Bet365 regler?

#1| 0

Hej. Jeg kopierer lige et opslag, jeg har lavet på betxpert, i håb om at flere kan hjælpe med at gøre mig klogere:



Jeg spillede den 15. januar på, at Luka Doncic skulle opnå 10+ rebounds og 10+ assist  i kampen mellem Milwaukee Bucks og Dallas Mavericks ved Bet365. NBA krediterede ved en fejl ikke Doncic for hans 10. rebound og spillet blev noteret som tabt. Dagen efter ændrer NBA det, og han bliver krediteret for den 10 rebound og opnår altså de 10+ rebounds og 10+ assist. Bet365 fastholder dog stadig at spillet er tabt j.f. denne paragram i deres regler for basketball:

"Det er muligt at placere væddemål på en navngivet spillers præstation på en række områder, f.eks. point, rebounds, assists, blokeringer, straffekast. Push-regler gælder. Markeder afgøres i henhold til spilstatistikker fra den respektive officielle turneringsside, der offentliggøres på kampdagen. Efterfølgende ændringer påvirker ikke afgørelsen."

Jeg forstår, at det står sort på hvidt i deres regelment, at dette spil er tabt. Men kan det virkelig være rigtigt, at jeg som forbruger skal hæfte for Bet365's leverandørers fejl? Er der ikke noget lovgivning, der beskytter mig her som forbruger?

Jeg kan også se, at i deres regler under afgørelse af spil for basketball står følgende:
"Statistikker fra den officielle leverandør af resultater eller den officielle hjemmeside for den relevante konkurrence eller kamp anvendes i forbindelse med afgørelsen af væddemål. Hvis statistikker fra en officiel leverandør af resultater eller en officiel hjemmeside ikke er tilgængelige, eller der er betydelige beviser for, at den officielle leverandør af resultater eller den officielle hjemmeside ikke er korrekt, anvender vi uafhængige kilder i forbindelse med afgørelsen af væddemål."


Inden fejlen blev rettet af NBA, sendte jeg  et videolink til bet365 med tydelige beviser for, at de havde misset en rebound til Doncic. Videolinket er her for de interesserede: https://www.nba.com/stats/events/?GameEventID=614&GameID=0022000182&Season=2020-21&flag=1&title=Cauley-Stein%20REBOUND%20(Off:2%20Def:5)&sct=plot

Mvh. Jakob

 

 

20-01-2021 19:50 #2| 0
ROI: 44.7% (18)

Spillet er tabt ifølge Bet365's regler - Længere er den ikke - Move on...

 

Om det er fair, er en helt anden diskusion - Men du får 100% ikke noget ud af en klage, som står beskrevet i deres regler og vilkår.

20-01-2021 21:31 #3| 0
ROI: 110.51% (235)

Hvis du kan sende en besked og få Bet365s leverandør til at ændre det til det korrekte så ændrer de udfaldet 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar