Bet365 startup problemer

#1| 0

en lang historie kort, jeg fik en mail sidste dag om at jeg havde lidt midler på Bet365 som jeg lykkelig havde glemt alt om. nu hentede jeg så softwaren og får tastet nem id ind og det eneste der popper up er en sort boks oven over Bet365 vinduet hvor jeg kan se jeg ikke er logget ind, scenariet fortsætter hver eneste gang. jeg har spillet på andre ipoker klienter (betfair) og har ingen problemer med at logge ind der.. nogle der har et fif?

06-11-2015 21:40 #2| 0

Jeg er i samme situation. Fik en mail om at blive pålagt et gebyr hver 28. dag fra nu og fremover. Når min konto går i 0, så vil der sjovt nok ikke længere blive opkrævet et gebyr. Dette er fordi min konto har været inaktiv i 365 dage eller mere.

Efter en længere samtale med en gut i deres support-chat, har han fortalt mig at det er et administrativt gebyr som dækker omkostningerne ved at have kontoen.

Her er det så jeg tænker, hvilke omkostninger har de ved at have en konto som der ikke bliver brugt? De skal jo intet tjekke på den, når der ingen aktivitet er på den. Jeg ved godt at det faktisk står nævnt i deres T&C at der bliver pålagt dette gebyr, det ændrer ikke på at jeg stadig synes det er forkasteligt at de kan få lov til at gøre det.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar