Bet365 sportsbonus - hvordan?

#1| 0

Betting donk har brug for hjælp.
Jeg havde mistforstået vilkårene for Bet365 sportsbonus og står nu med en større bonus end jeg kan nå at spille ud.
Nu er jeg lidt i tvivl om vilkårene, hvis jeg alligevel giver den et skud.

Det korte af det lange. Jeg har en lille oddsetklub med to venner.
Vi spiller for 240 kroner om ugen - det vil sige cirka 1000 kroner om måneden:

Vi skal på tre måneder gennemspille 6000 kroner for at de 1000 kroners bonus kan hæves.
Når de første 1000 kroner er omsat er bonussen dog frigivet til at spille for. (Vi kan blot ikke hæve den)

Der er gået en måned nu og vi har altså 1000 kroner ekstra på kontoen og skal omsætte for 5000 kroner mere før pengene er "vores"
Ifølge vores budget kommer vi dog kun til at spille for 2000 kroner mere Vi står dog med de 1000 kroner ekstra at gamble for.

Kan vi skyde de 1000 kroner op i 3000 kroner, vil vi have nok til klare omsætningskravet, men der melder sig et par spørgsmål..

1. Hvilke penge spiller vi først for. Bonusbeløbet eller vores egne penge?
2. Hvis det er sidstenævnte, kan vi så cashe vores egne penge ud og fortsætte med bonusbeløbet indtil vi enten trippler eller går broke?
3. Hvis punkt 2 er legalt og vi taber, hvorefter vi sætter vores egne penge ind igen, kan vi så på nogen måde risikere at Bet365 låser 1000 på kontoen?

Vi er umiddelbart ikke interesseret i at hæve vores budget.

Jeg ved godt jeg bare kan spørge support, men min erfaring med bettingsiders support er lidt tvivlsom, så jeg er sikker på at den gennemsnitlige PNer kan forklare det væsentlig bedre for mig end Jonas, 20 år fra Holbæk der tager et fjumreår på Malta.

06-09-2016 22:28 #2| 0
OP
ROI: 80% (3)

Bettingdonken er også regnedonk. Vi skal naturligvis kun doble og ikke triple de 1000 kroner, da gamblingen af de 1000 også vil tælle med i omsætningen.
Spørgsmålene er dog stadig de samme :-)

06-09-2016 22:29 #3| 0

"Før du kan foretage en udbetaling, skal du have afsluttede væddemål (eksklusive væddemål, der er blevet lukket) til værdien af tre gange din kvalificerende indbetaling og bonus."


Svaret på mange af dine spørgsmål står under regler & vilkår for din velkomstbonus :)

06-09-2016 22:38 #4| 0
OP
ROI: 80% (3)
TobiasM skrev:"Før du kan foretage en udbetaling, skal du have afsluttede væddemål (eksklusive væddemål, der er blevet lukket) til værdien af tre gange din kvalificerende indbetaling og bonus."

Svaret på mange af dine spørgsmål står under regler & vilkår for din velkomstbonus :)

Er ikke i tvivl om omsætningskravet - eller ikke mere i hvert fald.

Fik læst vilkårene for hurtigt og bed mærke i at pengene skulle omsættes tre gange.
Fangede dog ikke at det er indbetaling på 1000 + bonus på 1000 altså 2000x3

Havde jeg ikke misforstået teksten, havde jeg nøjedes med at tage en bonus på 500 kroner, da vilkårene for den står mål med vores budget.

Synes jeg har været alle 365 reglerne igennem for at finde svar på mine spørgsmål efterfølgende uden at blive klogere.


06-09-2016 22:47 #5| 0

ah sorry, fik læst dit topic lidt for hurtigt igennem. Synes svaret mht. udbetaling var meget signende, da det hurtigt udelukkede mange af de andre spørgsmål.


Men for at svare på hvilke midler man anvender først, så meget kort: Man bruger sine egne midler først.

06-09-2016 22:53 #6| 0

fik det til 4k ind og 1k i bonus gange 3 er 15k før de kan tages ud, så jeg opgav

06-09-2016 23:00 #7| 0
OP
ROI: 80% (3)
TobiasM skrev:
Men for at svare på hvilke midler man anvender først, så meget kort: Man bruger sine egne midler først.

Tak :)
Så er spørgsmålet om jeg uden at omgåes reglerne kan cashe mit eget ud og bruge de 1000, uden at jeg hæfter for dem af et efterfølgende deposit, hvis jeg går broke.

06-09-2016 23:10 #8| 0
ROI: 118.38% (275)

Bet365 plejer at have en af de bedre live support på markedet. Jeg ville helt klart anbefale at prøve dem her. Det er meget fint, at du får et semi godt svar fra PN folket, men hvis du kan få et fra Bet365, så ved du, hvad der er gældende + du har det på skrift

06-09-2016 23:34 #9| 0
Aurvandil skrev:
Tak :)
Så er spørgsmålet om jeg uden at omgåes reglerne kan cashe mit eget ud og bruge de 1000, uden at jeg hæfter for dem af et efterfølgende deposit, hvis jeg går broke.


Nej

07-09-2016 01:32 #10| 1

Hvorfor ikke bare oddse for lidt mere så? Hvis i deler ud på mange små bets er risikoen til at overskue / samme som jeres nuværende vil jeg tro. Bet365 er ofte også dem der bruges ved betting tips div. steder så burde være nogenlunde overskueligt :)

07-09-2016 09:36 #11| 0
ROI: 115.09% (831)

Jeg har spillet alle bonusser fri på nye sider ved at tage 1% af BR = 1 unit. Altså 20 kr. I dette eksempel. Der skal så gennemspilles 300 units (vælg nogen herindefra eller andre betting ekspert sider og følg dem, evt med en flad strategi eller 2 units. Med en TBP på 90-95 %, hvilket bør være mest realistisk interval med noget varians, vil der på Bet365 spilles 400-700 kr. Netto overskud fri. Du skal virkelig gøre dig umage for at gå broke, selv hvis du går langt under den naturlige TBP og rammer 80 % vil du kun tabe 200 kr. I kan ved siden af stadig spille jeres alm spil og få en fint lille plus fra Bonus i kan spille et par uger ekstra for.
Så mange spil for at minimere varians og sikre bonus en OK bonus over de 90 dage er vejen frem.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar