Bet365 support (hvis du vil vente 2-3+ dage på svar)

#1| 0

Jeg blev ringet op en tilfældig dag, fra en Bet365 supporter, for at få verificeret min konto. Hun kommer frem til at jeg kun har skrevet 1 efternavn og tilføje så mit andet efternavn, så alt skulle være i fineste orden.

Fredag vil jeg så gerne ind på min Bet365 konto, men for så fejlen at der er problemer med DLE. Jeg kontakter så support chat profilen og de konstatere at det er pga ændring i navn, og jeg SKAL dokumentere ændringen.. wtf jeg har intet ændret, men det skal jeg alligevel. Jeg logger chatten ned for ikke at sige noget jeg ikke skal.

Lørdag tager jeg fat i chatten igen (hvor jeg så er i bedre humør) han siger at jeg skal sende id mm ind, dette gør jeg så, hvor jeg så spørger indtil hvorlænge der kan gå før at jeg for acept mit id, hvortil han svare optil 24 timer.

Søndag nu er der gået 24 timer efter jeg har sendt mit id ind, jeg tager igen fat i support hvortil han så siger at der kan gå optil 48 timer, jeg spøger hvorfor han sige det, når de bare ændre det og det bare er rend gæt, han bliver sur og lukker chatten ned..

Hvad skal jeg gøre nu?

Redigeret af Switz d. 12-03-2012 18:16
11-03-2012 13:37 #2| 1

1) Lad være med at behandle supportmedarbejdere anderledes end du selv ville behandles på dit job. De er bare ansatte.

2) Hav lidt tålmodighed.

3) Kontakt eventuelt support igen og tal pænt. Undgå at en af jer lukker chatten ned, da det ikke er konstruktivt.

11-03-2012 13:40 #3| 1
OP

1) Jeg snakker ikke grimt eller behandle dem dårlig.

2) Jeg har tålmodighed, men hvorfor sige at der går 24 t eller 48 t. Når det bare er gæt, hvorfor ikke bare sige der går den tid der går.

3) Jeg lukker ikke chatten pånær i fredags, men det gjorde Bet365 pga de ikke gad hjælpe.

12-03-2012 18:06 #4| 0
OP

Tålmodighed er en dyd..

Nu har jeg ventet 2 dage (48 timer) og 4 timer..

Er forsæt ikke kommet videre..

Har taget fat i chatten for at få info..

Er det rimeligt kan man spørge sig selv :?

12-03-2012 21:23 #5| 0

du kan jo heller ikke forvente at på en lørdag at du kan få godkendt din ID inden for 24 timer.. du kan forvente inden for 48 timer fra den første hverdag du kommer til

13-03-2012 15:21 #6| 0
OP
1001nat1001 skrev:
du kan jo heller ikke forvente at på en lørdag at du kan få godkendt din ID inden for 24 timer.. du kan forvente inden for 48 timer fra den første hverdag du kommer til


Korrekt. Jeg har ikke forventet noget, det er deres kundeservice der kommer med den info at der går optil xx timer. Hvis de derimod havde sagt at der som REGEL og op til, eller slet ikke havde givet mig en tidshorisont men en anden formulering var det en anden sag..

Status er at kundeservice har god forståelse sagen og de har rykket for manglede info, dog er vi ikke kommet ret meget videre

Desuden så tror jeg at et selvskab som Bet365 har folk som kan varetage opgaver som denne i primetime, som må være wek i denne branche..

Kundeservice har heller ikke givet udtryk for at id verifikationsafdelingen ikke arbejder i wek, tværtimod.
Redigeret af Switz d. 13-03-2012 15:28
14-03-2012 18:05 #7| 0
OP

BUMP

Jeg har her kl 18 stadig intet hørt fra Bet365

14-03-2012 19:29 #8| 0

Ok det er underligt. Hvor mange mails har du sendt dem? Jeg har snakket med dansk såvel som engelsk support via e-mail de sidste par dage og har hørt fra dem i løbet af 24 timer - begge to. Har du gået til LIVE support som altid er der 24/7?

// KD

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar