bet365 livebetting problem

#1| 0

Har følgende problem

Jeg livebetter på håndbold antal mål jeg sender et bet af sted på f.eks over 45,5mål
Deres timer på livebet kører de normale 3-4 sek. og spillet går igennem MEN antal mål på mit accepterede bet er nu justeret til 46,5 mål altså 1 mål højere end det jeg sendte af sted...

Dette er sket for mig ca 15-20 gange over de sidste 2 år hvilken vil sige det sker ret sjældent men stadig er det jo en fejl i deres system som ikke burde kunne ske og som de også benægter kan ske..

Hvis linje i dette tilfælde antal mål ændres inden mit spil går igennem skal den gule trekant jo poppe op om at odds eller linje er ændret og mit spil skal afvises som det også sker i langt de fleste tilfælde men som skrevet kikser der altså noget en sjælden gang imellem.. og altid til deres fordel hvilket er logisk og forståeligt nok.

Jeg vil gerne høre om andre har oplevet dette med at få accepteret et livebet til et andet odds eller en anden linje end det man har sendt af sted ?

Jeg har tænkt mig at optage video fra min skærm hver gang jeg better hos dem så man kan se når det sker at bettet bliver accepteret til et anden linje end det der bliver sendt så må de da kunne indse der er et problem.

Er ellers ok tilfreds med Bet365 ud over dette problem.

Redigeret af neonthai d. 31-10-2012 21:38
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar