Bet365 stjæler meritpoint

#1| 0

For et års tid siden(uden jeg er blevet informeret(er vip kunde)) tilføjer Bet365 2 regler til deres MP reward program.

Should a player pay no rake or tournament fees for a period of 13 weeks, their entire Merit Point balance will be forfeited.

og

Regardless of player activity, all unused Merit Points will expire after 12 months.

Hvilket så resultere i at jeg for et par dage siden mangler ca 75k MP.

Efter lidt brok får jeg dette svar tilbage i en mail:

Min Poker Manager har vurderet, da dette er første gang, denne regel får indflydelse på din konto, mener han ikke kommunikationen, til dig som spiller, har været tilstrækkelig.



Af den grund har jeg derfor kunne indsætte samtlige 75.628 Meritpoint på din konto. Du skal være opmærksom på, at de 75,628 Meritpoint skal gøres brug af inden denne måneds udgang (September 2010), ellers vil de gå tabt.



I henhold til Regler og Vilkår for VIP-Programmet, er det påkrævet, at man har opretholdt det nødvendige VIP-niveau (for den belønning man ønsker) 3 måneder i træk. Dit Sølv-status gennem de sidste 3 måneder giver dig ikke mulighed for brug af alle de 75.628 Meritpoint, og derfor kan jeg undtagelsesvis tilbyde dig at veksle 100.000 Meritpoint til $1.350 – og på den måde får du brugt hele beløbet i fare for at udløbe. Blot skriv tilbage til mig på denne adresse, og jeg vil få krediteret din VIP-belønning.



Hvilket egentlig ikke hjælper mig ret meget da jeg i 2-3 år har sparet op til at kunne veksle 375k til 7.000$


Har jeg grund til at føle mig groft røvrendt?



05-09-2010 03:03 #2| 0

Undskyld min tendens til at svare på underlige spørgsmål efter 4 timers billard med gode tjenere i Helsingør (Otten?...)

Efter mere end 12 ugers manglende aktivitet, og mere end 12 måneders opsparing undrer du dig over at du nu, hvor du er 1/4 af vejen til dit mål om 375k points, får problemer med at få bevaret dine nuværende 75k...?

Ude i den verden som ikke består af binære tal kombineret til kode, er 12 måneder standard, og at du ikke kan opretholde en given status uendeligt (i jagten på et givent tilbud år tilbage) er ganske naturligt...
Du er nittish i dette tilfælde, og sitet har the nuts imo.

Inched

05-09-2010 07:27 #3| 0

hva var din plan? sløvt optjene også grinde en måned for at håbe på at blive diamond level igen?

05-09-2010 09:38 #4| 0

Jeg synes det er en underlig regel af Bet365 de har i og for sig elendige tilbud i forvejen og så nedgraderer de den smule tilbud de har med sådan en regel her, så ja ville selv føle mig lidt røvrendt og ikke føle de synes om at have en som spiller når de blot prøver at optimere deres egen indtjening og ser bort fra spilleren

05-09-2010 14:19 #5| 0

Jeg synes det er underligt du er kunde hos Bet365, der har været nok sager til at alle med lidt mellem ørerne har droppet dem.

05-09-2010 18:51 #6| 0

BobbyOlsen +1

05-09-2010 19:31 #7| 0

Gad egentlig også godt vide hvorfor du gider have at gøre med det selskab.

Spild af tid, og mere value i Betfred + bedre kundeservice.

05-09-2010 19:44 #8| 0

MartinB og BobbyO

+1

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar