Bet365 manglende udbetaling

#1| 0

Jeg vandt for at stykke tid omkring 1500kr på Bet365. Efterfølgende valgte jeg så at trække pengene ud, hvilket er første gang for mig. Pengene er dog aldrig dukket op, hvilket har foretaget at jeg har ringet ind. Samtalen var meget forvirrende, men jeg forstod noget i den dur, at mit account ikke var validt mht udbetaling. Derfor vælger de nu at returnere de 150kr jeg spillede for, da det ifølge dem ikke var deres fejl...
Jeg kan ikke finde de vundne væddemål nogle steder... Kan det virkelig være rigtigt at jeg kun får de 150kr tilbage i stedet for hele beløbet på 1500kr?:((

02-04-2020 18:36 #2| 0
ROI: 103.44% (285)

Umuligt at give dig et svar udfra de oplysninger du giver. Når du efter egne ord ikke engang selv forstod de oplysninger du fik i telefonsamtalen, hvordan skulle vi så kunne? Mit råd er at skrive til dem på mail, så har du svaret på skrift og kan poste det her, så vi forstår hvad problemet er.

Redigeret af SVFA_DK d. 02-04-2020 18:37
02-04-2020 21:03 #3| 0
JensGrenaa skrev:

Jeg vandt for at stykke tid omkring 1500kr på Bet365. Efterfølgende valgte jeg så at trække pengene ud, hvilket er første gang for mig. Pengene er dog aldrig dukket op, hvilket har foretaget at jeg har ringet ind. Samtalen var meget forvirrende, men jeg forstod noget i den dur, at mit account ikke var validt mht udbetaling. Derfor vælger de nu at returnere de 150kr jeg spillede for, da det ifølge dem ikke var deres fejl...
Jeg kan ikke finde de vundne væddemål nogle steder... Kan det virkelig være rigtigt at jeg kun får de 150kr tilbage i stedet for hele beløbet på 1500kr?:((

 

 Hvis du har oprettet dig derinde som ny bruger og aldrig "verificeret" din konto indenfor X dage, ja så kan de gøre præcist dette.

Og de venter pænt på at du vinder "før de slår til". :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar