Bet365: Nye genåbningsregler under alt kritik

#1| 0

Jeg har nu i 3 dage forsøgt at få åbnet min Bet 365 konto igen. Jeg bad for et stykke tid siden om at få en måneds pause fra siden (det udløb for 3 mdr siden), men har så anmodet om at få den åbnet igen pga. brandkampen mellem Arsenal og Chelsea. De ringede så til mig i forgårs og stillede utroligt personlige spørgsmål, hvilket var helt utroligt akavet. Medarbejderen fortalte mig så at jeg skulle skrive 24 timer senere på chatten for, at få min konto åben igen og at de så ville åben den. Igår kontakter jeg dem så for at få dem til at åbne, men nu har de flere spørgsmål. Jeg kontakter dem så igen idag og skriver at jeg har tid til at snakke med dem nu, men det kan de ikke tage sig af da det ikke er dem der sidder med det. Jeg kan dog ikke få den åbnet til i aften, da folkene der gør det ikke er på arbejde. Jamen forhelved, hvad sker der for det bureaukratiske lort? Hvorfor skal de overhovedet stille en spørgsmål bare fordi, at man har valgt at få dem til at blokere sin konto i en sølle måned? ARGH!!!

23-12-2013 16:43 #2| 13
Guldmageren skrev:
Jeg har nu i 3 dage forsøgt at få åbnet min Bet 365 konto igen. Jeg bad for et stykke tid siden om at få en måneds pause fra siden (det udløb for 3 mdr siden), men har så anmodet om at få den åbnet igen pga. brandkampen mellem Arsenal og Chelsea. De ringede så til mig i forgårs og stillede utroligt personlige spørgsmål, hvilket var helt utroligt akavet. Medarbejderen fortalte mig så at jeg skulle skrive 24 timer senere på chatten for, at få min konto åben igen og at de så ville åben den. Igår kontakter jeg dem så for at få dem til at åbne, men nu har de flere spørgsmål. Jeg kontakter dem så igen idag og skriver at jeg har tid til at snakke med dem nu, men det kan de ikke tage sig af da det ikke er dem der sidder med det. Jeg kan dog ikke få den åbnet til i aften, da folkene der gør det ikke er på arbejde. Jamen forhelved, hvad sker der for det bureaukratiske lort? Hvorfor skal de overhovedet stille en spørgsmål bare fordi, at man har valgt at få dem til at blokere sin konto i en sølle måned? ARGH!!!


De har vel læst dine betting tips i de daglige tråde, og konkluderet at du er til fare for dig selv
23-12-2013 16:45 #3| 0

Bet365 er generelt bindegale hvad det angår. En bruger herfra har f.eks fået lukket sin konto da han klagede til livechat fordi en af hans bets blev annulleret, det blev annulleret fordi de mente at han havde spillet den efter kampen var startet, men han havde kun smidt 200 kroner og dermed ikke spillet for at "fucke the system", så burde man være lidt large når det er en gevinst på 120 kroner det drejer sig om. Så skrev han "jeg er bare en studerende der donker min SU væk måned efter måned" så blev hans konto lukket pga. mistanke om ludomani :D og processen med at få den genåbnet varede flere uger.

23-12-2013 16:45 #4| 0

Det kan de da være bedøvende ligeglade med. Ja, det er vel reelt en god ting for dem. Hvorfor gøre det så omstændigt? Det giver da absolut ingen mening.

23-12-2013 16:54 #5| 0
ROI: 206.51% (17)

Det er det samme med Betfair, det tager også 100 år

23-12-2013 16:58 #6| 0

Det gør de...

Jeg registrerede ROFUS, da jeg begyndte på mit studie for at kunne koncentrere mig om studiet...

Da det så var udløbet og jeg havde tid til at koncentrere mig om andet end studiet også, så kunne jeg ikke få lov til det... Jeg snakkede med chatten i hvert fald 10 gange... Og blev ringet op et par gange med en lang række spørgsmål om spilleproblemer og om jeg ville have hjælp med det og om de måtte sende mig materiale om ludomani osv osv...

Da jeg 20 gange havde svaret på ludomanispørgsmål, så fik jeg også den der 24 timers karantæne, du snakker om... Men det hjalp bare ikke at kontakte dem efter 24 timer (eller (48))... Jeg fik bare at vide, at jeg skulle kontakte dem senere eller i morgen...

Efter lang tids insisteren modtog jeg endnu et opkald... Og til sidst fik jeg kontoen åbnet... Men var da tæt på en måned...

Det var ligeledes ret åndssvagt, når man tænker på, at det var en FRIVILLIG udelukkelse med en fastsat dato... Så er det da fordi man gerne vil kunne vende tilbage til normalt på den dato, man fastsætter... Ellers er der da ingen mening i at sætte en dato i første omgang...

Det tiltede mig også en anelse, at man automatisk diagnosticeres ludoman... Først er det da ganske fint, for det er jo af god mening... Men når man har svaret på det de første 20-25 gange, så begynder det at blive irriterende...

Jeg har altid set ROFUS som et godt redskab - Med alt det her besvær, så ved jeg ikke rigtigt... (selvom det selvfølgelig er Bet365 og ikke ROFUS' skyld)... Men så kan man da bedre udtale sig om det, når man har prøvet det selv :)

23-12-2013 17:11 #7| 0
ROI: 86.04% (1502)

Det er vel noget de skal i forbindelse med spillelicensen.

23-12-2013 17:12 #8| 1
ROI: 0% (1)

Når alt kommer til alt så er Betting/poker-sites bare rigged

Redigeret af zybr d. 23-12-2013 17:12
23-12-2013 17:14 #9| 0
ROI: 55% (3)

jeg har selv stået for det os i denne situation, og har valgt at bøjcotte Bet365 eller hvordan det nu staves, for efter 3. gang de ringede og stillede spørgsmål selvom det var den sammme person som ringede hver gang og fik de samme svar.

Redigeret af Dieb d. 23-12-2013 17:17
23-12-2013 17:16 #10| 0
Hawkeye skrev:
Det er vel noget de skal i forbindelse med spillelicensen.


Ikke i forhold til ROFUS - Det var da også det eneste sted, jeg modtog spørgsmål eller noget som helst problem... Til gengæld var det sygeligt genstridigt...

Jeg ved selvfølgelig ikke i forhold til OP's situation... Men med min egen situation i mente, så tvivler jeg.. Især, da jeg ligeledes har brugt midlertidige låse hos andre bookies (ikke lige Bet365) af forskellige årsager uden de mindste problemer...

Så det ville overraske mig, hvis det var tilfældet... Så er de de eneste, der overholder reglerne :P
23-12-2013 17:24 #11| 0
ROI: 86.04% (1502)
ZorroDk skrev:
Hawkeye skrev:
Det er vel noget de skal i forbindelse med spillelicensen.


Ikke i forhold til ROFUS - Det var da også det eneste sted, jeg modtog spørgsmål eller noget som helst problem... Til gengæld var det sygeligt genstridigt...

Jeg ved selvfølgelig ikke i forhold til OP's situation... Men med min egen situation i mente, så tvivler jeg.. Især, da jeg ligeledes har brugt midlertidige låse hos andre bookies (ikke lige Bet365) af forskellige årsager uden de mindste problemer...

Så det ville overraske mig, hvis det var tilfældet... Så er de de eneste, der overholder reglerne :P


OK, har aldrig selv prøvet at udelukke mig selv for spil.....så var kun en tanke.

Til gengæld har jeg enkelte gange bedt om at få lukket min konto pga. frustration over deres support ( NordicBet, Unibet og Bet365 )

Bet365 havde jeg ingen problemer med at få genåbnet kontoen, mens NordicBet siger det ikke kan lade sig gøre at genåbne en konto hos dem, man selv har bedt om at få lukket.

Unibet skulle jeg vist bare nævne nogle cifre, for at få genåbnet, hvis jeg ønskede det ( men dem nægter jeg at gå tilbage til )

Underligt med den forskellige politik.
23-12-2013 17:48 #12| 0
ROI: 119.93% (56)

Det er lidt iffy, fordi bookien vel egentlig handler efter hvad de mener er i personens interesse, da han stadig kunne have et problem, hvis han da havde det i første omgang.
Det er jo ikke i deres interesse at holde kunder for døren, tværtimod. At man skal krydsforhøres i flere døgn lyder unødvendigt, hvis man vil gamble uansvarligt, har man uanede muligheder alligevel.

Ergo giver det ingen mening. :|

23-12-2013 18:07 #13| 0
ROI: 93.41% (179)

Haha, jeg er i gang med selv samme smørre.. Jeg blev kontaktet pr. tlf. i dag hvor de på flere forskellige måder prøvede at spørge ind til, om jeg var ludoman :-)

Da jeg kunne afkræfte det hele, fik jeg at vide at jeg kunne vente 24 timer og så kontakte dem igen - så smuttede jeg altså bare på et andet site og smed mine odds, hvilket jeg også sagde til ham i tlf. :-)

23-12-2013 18:14 #14| 1
ROI: 86.04% (1502)

Måske man alligevel skulle overveje det dersens ROFUS....

Nu har man rodet sig ud i en israelsk 2.divisionskamp, bare fordi udvalget er så småt i dag :-(

23-12-2013 18:20 #15| 0
zipex skrev:
Haha, jeg er i gang med selv samme smørre.. Jeg blev kontaktet pr. tlf. i dag hvor de på flere forskellige måder prøvede at spørge ind til, om jeg var ludoman :-)

Da jeg kunne afkræfte det hele, fik jeg at vide at jeg kunne vente 24 timer og så kontakte dem igen - så smuttede jeg altså bare på et andet site og smed mine odds, hvilket jeg også sagde til ham i tlf. :-)


Du skal heller ikke regne med, at det er klaret i morgen, selvom de siger det... Du er først lige kommet i gang med møllen... Du mangler stadig at svare på om du er ludoman nogle gange ;)
23-12-2013 18:25 #16| 0

Det er jo ikke fordi Bet365 ikke ønsker du smider deres penge væk hos dem, men som bookmaker har de nogle forpligtigelser i henhold til at følge de regler der er opstillet for at de kan tilbyde spil.

Hvis du nu kommer på livechatten og siger at du ikke kan stoppe med at spille og det kribler i hele kroppen når du ikke har mulighed for at spille, men ikke ønsker din konto lukket og du derefter går ind på Bet365 og smider alt hvad du har og ejer, efterfølgende kontakter du spillemyndigheden som læser din chat igennem, de vil naturligvis tage fat i Bet365 og sige at det er deres ansvar at sikre sig at kunder med spilleproblemer blive hjulpet og forhindret i at spille.

Det skal jo så siges at den danske licens ikke er den eneste de er underlagt, og jeg er ret sikker på de engelske krav som Betfair og Bet365 er underlagt er noget strengere end på malta hvor de fleste andre har licens.

Vi kan dog godt blive enige om at det tager for lang tid og når man bliver lovet en 24 timers betænkningsperiode (som alle i øvrigt gør, og ikke har noget med karantæne at gøre), at det selvfølgelig skal være ordnet når de 24 timer er gået, hvilket det ofte ikke er.

23-12-2013 18:32 #17| 0

@duro

I mit tilfælde satte jeg en dato lidt over en måned i forvejen (som i øvrigt ikke var relateret til ludomani på nogen måde, men lad nu det ligge)... Så skulle man da synes, at det er temmelig unødvendigt med ekstra 24 timer (som så blev til flere uger) :)

Regler er regler, og det er fint, hvis deres politik er sådan... Og skal de spørge om man er ludoman, selvom det er en frivillig pause, så er det også fair nok...

Men behøver de at skulle ringe X gange og stille de samme 10 spørgsmål, som reelt kun er ét spørgsmål gentaget 10 gange? Det tangerer til at være fatsvag :P

23-12-2013 18:37 #18| 0

Reglen er sådan at hvis det er en tidsbestemt lukning uanset årsag så skal man igennem det her opkald, hvis du i stedet bare vælger at lukke din konto af årsager der ikke har noget med spilleproblemer at gøre og som ikke er tidsbestemt, så tager det dig 2 minutter at genåbne kontoen igen.

23-12-2013 18:37 #19| 3
ROI: 86.04% (1502)

@ ZorroDk

Den holder altså ikke rigtig den der...

I mit tilfælde satte jeg en dato lidt over en måned i forvejen (som i øvrigt ikke var relateret til ludomani på nogen måde, men lad nu det ligge)... Så skulle man da synes, at det er temmelig unødvendigt med ekstra 24 timer (som så blev til flere uger) :)

Er man ikke ludoman, hvis man ikke selv kan styre, at lade være med at gå ind på bettingsites en given periode ?

23-12-2013 18:45 #20| 0

Hvis man har den logik der så er alle ludomaner, Hawkeye. Kender ingen som ikke er lidt bidt af spil, når de først er igang. Alt andet ville da også være sørgeligt.

23-12-2013 18:46 #21| 0

@Hawkeye

Hvorfor skulle man være det?

Der er jo ingen, der siger, at man ikke KAN lade være? Det er bare nogle gange lettere bare at lukke for adgangen til forskellige ting, hvis man har brug for fokus andetsteds?

Ligesom jeg da også har bedt bestemte folk lade være med at kontakte mig i bestemte perioder, hvis jeg er meget stresset eller har meget at se til.. Det betyder da ikke, at jeg er afhængig af dem?

Redigeret af ZorroDk d. 23-12-2013 18:48
23-12-2013 18:48 #22| 0

Men tak for, at du også lige konkluderede, at jeg er ludoman ;-)

23-12-2013 18:49 #23| 1
ROI: 86.04% (1502)

@ Guldmageren

Er helt enig med dig, der er gemt en ludoman i langt af de fleste af os, men beder man om at få lukket sin konto, enten permanent eller for en periode, ja, så tilkendergiver man også over for modparten, at man har et problem med at styre sit spil.

Redigeret af Hawkeye d. 23-12-2013 19:11
23-12-2013 18:51 #24| 0
Hawkeye skrev:
@ Guldmageren

Er helt enig med dig, der er gemt en ludoman i langt af de fleste af os, men beder man om at få lukket sin konto, enten permanent eller for en periode, ja, så tilkendergiver man også over for modparten, at man har en problem med at styre sit spil.


Så må du være ret stor ludoman, jævnfør:

Hawkeye skrev:
Til gengæld har jeg enkelte gange bedt om at få lukket min konto pga. frustration over deres support ( NordicBet, Unibet og Bet365 )
23-12-2013 18:54 #25| 0

Vil gerne lige påpege at det altså ikke er supportens skyld, så at svine dem hjælper ikke noget..

23-12-2013 18:59 #26| 2
ROI: 86.04% (1502)
ZorroDk skrev:
Men tak for, at du også lige konkluderede, at jeg er ludoman ;-)


Det var bare så lidt :-)

Nu har spil været så stor en del af mit liv, specielt fra 15 års-alderen op til midt 30'erne , og har siden da også fyldt en del i min dagligdag i form af betting.

Så du må gerne kalde mig for en ludoman, men jeg har det fint med spil/gambling, og så længe jeg kun spiller for penge jeg har råd til at tabe, og ikke lader det gå ud over omgivelserne/familie og venner kan jeg ikke se problemet i at være ludoman.

Men tilbage til din selvudlukkelse for en periode....det svarer vel lidt til at drankeren beder en butik om at lukke ned for alkoholsalget en måneds tid bare.
23-12-2013 19:02 #27| 1
ROI: 86.04% (1502)
duros skrev:
Vil gerne lige påpege at det altså ikke er supportens skyld, så at svine dem hjælper ikke noget..


Så har du vist ikke prøvet Unibets support.

Supporten er bettingsitet's ansigt ud af til, så inkompetente supporters kan godt trække en bruger så meget rundt i manegen, så det til sidst bliver for meget.
23-12-2013 19:03 #28| 0

Jeg siger ikke at kundeservice kan være dårlig flere steder, sikkert også hos Bet365 fra tid til anden, men lige netop denne her sag kan de ikke gøre noget i.

Redigeret af duros d. 23-12-2013 19:05
23-12-2013 19:13 #29| 0
Hawkeye skrev:
Men tilbage til din selvudlukkelse for en periode....det svarer vel lidt til at drankeren beder en butik om at lukke ned for alkoholsalget en måneds tid bare.


Det mener jeg er ekstremt snæversynet ikke at kunne se andre grunde...

Men har egentlig ikke behov for at diskutere det :)

EDIT: Checkede lige mine regnskaber... Den dag, jeg lavede "pausen", havde jeg ikke været på hverken betting eller poker i over en måned... Så ja, jeg må da have haft et stort problem på det tidspunkt :D

Jeg havde sparet op henover sommeren til, at jeg kunne holde fri fra "arbejde" (hvilket poker/betting vel er, når det er min eneste indtægt overhovedet), netop fordi jeg ikke gad bruge tid på det, når jeg skulle starte på mit nye studie... En dårlig arbejdsdag kan påvirke ens humør (ja, det kan det stadig og vil kunne på alle arbejdspladser) - Det gad jeg bare ikke hverken tænke over eller noget, når jeg skulle i gang med studiet... Så det var vel min ferieseddel, jeg afleverede der...

Hvordan det kan være ludomani, forstår jeg ikke :)

Hvorfor udpensle det? Blot for at pointere, at frivillige beslutninger ikke nødvendigvis er lig et spilleproblem (selvom det er skræmmende, hvordan det automatisk antages) :)
Redigeret af ZorroDk d. 23-12-2013 19:24
23-12-2013 19:23 #30| 0
ROI: 15.38% (5)

@Zorro

Hvorfor kan du så ikke bare lade være med at logge ind på din konto? Det forstår jeg ikke :)

23-12-2013 19:28 #31| 0

@Morfar

Det kan jeg da også... Det gjorde jeg jo også henover sommeren?

Og da vi så nåede til studiestart, så gad jeg ikke have det som mulighed, fordi jeg ville prioritere studiet over arbejdet - jeg havde trods alt sparet op til det?

Er det ensbetydende med, at man er degenerate ludoman?

23-12-2013 19:28 #32| 0

Det er vist temmelig bagvendt konklusion :D

23-12-2013 19:34 #33| 0
ROI: 15.38% (5)

Hvorfor så lukke din konto? Fordi du ikke ville have muligheden for at logge ind, fair - Men hvis du godt kan lade være med det og ønsker at fokusere på dit studie, så forstår jeg ikke, hvorfor du ikke bare holder dig væk :)

23-12-2013 19:35 #34| 0

Det kunne jeg da også sagtens have gjort? Jeg forstår ikke din pointe...

Er der noget galt i at gøre det, når jeg ikke skal bruge den?

Redigeret af ZorroDk d. 23-12-2013 19:37
23-12-2013 19:39 #35| 0

Jeg føler et eller andet sted, at det er en sørgelig holdning, folk har... Det gør mig lidt trist...

Når selv pokerspillere ser sådan på det, hvordan gør resten af befolkningen ikke?

Jeg synes da, at det var fint nok at lukke den, når jeg ikke bruger den... Det gør jeg da med så mange af mine andre ting også, hvis jeg ikke bruger dem...

23-12-2013 19:44 #36| 0
ROI: 15.38% (5)

Så ser jeg bare ikke nogen pointe i at lukke din konto, hvis du alligevel godt kunne lade være med at bruge den. Ikke noget galt i det overhovedet, bestemt ikke. Men jeg kan bare godt sætte mig ind i at bookmakere flagger "En lukning i en bestemt periode", for noget ludomani-relateret. Jeg siger på ingen måde at du er det, og jeg kan også godt se det fra din synsvinkel.

23-12-2013 19:45 #37| 0

Zorro jeg tror bare at de prøver at pointere at det er oplagt for et spillefirma at antage at man har et spilleproblem hvis man vælger at udelukke sig selv for en bestemt periode, fremfor en almindelig lukning, som man kan bryde når som helst..

23-12-2013 19:49 #38| 0

Tja ok... Det er også fair nok... Til dels var det måske også for at afprøve ROFUS, så jeg vidste, hvad jeg egentlig udtalte mig om... Før det fremsatte jeg det altid som en god ide at bruge ROFUS uanset hvilken grund man måtte have... Det gør jeg bestemt ikke mere...

Men kan da godt se, at sådan en udelukkelse ofte vil være affødt af et spilleproblem... At spillefirmaerne vil have det i baghovedet og det er som nævnt også fair nok...

Men derfra og så til at spørge om det samme et 2-cifret antal gange over flere telefonopkald... Det ser jeg ikke rigtig meningen i... Folk svarer nok det samme på de samme spørgsmål, selvom de bliver gentaget et utal af gange :)

23-12-2013 19:54 #39| 0
ROI: 15.38% (5)

Det skal jeg ikke kunne svare på, men de går nok efter "Better safe than sorry", hvilket jeg egentlig godt kan forstå, hvis deres licens kan stå på spil i forskellige lande. Dog kan jeg godt sætte mig ind i, at det er ret irriterende at svare på de samme spørgsmål flere gange. Må konkludere at jeg holder mig fra ROFUS, og bare lukning af mine konti generelt :)

23-12-2013 19:57 #40| 0

Retfærdighedsvis skal det jo lige nævnes, at det ikke var ROFUS' skyld... De andre sites gik det helt automatisk, da perioden udløb...

Så det kommer lidt an på, hvor man spiller osv... Jeg kan så forstå, at Betfair også kan være lidt tunge at danse med... Jeg har været logged ind på Betfair siden uden problemer, men det var godt nok lang tid efter periodens udløb, så ved ikke om det er derfor, at der ingen problemer var...

23-12-2013 20:12 #41| 0
ROI: 15.38% (5)

Hvis man har været i ROFUS, så er det vel naturligt at bookmakerne synes det indikerer ludomani. Der har de så åbenbart forskellige procedure, nogle lidt mere omstændige end andre. Det kan vel komme an på licenser, lovgivninger, firmapolitik etc.

23-12-2013 23:31 #42| 0
ROI: 0% (1)

I er da i det mindste blevet ringet op!!

Jeg havde ikke brugt min Bet365 i meget lang tid, og jeg havde mistet mine login detaljer. Så jeg skriver med livechat, og skal vist sende en masse info for at de kan gendanne den. Det går fint, og den bliver gendannet. Men før jeg kan logge ind, SKAL de lige ringe til mig for at bekræfte kontoen eller noget. Det er om aftenen,(igen, dem der skal ringe er ikke på arbejde), så jeg aftaler med livechat, at de ringer dagen efter inden kl 13, helst mellem 10-12. Han beder mig selv sætte tidspunktet. Sjovt nok ved jeg bare, at de ikke ringer, og ganske rigtigt....ikke en lyd.

Jeg tager på arbejde, og da jeg kommer hjem tager jeg fat i livechat igen, og spørger hvor det lovede opkald blev af. Han beklager meget, og vi laver præcis samme aftale til dagen efter, altså de ringer inden 13. Ingen overraskelse; de ringer aldrig, og det er mobil, så jeg ville kunne se hvis nogen havde ringet.

Jeg mener, hvor uprofessionelt er det? Det er jo ikke ligesom jeg siger til en kammerat: "jeg ringer i morgen", og så glemmer det. Det her er deres arbejde!! Det er hvad de lever af! Kunder.

Så nu har jeg bare droppet dem. Det er jo ikke fordi der ikke er andre udbydere, og med alle de historier man hører om dem, har jeg det helt fint med det. Selv hvis de pludselig ringer, helt ud af det blå, vil jeg høfligt sige: "glem det".

Hvordan de, som Samuel siger i de forfærdelige reklamer, er blevet "the world biggest online sportsbetting company", er ikke til at fatte. Det er ikke kundeservicen der trækker folk til.

Nb. jeg havde ikke lukket den eller bedt om selvudlukkelse. Jeg havde bare glemt info, og siden var der kommet NEM id, så jeg kunne ikke bare få det hele med min email addr.

Redigeret af Life=Rigged d. 23-12-2013 23:35
24-12-2013 11:34 #43| 0

@Life=Rigged

Jeg kan med 100% garanti bekræfte at der vil have været en årsag til at du skulle blive ringet op, enten har du bedt om at få din konto lukket før eller sagt noget dumt i chatten.

Du vil aldrig skulle blive ringet op af den årsag med NemID, du vil maks skulle sende et sygesikringsbevis ind.

24-12-2013 13:28 #44| 0
ROI: 0% (1)

Ja men dine 100% giver jeg så intet for, for det forholder sig som beskrevet.

Jeg har aldrig haft den lukket eller bedt om at få den lukket...og der var ingen brok eller noget i chatten. Vi lavede bare en ny aftale, og diskuterede ikke nærmere om det. Så hvor du har dine "100%" fra ved jeg ikke, men du tager fejl. De havde bedt om en fire-cifret kode, jeg havde fået i sin tid da jeg oprettede kontoen, for bare at gensende mine login detaljer...men hvis jeg har mistet de originale login data, hvorfor fanden tror de så, at jeg stadig skulle have den kode?? (mener den var fire-ciffret)

Jeg regnede bare med at det havde noget med overgangen til danske licenser, og at de derfor skulle bekræfte kontoen IRL. Men det var bare en formodning

24-12-2013 13:42 #45| 0
ROI: 86.04% (1502)

Glemmer ofte at skrive den 4-cifrede kode, når jeg henvender mig via mail-boxen.

Nu er det ren forglemmelse fra min side, men rimelig mange ting man skal svare på, hvis man ikke kan den......men alt burde kunne svares let på, og klares via en enkel mail frem/tilbage ( eneste problem kan være sidste 4 cifre i kreditkort, hvis det er blevet skiftet ud , og i Life=Rigged's tilfælde brugernavnet )

Tak for din webbesked.
Før vi kan fortsætte, bedes du bekræfte dit brugernavn og dit 4-cifrede sikkerhedsnummer.

Det 4-cifrede sikkerhedsnummer er det nummer, du valgte, da du oprettede din Bet365-konto. Vi beder dig om at oplyse dette, før vi foretager os noget på din konto, så vi sikrer os, at vi korresponderer med den rette kontoindehaver.

Hvis du ikke kan huske dit sikkerhedsnummer, bedes du bekræfte følgende:

- Dit brugernavn

- Dit fulde navn

- Din fødselsdato

- Din første adresselinje og dit postnummer

- Din e-mail adresse registreret på din konto
- Datoen og beløbet for din seneste ind- eller udbetaling eller de sidste fire cifre i den betalingsmetode du har registreret på din konto (fx kreditkort, Neteller-kontonummer osv.)

- Et 4-cifret sikkerhedsnummer som du ønsker at registrere på din konto

Hvis du har brug for yderligere assistance i denne eller andre henseender, vil vores kundeservice med glæde hjælpe dig.

Med venlig hilsen

bet365

Redigeret af Hawkeye d. 24-12-2013 13:46
24-12-2013 13:57 #46| 0

Fordi at jeg ved at der ikke er nogen grund til at du bliver ringet op medmindre der er en grund til det.

Jeg formoder at du spurgte hvorfor du skulle ringes op?

24-12-2013 14:02 #47| 0
ROI: 86.04% (1502)

@ duros

Er du support-medarbejder ?

24-12-2013 14:10 #48| 0

Nej, men jeg har været..

25-12-2013 20:40 #49| 0
ROI: 0% (1)

Kan være de er blevet pålagt det siden.

Kan ikke helt huske om de også bad om sidste 4 cifre i det sidst brugte credit card, men det fik de i hvert tilfælde heller ikke, for det eksisterede ikke mere.

Jeg kunne jo prøve at få dem til at aktivere den igen, bare for at se om det er en ny supportmedarbejder, og et telefonopkald "pludselig" ikke længere er nødvendigt, men jeg kommer ikke til at spille hos dem alligevel. Jeg stoler bare ikke på dem, og nu er det også principielt. Jeg har givet dem alle chancer for at "suge" mine penge, men de vil åbenbart ikke have kunder i biksen

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar