettet er tabt. Ca. 1 time senere kan jeg se at pengene på bettet er kommet retur på kontoen og at jeg har fået en besked fra Bet365. I beskeden står der, at bettet er placeret efter spillet var påbegyndt og at de derfor har annulleret bettet i tråd med deres T&C.


Jeg ved, at selvfølgelig skal de gøre det og at "Jaja, skal de have ros for at passe deres job og følge deres egne regler?" - tja nej egentlig ikke, men jeg synes der ofte er meget (og ofte også uberettiget) hate mod betting sites, hvor alle mener, at bettingsites altid træffer beslutningen der er bedst for dem selv. Det gør de ikke altid i hvert fald...


God weekend :-)


// KD

17-07-2016 08:43 #2| 0

God stil! Man er jo lidt bange for, at de nogle gange score gevinsten på begge sider af bettet, når de ændre det til 'void'. Men rart at se, at Bet365 gør det rigtige :)

17-07-2016 08:54 #3| 0
ROI: 111.3% (120)

Jeps det er sgu dejligt når det sker.


Havde også engang hvor United tilbage betalte mig (På daværende tidspunkt mit højeste bet på 10K)

Havde spillet på en træningskamp mellem Korea - Norge (kvindehåndbold) fik tilbage betalt med begrundelsen, at de havde skrevet Korea, og ikke Sydkorea :) Kæft jeg var en glad mand der.

17-07-2016 09:29 #4| 9
ROI: 0% (0)

Ufatteligt det behøves med en tråd bare for at fortælle de ikke snyder. Viser vel bare hvor galt det står til med deres troværdighed.


Jeg laver ikke en tråd hvis jeg har bestilt en computer på internettet, de leverer en anden end jeg har bestilt og jeg får lov til at returnere den.


Men flot da at der er 1 gang de ikke røvrender deres kunder.


Hvis der var bare en smule åbenhed omkring det her behøvede man ikke være mistænksom. De kunne bare have et link på forsiden til de seneste 4 ugers annullerede væddemål. Så vil alle jo kunne se om deres bet var omfattet der eller om det bliver skjult for dem som taber på deres bet og kun vindere bliver trukket i gevinst.

17-07-2016 10:26 #5| 0
ROI: 110.51% (235)

Lol KD... Ægte ludotråd 😂😂. !

17-07-2016 10:34 #6| 1
ROI: 119.93% (56)
dlrma_ skrev:

Lol KD... Ægte ludotråd




Du synes ikke ham der laver sit "højeste" bet på en træningskamp er værre?
17-07-2016 10:37 #7| 0
ROI: 110.51% (235)
Buub skrev:

Du synes ikke ham der laver sit "højeste" bet på en træningskamp er værre?

Tyder i begge tilfælde på der er et eller andet galt :D :D 10 k på Sydkorea i kvindehåndbold er da heller ik helt god :D :D

17-07-2016 11:13 #8| 0
OP
ROI: 100.41% (268)
wombart skrev:Ufatteligt det behøves med en tråd bare for at fortælle de ikke snyder. Viser vel bare hvor galt det står til med deres troværdighed.

Jeg laver ikke en tråd hvis jeg har bestilt en computer på internettet, de leverer en anden end jeg har bestilt og jeg får lov til at returnere den.

Men flot da at der er 1 gang de ikke røvrender deres kunder.

Hvis der var bare en smule åbenhed omkring det her behøvede man ikke være mistænksom. De kunne bare have et link på forsiden til de seneste 4 ugers annullerede væddemål. Så vil alle jo kunne se om deres bet var omfattet der eller om det bliver skjult for dem som taber på deres bet og kun vindere bliver trukket i gevinst.

Synes netop det er nødvendigt grundet al den hate der er. I OP forsøgte jeg sågar at imødekomme dit post, men kan godt se det ikke var nok for dig :-)

dlrma_ skrev:Lol KD... Ægte ludotråd

Ikke just hvad jeg vil kalde det. Har fulgt meget med på sidelinjen de sidste par uger for tror virkelig at der er penge at hente på Esports da markedet er så nyt som det er. Derfor følger jeg gerne dem der skriver lidt om det herinde og lærer så noget om det når jeg streamer - god hygge med begrundet lir på siden kan jeg sagtens være med på :-)

Når det så er sagt - lidt (eller meget) ludo er vi vel alle her på PokerNet? ;-)

17-07-2016 11:29 #9| 0
ROI: 111.3% (120)
dlrma_ skrev: Tyder i begge tilfælde på der er et eller andet galt :D :D 10 k på Sydkorea i kvindehåndbold er da heller ik helt god :D :D

Er du dum eller sådan noget?

1. Jeg satte IKKE pengene på Sydkorea

2. Jeg kendte til begge spillernes trupper

3. Oddset var fuldstændig way-off og lå i 2.xx hvorimod den på samtlige andre sider lå under 1.2


Så vil gerne vide hvorfor ''den ikke er helt god''?


Hold den gode tone. /Fryden.

Redigeret af fryden d. 17-07-2016 11:40
17-07-2016 11:31 #10| 0
ROI: 111.3% (120)

Hold den gode tone. /Fryden.

Redigeret af fryden d. 17-07-2016 11:41
17-07-2016 11:38 #11| 0
ROI: 104.96% (232)
dlrma_ skrev: Tyder i begge tilfælde på der er et eller andet galt :D :D 10 k på Sydkorea i kvindehåndbold er da heller ik helt god :D :D

Hvorfor?

Hvis man har rullen og viden kan indenfor en sportsgren. Det er da langt nemmere og tjene penge på mindre sportsgrene end Premier League.

17-07-2016 11:43 #12| 0
ROI: 110.51% (235)
ThomasBaby skrev:
Er du dum eller sådan noget?
1. Jeg satte IKKE pengene på Sydkorea
2. Jeg kendte til begge spillernes trupper
3. Oddset var fuldstændig way-off og lå i 2.xx hvorimod den på samtlige andre sider lå under 1.2

Så vil gerne vide hvorfor ''den ikke er helt god''? Idiot

Luk dog.. .? Det dig der skal angribe os fordi vi joker lidt af dig.. Slap lidt af det var ment i sjov..


Oooog hold den gode tone :). /Fryden.

Redigeret af fryden d. 17-07-2016 11:52
17-07-2016 11:45 #13| 0
ROI: 111.3% (120)
dlrma_ skrev:
Luk dog.. Idiot.? Det dig der er en idiot at du skal angribe os fordi vi joker lidt af dig.. Slap lidt af det var ment i sjov..

Ved ikk hvor sjove ''ludoman hentydninger'' er og så bestemt ikke det sjove i det ;-)

Redigeret af ThomasBaby d. 17-07-2016 11:47
17-07-2016 11:49 #14| 2
ROI: 128.89% (8)
ThomasBaby skrev:
Ved ikk hvor sjove ''ludoman hentydninger'' er og så bestemt ikke det sjove i det ;-)

På et Pokersite hvor samtlige brugere villedumpe til Ludomanicenterets Quiz... Så er det rigtigt sjovt!


TJek evt dig selv her: http://www.xn--stopfrdutaber-fnb.dk/


VH

Inched - Der selv er så ludo at jeg nogengange vinder mine tabte penge tilbage,


17-07-2016 21:42 #15| 0
ROI: 0% (0)

hold nu op, det er ikke et spørgsmål om du er ludoman, men i hvor høj grad..

17-07-2016 22:46 #16| 0
ROI: 0% (1)

Fedt nok man kan se ens ROI under brugerbilledet :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar