Bet365 konfiskerer gevinst - må de det?

#1| 0

Hej PN

 

Jeg har en sag med Bet365 hvor de har konfiskeret min gevinst, som jeg gerne vil høre jeres syn på.

 

I går søndag, lavede jeg en odds på to kampe. Det ene væddemål går hjem først. Det andet væddemål var over 1,5 mål i kampen Real Valladolid - Valencia.

Jeg sidder og følger med på Bet365 appen og da de scorer nr. 2 mål, så lukker jeg kuponen på fuld gevinst, da jeg gerne vil spille på noget andet.

Efterfølgende bliver målet så åbenbart underkendt, og væddemålet ville ikke have været gået hjem. Nu har Bet365 så konfiskeret gevinsten.


Jeg mener ikke dette kan være rigtigt, det kan vel ikke være min skyld, at deres funktion "luk væddemål" ikke fungerer ordentligt?


Lad mig høre hvad I tænker? 

11-01-2021 15:20 #2| 26

Hvis du havde spillet under 1,5 mål, og de havde lukket væddemålet som tabt, og beholdt din gevinst, selvom målet blev underkendt, ville du så brokke dig?

 

Hvis ja, så synes jeg ikke du skal brokke dig her. 

Redigeret af peller d. 11-01-2021 15:24
11-01-2021 15:24 #3| 1

De følger bare deres egne terms som du har accepteret. Så du har desværre ingen sag. Videre i livet...

11-01-2021 15:26 #4| 0
peller skrev:

Hvis du havde spillet under 1,5 mål, og de havde lukket væddemålet som tabt, og beholdt din gevinst, selvom målet blev underkendt, ville du så brokke dig?

 

Hvis ja, så synes jeg ikke du skal brokke dig her. 

 

Jeg er ikke helt med på hvad du mener.

11-01-2021 15:27 #5| 0

Deres livespil failer ofte ift VAR, de burde lukke spil og sælg væddemål før mål er endelig godkendt, det deres system åbenbart ikke sat op til eller de mister for mange penge ved at lukke live kampe 5 min ish - og det gør der tit sker et scenarie som dit.


Der obv ik noget at gøre ved det.

11-01-2021 15:30 #6| 0

Målet blev underkendt af VAR for offside, så jeg kan ikke se problemet.
Det er selvfølgelig træls hvis den gevinst du troede der var der er blevet spenderet, men det kan ikke være anderledes når bettingfirmaet vandt væddemålet.

11-01-2021 15:33 #7| 0
krabbefar skrev:

 

Jeg er ikke helt med på hvad du mener.

 

 Jeg mener følgende: Ville du ikke føle dig snydt hvis du havde spillet under 1,5 mål, og de havde lukket væddemålet som tabt, og beholdt din gevinst, selvom målet blev underkendt. Det ville du helt sikkert.

 

Det er super ærgerligt at systemet ikke er optimeret op imod VAR, men du handler ikke i god tro, hvis du vil beholde en gevinst, der regulært ikke er din.

11-01-2021 15:34 #8| 2

Naturligvis er det fair. Du handler åbenlyst i ond tro, og pengene skal naturligvis ikke udbetales til din konto når dit væddemål er tabt.

11-01-2021 15:34 #9| 1

Ok jeg hører hvad I siger.

 

Jeg mener dog, at hvis man vil tilbyde en funktion som "luk væddemål", så må de også selv stå til regnskab for at den virker.

11-01-2021 15:35 #10| 0
liderdider skrev:

Naturligvis er det fair. Du handler åbenlyst i ond tro, og pengene skal naturligvis ikke udbetales til din konto når dit væddemål er tabt.

 

Hvad mener du med at jeg handler i ond tro?

 

Jeg lukker et vundet væddemål, så jeg ikke skal vente med at få gevinsten til efter kampen. Hvordan kan det være ond tro?

11-01-2021 15:38 #11| 2
krabbefar skrev:

 

Hvad mener du med at jeg handler i ond tro?

 

Jeg lukker et vundet væddemål, så jeg ikke skal vente med at få gevinsten til efter kampen. Hvordan kan det være ond tro?

 

 At du lukker væddemålet er som sådan ikke i ond tro. Det er i ond tro at du vil beholde gevinsten efter at du finder ud af at væddemålet regulært er tabt. 

11-01-2021 15:38 #12| 0
krabbefar skrev:

 

Hvad mener du med at jeg handler i ond tro?

 

Jeg lukker et vundet væddemål, så jeg ikke skal vente med at få gevinsten til efter kampen. Hvordan kan det være ond tro?

 

 Men, væddemålet var ikke reelt set vundet. At forsøge at udbetale/spille videre for pengene efter at målet blev tilbagekaldt er at handle i ond tro. Jeg medgiver, at du i øjeblikket du trykkede på knappen snildt kan have været i god tro, men alt derefter da det går op for dig at du ikke har vundet er at "handle i ond tro".

 

11-01-2021 15:42 #13| 0
peller skrev:

 

 Jeg mener følgende: Ville du ikke føle dig snydt hvis du havde spillet under 1,5 mål, og de havde lukket væddemålet som tabt, og beholdt din gevinst, selvom målet blev underkendt. Det ville du helt sikkert.

 

Det er super ærgerligt at systemet ikke er optimeret op imod VAR, men du handler ikke i god tro, hvis du vil beholde en gevinst, der regulært ikke er din.


Mener du at væddemålet kørte tiden ud og blev tabt?

 

11-01-2021 15:44 #14| 0
liderdider skrev:

 

 Men, væddemålet var ikke reelt set vundet. At forsøge at udbetale/spille videre for pengene efter at målet blev tilbagekaldt er at handle i ond tro. Jeg medgiver, at du i øjeblikket du trykkede på knappen snildt kan have været i god tro, men alt derefter da det går op for dig at du ikke har vundet er at "handle i ond tro".

 

 

Altså det er jeg så ikke enig i. Væddemålet er jo netop vundet på det tidspunkt hvor jeg trykker "luk væddemål". Så er alt efterfølgende vel i princippet ligegyldigt? Hvis man udbyder muligheden for "luk væddemål" så må det da også være dem der bærer risikoen, så længe der er åbent for at kunne lukke væddemålet.

11-01-2021 15:47 #15| 0
peller skrev:

Hvis du havde spillet under 1,5 mål, og de havde lukket væddemålet som tabt, og beholdt din gevinst, selvom målet blev underkendt, ville du så brokke dig?

 

Hvis ja, så synes jeg ikke du skal brokke dig her. 

 

 

peller skrev:

 

 Jeg mener følgende: Ville du ikke føle dig snydt hvis du havde spillet under 1,5 mål, og de havde lukket væddemålet som tabt, og beholdt din gevinst, selvom målet blev underkendt. Det ville du helt sikkert.

 

Det er super ærgerligt at systemet ikke er optimeret op imod VAR, men du handler ikke i god tro, hvis du vil beholde en gevinst, der regulært ikke er din.

krabbefar skrev:

 

Mener du at væddemålet kørte tiden ud og blev tabt?

 

 

 Waoo

 

 

11-01-2021 15:49 #16| 0
krabbefar skrev:

 

Altså det er jeg så ikke enig i. Væddemålet er jo netop vundet på det tidspunkt hvor jeg trykker "luk væddemål". Så er alt efterfølgende vel i princippet ligegyldigt? Hvis man udbyder muligheden for "luk væddemål" så må det da også være dem der bærer risikoen, så længe der er åbent for at kunne lukke væddemålet.

 

 Igen. hvis du havde spillet under 1,5 mål og dit væddemål ville være blevet erklæret tabt ved scoringen, ville du så ikke føle dig snydt, når scoringen blev underkendt og Bet365 så sagde  "Væddemålet er jo netop tabt på det tidspunkt hvor vi erklærer det tabt"

11-01-2021 15:50 #17| 0
krabbefar skrev:

 

Mener du at væddemålet kørte tiden ud og blev tabt?

 

 

 se #16. Jeg kan ikke forklare det anderledes end de måder jeg har prøvet nu.

11-01-2021 15:58 #18| 0
peller skrev:

 

 Igen. hvis du havde spillet under 1,5 mål og dit væddemål ville være blevet erklæret tabt ved scoringen, ville du så ikke føle dig snydt, når scoringen blev underkendt og Bet365 så sagde  "Væddemålet er jo netop tabt på det tidspunkt hvor vi erklærer det tabt"

 

Nu forstår jeg hvad du mener:-) 

Jo der ville jeg selvfølgelig føle mig snydt. Men jeg mener også, at det er to forskellige situationer og det ikke helt kan sammenlignes.

Hvis man ikke lukker væddemålet før tid, så er det selvfølgelig slutresultatet der gælder. Når man lukker det live, så kan man jo i princippet ikke bruge slutresultatet til noget, da slutresultatet er det man kan lukke det til på pågældende tidspunkt.


Men jeg hører hvad I siger, så jeg gør ikke mere ved det. 

11-01-2021 16:01 #19| 3

Kan sagtens forstå din pointe OP, de tilbyder ofte skrald tilbagebetaling på luk væddemål og er egentlig enig i de burde bære skylden når de tilbyder forkert beløb på luk væddemål. Det bare ik sådan det hænger sammen i virkeligheden.


Har en gang lukket på noget U2.5 efter den dongede ind med 2-0, hvor målet så blev annulleret og jeg lukkede til væsentligt ringere beløb end hvad jeg burde få da målet blev annulleret og der så stadig stod 1-0. Der klagede jeg obv og fik NUL medhold fra dem. 

Så man må tage det som en kalkuleret risiko de snyder og bedrager hvor de kan til egen fordel. For obv har de ret i det fejl ift luk væddemål oprindelige værdi, men kan sagtens følge dig i man som spiller burde kunne forholde sig til hvad de tilbyder at luk den til, men det kan man bare ikke på Bet365. Og fordelen går deres vej ALTID.

11-01-2021 16:07 #20| 1

Det er ikke anderledes end ved Betfair. Der kan du også lukke væddemålet, og så få det kørt tilbage efterfølgende efter en VAR kendelse. Men ja det står i deres vilkår, så det er sådan det er. Alternativt skal alle markeder være lukket indtil man er sikker på VAR ikke kan overrule en kendelse. Og så er det vist slut med inplay betting

11-01-2021 16:11 #21| 0
Lillie skrev:

Kan sagtens forstå din pointe OP, de tilbyder ofte skrald tilbagebetaling på luk væddemål og er egentlig enig i de burde bære skylden når de tilbyder forkert beløb på luk væddemål. Det bare ik sådan det hænger sammen i virkeligheden.

 

Har en gang lukket på noget U2.5 efter den dongede ind med 2-0, hvor målet så blev annulleret og jeg lukkede til væsentligt ringere beløb end hvad jeg burde få da målet blev annulleret og der så stadig stod 1-0. Der klagede jeg obv og fik NUL medhold fra dem. 

Så man må tage det som en kalkuleret risiko de snyder og bedrager hvor de kan til egen fordel. For obv har de ret i det fejl ift luk væddemål oprindelige værdi, men kan sagtens følge dig i man som spiller burde kunne forholde sig til hvad de tilbyder at luk den til, men det kan man bare ikke på Bet365. Og fordelen går deres vej ALTID.

 

Det er jo lige det jeg mener. Hvis du har lukket væddemålet da der står 2-0, men det så efterfølgende bliver rettet til 1-0. Så skulle de jo også gå ind og give dig differencen på hvad du kan lukke den til ved 1-0 og 2-0.

På den anden måde, så har de fordelen hele tiden. 

11-01-2021 16:17 #22| 1

Hvis væddemålet blev lukket af dig burde selskabet naturligvis give dig din gevinst ift. hvad lukketoddset/lukkebeløbet burde have været på det pågældende tidspunkt.

Dvs. at du skal betale delvist tilbage af den fulde gevinst som du fik, men ikke tilbagebetale det hele.

 

11-01-2021 17:30 #23| 0

Jeg forstår virkelig ikke du kan være i tvivl, den her virker meget desperat. Væddemålet var på intet tidspunkt hjemme, at 365 fejlagtigt har tilbudt dig at lukke den er hvad det er, men selvføgelig kan du ikke beholde gevinsten.

Redigeret af Buub d. 11-01-2021 17:30
11-01-2021 17:33 #24| 0

90+6'POST! A header by Sergi Guardiola hits the post!

11-01-2021 17:47 #25| 1

Jeg synes det er en fejlfortolkning når du siger at gevinsten er blevet konfiskeret. Det er ikke det der er sket.

 

Det der er sket er at markedet først er blevet settled forkert og derefter re-settled korrekt. Selv de bedste bookies vil have flere 100 bets der settler forkert i løbet af en uge, som man så manuelt er nødt til at lave om. Det går begge veje, og i det her tilfælde er det så lidt ærgerligt for dig, men positivt for dem der havde under 1,5 mål.

 

Du kan prøve at brokke dig, såfremt du har brugt din gevinst på noget du ellers ikke ville have gjort, og så kan Bet365 vurdere om de vil give dig kompensation. Jeg synes ikke de er forpligtet til det i den her sag, men det skader jo aldrig at spørge :)

 

11-01-2021 18:03 #26| 0
skod skrev:

Jeg synes det er en fejlfortolkning når du siger at gevinsten er blevet konfiskeret. Det er ikke det der er sket.

 

Det der er sket er at markedet først er blevet settled forkert og derefter re-settled korrekt. Selv de bedste bookies vil have flere 100 bets der settler forkert i løbet af en uge, som man så manuelt er nødt til at lave om. Det går begge veje, og i det her tilfælde er det så lidt ærgerligt for dig, men positivt for dem der havde under 1,5 mål.

 

Du kan prøve at brokke dig, såfremt du har brugt din gevinst på noget du ellers ikke ville have gjort, og så kan Bet365 vurdere om de vil give dig kompensation. Jeg synes ikke de er forpligtet til det i den her sag, men det skader jo aldrig at spørge :)

 

 

 Men det er jo ikke korrekt. Markedet er jo ikke blevet afgjort forkert. Han har lukket et væddemål via cashout funktionen. Der er vel en reel forskel? 

Redigeret af mathias1 d. 11-01-2021 18:05
11-01-2021 18:13 #27| 0
mathias1 skrev:

 

 Men det er jo ikke korrekt. Markedet er jo ikke blevet afgjort forkert. Han har lukket et væddemål via cashout funktionen. Der er vel en reel forskel? 

 

Livebettet var midlertidigt forkert afgjort, da Bet365 havde godkendt målet før dommerstaben, og der kunne derfor fejlagtigt udbetales en gevinst, der ikke var vundet.

 

Det er i princippet ikke anderledes end hvis observatøren fejlagtigt ser en bold gå ind og registrerer målet, selvom den reelt går i sidenettet. Der var aldrig mål.

Redigeret af Buub d. 11-01-2021 18:15
11-01-2021 18:21 #28| 0
krabbefar skrev:

Hej PN

 

Jeg har en sag med Bet365 hvor de har konfiskeret min gevinst, som jeg gerne vil høre jeres syn på.

 

I går søndag, lavede jeg en odds på to kampe. Det ene væddemål går hjem først. Det andet væddemål var over 1,5 mål i kampen Real Valladolid - Valencia.

Jeg sidder og følger med på Bet365 appen og da de scorer nr. 2 mål, så lukker jeg kuponen på fuld gevinst, da jeg gerne vil spille på noget andet.

Efterfølgende bliver målet så åbenbart underkendt, og væddemålet ville ikke have været gået hjem. Nu har Bet365 så konfiskeret gevinsten.

 

Jeg mener ikke dette kan være rigtigt, det kan vel ikke være min skyld, at deres funktion "luk væddemål" ikke fungerer ordentligt?

 

Lad mig høre hvad I tænker? 

 

 Har prøvet noget lignende på Bet365. Kan ikke huske om det var over 1,5 eller 2,5 mål. Men der blev scoret og jeg lukkede efterfølgende kuponen på den fulde gevinst. Efterfølgende kom VAR ind og annullerede målet, og der gik omkring 5-10 min og så var væddemålet stadig aktivt og gevinsten blev fjernet fra saldoen og væddemålet var i gang igen. Det synes jeg var fair nok

11-01-2021 18:21 #29| 0

Var dit væddemål så ikke stadig aktivt efterfølgende?

11-01-2021 18:49 #30| 0
balsgård skrev:

Var dit væddemål så ikke stadig aktivt efterfølgende?

 Nej det var det ikke.  

11-01-2021 18:50 #31| 0
balsgård skrev:

Var dit væddemål så ikke stadig aktivt efterfølgende?

 

 Han tabte det.

11-01-2021 18:55 #32| 0
Buub skrev:

 

 Han tabte det.

 

 Derfor kan det godt have været aktivt undervejs. 

11-01-2021 19:03 #33| 0
mathias1 skrev:

 

 Men det er jo ikke korrekt. Markedet er jo ikke blevet afgjort forkert. Han har lukket et væddemål via cashout funktionen. Der er vel en reel forskel? 

 

Jeg synes ikke det er vigtigt for afgørelsen i denne sag om der er tale om en fejl i cash-out funktionen, om det er en manuel fejl hos bookmakeren selv eller en fejl hos en ekstern oddsleverandør. Det er ret tydeligt at der er tale om en fejl.

De fører allesammen til at et væddemål afgøres forkert. Det man kan sige er, at jeg nok som bookmaker vil være en anelse mere tilbøjelig til at give kompensation i det tilfælde fejlen ligger i vores produkt, om ikke andet så har vi tit givet Free Bets væk til kunder der gør opmærksom på fejl som denne her, som de muligvis ikke selv var klar over. Ikke fordi jeg synes man skal, men fordi i nogle tilfælde er det bare god service. Derfor synes jeg som sagt OP skal spørge, men heller ikke være decideret overrasket hvis han får nej.

 

Hvis vi leger med tanken om at du teknisk set mener det ikke er en forkert afgørelse, men i stedet et fejlodds, så kan jeg egentlig godt gå med til det, men så er det et ret tydeligt fejlodds, og i det tilfælde vil det nye bet (din cashout) blive voided, og det giver det samme resultat.

 

11-01-2021 19:07 #34| 0
skod skrev:

 

Jeg synes ikke det er vigtigt for afgørelsen i denne sag om der er tale om en fejl i cash-out funktionen, om det er en manuel fejl hos bookmakeren selv eller en fejl hos en ekstern oddsleverandør. Det er ret tydeligt at der er tale om en fejl.

De fører allesammen til at et væddemål afgøres forkert. Det man kan sige er, at jeg nok som bookmaker vil være en anelse mere tilbøjelig til at give kompensation i det tilfælde fejlen ligger i vores produkt, om ikke andet så har vi tit givet Free Bets væk til kunder der gør opmærksom på fejl som denne her, som de muligvis ikke selv var klar over. Ikke fordi jeg synes man skal, men fordi i nogle tilfælde er det bare god service. Derfor synes jeg som sagt OP skal spørge, men heller ikke være decideret overrasket hvis han får nej.

 

Hvis vi leger med tanken om at du teknisk set mener det ikke er en forkert afgørelse, men i stedet et fejlodds, så kan jeg egentlig godt gå med til det, men så er det et ret tydeligt fejlodds, og i det tilfælde vil det nye bet (din cashout) blive voided, og det giver det samme resultat.

 

 

 Hvad tænker du om hvis væddemålet ikke blev aktivt igen ? Så burde han vel som minimum have de odds der ville tilbydes ved 1-0?

11-01-2021 19:08 #35| 0
skod skrev:

 

Jeg synes ikke det er vigtigt for afgørelsen i denne sag om der er tale om en fejl i cash-out funktionen, om det er en manuel fejl hos bookmakeren selv eller en fejl hos en ekstern oddsleverandør. Det er ret tydeligt at der er tale om en fejl.

De fører allesammen til at et væddemål afgøres forkert. Det man kan sige er, at jeg nok som bookmaker vil være en anelse mere tilbøjelig til at give kompensation i det tilfælde fejlen ligger i vores produkt, om ikke andet så har vi tit givet Free Bets væk til kunder der gør opmærksom på fejl som denne her, som de muligvis ikke selv var klar over. Ikke fordi jeg synes man skal, men fordi i nogle tilfælde er det bare god service. Derfor synes jeg som sagt OP skal spørge, men heller ikke være decideret overrasket hvis han får nej.

 

Hvis vi leger med tanken om at du teknisk set mener det ikke er en forkert afgørelse, men i stedet et fejlodds, så kan jeg egentlig godt gå med til det, men så er det et ret tydeligt fejlodds, og i det tilfælde vil det nye bet (din cashout) blive voided, og det giver det samme resultat.

 

 

 Både og, jeg mener ikke han skal have den fulde gevinst, jeg mener de burde voide væddemålet og afgøre det til odds 1. Fremfor at at sætte det som tabt, nu han lavede et cashout, og de ikke rettede fejlen før efter kampen. 

11-01-2021 19:13 #36| 0
skod skrev:

 

Jeg synes ikke det er vigtigt for afgørelsen i denne sag om der er tale om en fejl i cash-out funktionen, om det er en manuel fejl hos bookmakeren selv eller en fejl hos en ekstern oddsleverandør. Det er ret tydeligt at der er tale om en fejl.

De fører allesammen til at et væddemål afgøres forkert. Det man kan sige er, at jeg nok som bookmaker vil være en anelse mere tilbøjelig til at give kompensation i det tilfælde fejlen ligger i vores produkt, om ikke andet så har vi tit givet Free Bets væk til kunder der gør opmærksom på fejl som denne her, som de muligvis ikke selv var klar over. Ikke fordi jeg synes man skal, men fordi i nogle tilfælde er det bare god service. Derfor synes jeg som sagt OP skal spørge, men heller ikke være decideret overrasket hvis han får nej.

 

Hvis vi leger med tanken om at du teknisk set mener det ikke er en forkert afgørelse, men i stedet et fejlodds, så kan jeg egentlig godt gå med til det, men så er det et ret tydeligt fejlodds, og i det tilfælde vil det nye bet (din cashout) blive voided, og det giver det samme resultat.

 

Altså da jeg trykker luk væddemål, der er det ikke tale om en fejl. 

 

11-01-2021 19:18 #37| 0

Nu spiller jeg ikke selv mere hos Bet365 pga limits.

 

Det med at de har SÅ TRAVLT med at annoncere mål, og udbetale ( lukke til fuld pris ) i næsten samme sekund, har sat mig på tilt mange mange gange, da jeg ofte spillede raketter Live, hvor gevinsten allerede blev sat i spil på en anden kamp, for så at finde ud af at et mål var annulleret af VAR.

 

Det har selvfølgelig kunne gå begge veje med de bets, som egentlig ikke skulle have været i spil.

 

Men synes godt de kunne trække den med at udbetale de LiveSpil, når nu F****** har opfundet det VAR, og vi gang på gang ser de annoncerer mål, som er helt tydelig offside, og i den dur.

 

I OP's tilfælde er der ikke så meget at komme efter, når nu der kunne lukkes til fuld pris ( måske været end anden snak, hvis ikke havde været til fuld pris )

 

Brugt Bet365 i rigtig mange år, og har altid syntes de var lyslængder foran andre sites ved Livespil.

 

Ligeledes oplevet væddemålsgevinster ( typisk omkring kortspil, hvor de har haft fejl i deres livestats ) trukket dagen efter pga fejl, og søreme også fået ellers tabte væddemål ændret til gevinst, så der kan den gå begge veje.

 

Med tiden er jeg ved at lære, at vente 5 minutters tid, førend jeg tør tro gevinsten er hus.

Redigeret af Hawkeye d. 11-01-2021 19:19
11-01-2021 19:25 #38| 1
mathias1 skrev:

 

 Både og, jeg mener ikke han skal have den fulde gevinst, jeg mener de burde voide væddemålet og afgøre det til odds 1. Fremfor at at sætte det som tabt, nu han lavede et cashout, og de ikke rettede fejlen før efter kampen. 

 

 Det var i 87. minut med den VAR kendelse, så begrænset hvor meget de kan nå at ændre.

 

 

11-01-2021 19:40 #39| 0
Hawkeye skrev:

 

 Det var i 87. minut med den VAR kendelse, så begrænset hvor meget de kan nå at ændre.

 

 

 

 Ahh ok, så er der ikke så meget at rafle om, så har OP ikke en sag :)

11-01-2021 19:59 #40| 0
Majaline skrev:

 

 Hvad tænker du om hvis væddemålet ikke blev aktivt igen ? Så burde han vel som minimum have de odds der ville tilbydes ved 1-0?

 Jeg går ud fra væddemålet blev aktivt igen. Bet365 kan i det her tilfælde ikke forvente at en kunde der har cashet ud til fuld pris også er villig til at cashe ud til den pris det var umiddelbart efter VAR målet var annulleret. Derfor kan jeg ikke se det som en løsning at give ham cashoutprisen der... Bet365 kan jo heller ikke nøjes med at give ham den pris i det tilfælde originalbettet går hjem.

Hvis væddemålet ikke blev aktivt igen , så kan man ikke rigtig klage over cashout ikke er tilgængelig på et marked. Det er ret normalt. 

11-01-2021 20:02 #41| 0
mathias1 skrev:

 

 Både og, jeg mener ikke han skal have den fulde gevinst, jeg mener de burde voide væddemålet og afgøre det til odds 1. Fremfor at at sætte det som tabt, nu han lavede et cashout, og de ikke rettede fejlen før efter kampen. 

 

 Som jeg ser det er placeringen af et væddemål og cashout af dette væddemål 2 forskellige bets. I det her tilfælde er det der sker at det original spil er fint, men at cashoutspillet er et fejlodds. Derfor bliver cashoutspillet voided, hvilket i realiteten blot betyder at originalspillet står. For OP tabte originalspillet desværre.

 

Det er i hvert fald min fortolkning.

11-01-2021 20:04 #42| 1
krabbefar skrev:

Altså da jeg trykker luk væddemål, der er det ikke tale om en fejl. 

 

 

 Hvis du bliver tilbudt at cashe ud til fuld pris på et over 1.5 spil ved stillingen 1-0, så er der selvfølgelig tale om en fejl i den pris du bliver tilbudt. Det bør der ikke kunne være tvivl om.

11-01-2021 20:45 #43| 0

skod skrev:

 Jeg går ud fra væddemålet blev aktivt igen. Bet365 kan i det her tilfælde ikke forvente at en kunde der har cashet ud til fuld pris også er villig til at cashe ud til den pris det var umiddelbart efter VAR målet var annulleret. Derfor kan jeg ikke se det som en løsning at give ham cashoutprisen der... Bet365 kan jo heller ikke nøjes med at give ham den pris i det tilfælde originalbettet går hjem.

Hvis væddemålet ikke blev aktivt igen , så kan man ikke rigtig klage over cashout ikke er tilgængelig på et marked. Det er ret normalt. 

 

 Cashout - og dennes tilgængelighed - er vejlende, så kunden kan ikke forvente at have adgang dertil. OP prøvede obv bare at svanse, men det er en ret udbredt "myte" blandt spillere at cashout er deres ret.

11-01-2021 20:47 #44| 2

Hvis man vil cashe ud umiddelbart efter, er det anbefalelsværdigt at afvente VAR, i stedet for at forsøge at svanse, også derefter bliver sur over, at funktionen ikke er tilgængelig.

11-01-2021 21:43 #45| 2
liderdider skrev:

Hvis man vil cashe ud umiddelbart efter, er det anbefalelsværdigt at afvente VAR, i stedet for at forsøge at svanse, også derefter bliver sur over, at funktionen ikke er tilgængelig.

Altså hvis du ikke har noget konstruktivt at bidrage med, så kan du bare lade være med at svare i tråden.

11-01-2021 22:32 #46| 4
krabbefar skrev:

Altså hvis du ikke har noget konstruktivt at bidrage med, så kan du bare lade være med at svare i tråden.

 

 Hvaffor noget? Bare fordi at det ikke huer dine ører, er sandheden altså ikke mindre konstruktiv af den årsag.

11-01-2021 22:58 #47| 0
liderdider skrev:

 

 Hvaffor noget? Bare fordi at det ikke huer dine ører, er sandheden altså ikke mindre konstruktiv af den årsag.

Altså jeg har ikke prøvet at svanse nogen. Der blev scoret et mål og så lukkede jeg væddemålet. Jeg fulgte ikke med i kampen og vidste ikke at målet blev underkendt.

Fair nok at der ikke er noget at komme efter, det har jeg ligesom fundet ud af. Men jeg vil ikke beskyldes for at prøve at svanse noget som helst. 

11-01-2021 23:14 #48| 1
krabbefar skrev:

Altså jeg har ikke prøvet at svanse nogen. Der blev scoret et mål og så lukkede jeg væddemålet. Jeg fulgte ikke med i kampen og vidste ikke at målet blev underkendt.

Fair nok at der ikke er noget at komme efter, det har jeg ligesom fundet ud af. Men jeg vil ikke beskyldes for at prøve at svanse noget som helst. 

 

 Den trak jeg også i land på, så vidt jeg husker. Svanset er måske også et hårdt ord, men jeg håber ikke budskabet gik tabt i retorikken.

12-01-2021 06:45 #49| 0

Bet365 burde bare aflevere ved kasse 1, de må sgu selv sørge for at deres cashout funktion fungerer ordentligt.

12-01-2021 10:20 #50| 2
krabbefar skrev:

Hej PN

 

Jeg har en sag med Bet365 hvor de har konfiskeret min gevinst, som jeg gerne vil høre jeres syn på.

 

I går søndag, lavede jeg en odds på to kampe. Det ene væddemål går hjem først. Det andet væddemål var over 1,5 mål i kampen Real Valladolid - Valencia.

Jeg sidder og følger med på Bet365 appen og da de scorer nr. 2 mål, så lukker jeg kuponen på fuld gevinst, da jeg gerne vil spille på noget andet.

Efterfølgende bliver målet så åbenbart underkendt, og væddemålet ville ikke have været gået hjem. Nu har Bet365 så konfiskeret gevinsten.

 

Jeg mener ikke dette kan være rigtigt, det kan vel ikke være min skyld, at deres funktion "luk væddemål" ikke fungerer ordentligt?

 

Lad mig høre hvad I tænker? 

 

 Jeg er nu mest forundret over at målscoreren ikke får sit mål tilføjet til topscorerlisten - han scorede jo et mål?


Det er klart, at når målet ikke talte, så er betingelserne for væddemålet ikke opfyldt. Ergo kan du ikke indløse til fuld gevinst. 

12-01-2021 13:32 #51| 1
Granaten11 skrev:

Bet365 burde bare aflevere ved kasse 1, de må sgu selv sørge for at deres cashout funktion fungerer ordentligt.

 

 De kunne da også bare lade være med at udbyde alle produkter hvor der er muligheder for at lave fejl. Heldigvis beskytter TC dem mod sådanne åbenlyse fejl, og det giver dem mulighed for at tilbyde cashout og andre fede features til os spillere. Stop nu med sådanne fjollede kommentarer.

12-01-2021 14:45 #52| 0
liderdider skrev:

 


 De kunne da også bare lade være med at udbyde alle produkter hvor der er muligheder for at lave fejl. Heldigvis beskytter TC dem mod sådanne åbenlyse fejl, og det giver dem mulighed for at tilbyde cashout og andre fede features til os spillere. Stop nu med sådanne fjollede kommentarer.




Jeg synes ikke det er en fjollet kommentar:) De skal bare få det til at virke bedre istedet for.

12-01-2021 15:07 #53| 1
Granaten11 skrev:

Jeg synes ikke det er en fjollet kommentar:) De skal bare få det til at virke bedre istedet for.


Så hvis din bank ved en fejl krediterer din konto en million burde du også have lov at beholde denne?



 

12-01-2021 15:19 #54| 0
krabbefar skrev:

 

Altså det er jeg så ikke enig i. Væddemålet er jo netop vundet på det tidspunkt hvor jeg trykker "luk væddemål". Så er alt efterfølgende vel i princippet ligegyldigt? Hvis man udbyder muligheden for "luk væddemål" så må det da også være dem der bærer risikoen, så længe der er åbent for at kunne lukke væddemålet.

 

Hvad ville du gøre, hvis der var fejl i deres system, som gjorde, at du tabte penge du burde have vundet have vundet - ville du så bare acceptere, at der var en fejl i deres system, som betød, at du tabte penge på et vundet væddemål, eller ville du gå til ekstra bladet?

12-01-2021 16:49 #55| 1
liderdider skrev:

 

Så hvis din bank ved en fejl krediterer din konto en million burde du også have lov at beholde denne?



 




Yep, helt sikkert!
12-01-2021 16:52 #56| 0
Granaten11 skrev:

Yep, helt sikkert!

 

 Og hvis din bank fejlkrediterer dig -1 mio. så er det bare ærgerligt?

12-01-2021 16:53 #57| 0
123_All-in skrev:

 


 Og hvis din bank fejlkrediterer dig -1 mio. så er det bare ærgerligt?




Ja, så er det surt ;)
12-01-2021 21:23 #58| 0

Den endelige konklusion står i #102.

Husk fyrværkeri og sårn ;-)

12-01-2021 22:01 #59| 0
RunningDucks skrev:

Den endelige konklusion står i #102.

Husk fyrværkeri og sårn ;-)

 

 Så om 43 posts får vi svaret? :-)

12-01-2021 22:13 #60| 0
Buub skrev:

 

 Så om 43 posts får vi svaret? :-)

 

 Kun et gæt ;-)

 

13-01-2021 20:37 #61| 0
krabbefar skrev:

Hej PN

 

Jeg har en sag med Bet365 hvor de har konfiskeret min gevinst, som jeg gerne vil høre jeres syn på.

 

I går søndag, lavede jeg en odds på to kampe. Det ene væddemål går hjem først. Det andet væddemål var over 1,5 mål i kampen Real Valladolid - Valencia.

Jeg sidder og følger med på Bet365 appen og da de scorer nr. 2 mål, så lukker jeg kuponen på fuld gevinst, da jeg gerne vil spille på noget andet.

Efterfølgende bliver målet så åbenbart underkendt, og væddemålet ville ikke have været gået hjem. Nu har Bet365 så konfiskeret gevinsten.

 

Jeg mener ikke dette kan være rigtigt, det kan vel ikke være min skyld, at deres funktion "luk væddemål" ikke fungerer ordentligt?

 

Lad mig høre hvad I tænker? 

Dit væddemål gik ikke hjem.

Ergo ingen gevinst til dig.

Resten er bare for dig irriterende uheldige omstændigheder.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar