Bet365(iPoker) opdatering

#1| 0

Hey,

Konklusion: Syntes alt det jeg har testet, det virker som det skal, på nær deres nye buddy list. Perfekt :)

Så kom der en ny opdatering på Bet365. Jeg har slet ikke kigget på den endnu, men skal i gang.. enjoy

Edit:
"Seach Old buddy:" Som før hed "search player"".. Forstår ikke hvorfor de har kalgt den "Old" :) For at søge efter en modstander, skal man gå ind i "My Favourites" -> "Friends", så kan man se om de er on/offline og så som en ny "sikkerhed" siger de, så har de gjort, at man IKKE kan tilføje andre som sin buddy, andet end hvis modparten accepterer det :D det er fanme dumt i mine øjne. Så nu er det vel primært venner, som bruger denne buddy list, så de kan spille mod hinanden. Pga. sikkerhed siger de, men hvorfor kan jeg så stadig se, at de er online under "Friends".. Der kommer forhåbentlig et kvikt hoved, som støber et 3.parts program sammen, som per x sek./min. søger på hver spiller der inde og så laver deres egen buddylist.. Men hvis man bruger "Search Old Buddy"(SOB), så kommer der ingen ting frem, når man søger på en spiller, så jeg formoder, at det kun er til at søge efter folk som har accepteret - ja, men det er da også fint nok, men hvordan skulle folk vide, at de skal gå ind under "My Favourites" -> "Friends", finde en modstander, som skal acceptere, før at man kan bruge SOB i toppen. På bordene, når man trykker på en spiller, så kan man "Add to friends", men ville det ikke være bedre, hvis den hed "Request as friend" eller lignende.. Syntes squ det er noget mærkeligt de har gang i :)

"Unregister bug osv.:" P.t. har jeg ikke oplevet nogle problemer overhovedet. Hverken med Unregister eller nogle af de andre kendte bugs. Så god arbejde iPoker :)

Redigeret af Marduk d. 22-03-2013 16:44
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar