Bet365 promotion- Opt In.

#1| 1

Nu er jeg selv lidt i tvivl her.

Det er sådan at Bet365 har kørt med en promotion der hedder Cash Ladder. Jeg har optet in da de havde den tidligere og fået de penge jeg skulle.

Denne gang har de lige afsluttet en ny omgang af det.. Jeg forsøgte undervejs at Opt-in men uden held.. Kunne dog slå mig selv op, og se hvor meget jeg havde tjent, så jeg gik udfra det hele spillede max.

Da den nye omgang af Cash Ladder så er afsluttet ender jeg ikke med at få nogle af de penge jeg havde optjent.

Jeg læser i deres Terms & Conditions at man bare skal Opte In 1 gang. Som jeg havde gjort i første omgang af Cash Ladder. men ikke kunne i nr. 2.

Jeg har kontaktet deres support som siger jeg skulle Opte In og derfor ikke har tjent dem alligevel. ( havde forsøgt men der skete intet, hvoraf jeg troede at det fungerede fint)

Er det en tabt sag, nu hvor de siger jeg skulle have optet in, selvom jeg faktisk troede jeg var det?

Ville bare lige høre PN ad..Håber det ikke blev alt for forvirrende at forstå :)

20-06-2012 21:02 #2| 1

Lyder sgu underligt. Så vidt jeg husker, så var der andre krav for indtjening denne gang, men dem burde du jo have overholdt hvis du har modtaget point. Ship en mail til os med info, og så skal vi nok lige hive fat i Bet365. Det kan dog først blive i næste uge, da vores kontakt er væk fra kontoret lige nu.

20-06-2012 21:13 #3| 0

Man skal opte in hver gang tror jeg, du har tillige fået en email samt "ingame client mail" der påminder dig. Det fik jeg ihvertfald.

Jeg kunne godt opt-in 2nd gang og har fået pengene.

Håber det snart kommer igen heh.

20-06-2012 21:34 #4| 0

Man skal ikke opt in hver gang. Man skal bare have gjort det én gang og så kører det derefter.

Jeg står dog i samme situation som dig og har ikke fået udbetalt mine præmiepenge. Deres pokerafdeling "undersøger" sagen lige nu og jeg er desværre bange for at de beslutter at fuppe os. Jeg har lige som dig og de andre gange kunne følge med i hvor meget jeg havde optjent og det fik jeg af supporten at vide for lang tid siden at når jeg kunne det så ER jeg tilmeldt den promotion. Jeg har prøvet at opt in (efter at have gjort det tidligere) uden at kunne gøre det og kontaktede dengang supporten hvor de svarede at jeg allerede var tilmeldt.

Redigeret af Halabalousa d. 20-06-2012 21:36
20-06-2012 21:41 #5| 0
OP

Hala: det er sgu rart at høre at jeg ikke er den eneste! Ham supporteren jeg snakkede med sagde at det bare var ærgeligt for mig da jeg ikke havde optet ind anden gang.. hvilket jeg synes er mega belastende da jeg netop heller ikke kunne!

Må nu også indrømme at deres support virker noget sløv i det.. det tog mig 20 min at forklare ham hvad det drejede sig om.. selvom jeg brugte ordet cash ladder 5 gange!

20-06-2012 21:50 #6| 0

Deres support stinker desværre max. Jeg fik lovning på noget andet dengang jeg oprettede mig og det har de ikke holdt. Jeg håber Dieb kan klare ærterne mht. denne sag :)

20-06-2012 21:51 #7| 1

Vi hiver fat i dem, og forventer at de finder en løsning i næste uge.

20-06-2012 21:56 #8| 0

sådan Dieb :-)

20-06-2012 22:42 #9| 0

havde samme problem, og skrev til supporten, de sagde at der var en fejl i deres system, sså jeg ikke kunne se hvor meget jeg havde optjent, men at de havde styr på det, så har fået manuelle opdateringer på hvor meget jeg optjente, og fik ganske rigtig det jeg havde optjent da de udbetalte her forleden.

men man kunne slet ikke opte-in, man fik bar een fejlmelding, men i mit tilfælde havde de altså registreret det optjente.

de kan jo også sagtens se hvor meget du har optjent på deres premium borde i den gældende periode, så det er kun et spørgsmål om de så vil udbetaler eller laver en Betsafe;)

23-06-2012 17:52 #12| 0

Bet365 nægter fortsat at betale os. Nu har jeg skrevet hele historien til dem og at pokernet.dk kontakter dem i næste uge angående denne "sag". Jeg håber godt nok at I kan få dem på andre tanker.

23-06-2012 19:05 #13| 0

Synes godt nok, at der er mange af de her sager, med - især - tvivlsom kundeservice.

26-06-2012 17:43 #14| 0

@Dieb

Håber du lige holder os opdateret med hvad der sker :)

26-06-2012 17:47 #15| 0

Witten har snakket i telefon med dem i dag, og vi har sendt jeres nick så de kan undersøge det. Jeg skal obv. nok vende tilbage, når vi hører fra dem.

26-06-2012 18:01 #16| 0

Hvis det er samme "undersøgelse" som de lavede dengang jeg kontaktede dem siger de bare:

"Du var desværre ikke tilmeldt denne gentagelse af pengestigen."

and thats it...

Ingen efterfølgende svar hvor på min mail hvor jeg pensler det hele ud for den.

02-07-2012 21:22 #17| 0

@Dieb

Er der noget nyt i sagen?

Det kan jo ikke være så svært, enten vil de snyde os selv om Bet365 og pokernet er "partnere" eller også vil de ikke...

Jeg har ikke tænkt mig at lægge mere rake hos Bet365 hvis de vælger at snyde mig for de penge så kunne være rart at finde ud af det inden jeg går igang med denne måned grind.

02-07-2012 21:30 #18| 0

Jeg skal nok lige vende tilbage i morgen, da vi stadigvæk afventer et sidste svar.

02-07-2012 23:51 #19| 0

Hvordan oppter man ind??? Jeg vil også være med :)

03-07-2012 09:14 #20| 0

Deres Cash Ladder kører ikke hele tiden, når det går skal man tilmelde sig/opt-in.

Deres VIP program er ikke godt nok i sig selv, så lad os håbe på noget Cash Ladder snart samt at PN får noget race op igen i August ellers er vi et par stykker mere som vil finde et andet sted at spille.

Redigeret af Nautilous d. 03-07-2012 09:19
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar