Bet365: Intern fejl - server svarer ikke.

#1| 0

Jeg spiller gladeligt lidt hyggepoker da der sker en intern fejl i deres software.

$20 tabt - dem vil jeg gerne have tilbage!

Er denne type fejl noget der ofte sker?
Jeg har ikke set det før hos Bet365.

09-03-2012 23:01 #2| 0

Log ud og så ind igen

10-03-2012 00:02 #3| 0

Det virker at logge ud, vente lidt og så logge ind igen... Men er der noget der sker ofte? (så vil jeg hellere spille et andet sted med en stabil software)

10-03-2012 00:59 #4| 0

Så skete det igen.... Jeg ringer straks til deres telefon support og mens jeg har ham i røret kommer det op at køre igen. Desværre var jeg i mellemtiden gået fra at være CL til at være shortstack.
Kæft det tilter mig at de ikke har styr på deres software.
Jeg ved ikke om det er indkorporeringen af nem-id eller hvad der sker, men der er noget galt.
Deres telefon support har bekræftet problemet og de vil se nærmere på fænomenet, så må vi se hvad der sker.

Har vi en Bet365 supportprofil-læge til stede, patienten er døende?

10-03-2012 14:30 #5| 0

Så er der svar fra den danske support:

De problemer du har oplevet med din forbindelse, ser ud til at have relationer til din forbindelse til vores software. Vi har ikke haft andre kunder med samme problem, og vores servere virker som de skal.

Forbindelsen som bliver skabt fra spilleren’s computer og til Multi Player Poker-systemmet, skal over et andet netværk, og derfor er det ikke muligt for os at garantere en konstant stabil og god forbindelse til vores system.

Der er dog nogle muligheder som kan hjælpe med at beskytte dig fra at miste forbindelsen. For det første, når du spiller poker kan du prøve at lukke alle downloads og alle andre programmer der bruger noget internet. Det vil resultere i at der er ”mere Internet-styrke” til dig når du spiller poker, og derfor modtager du bedre forbindelse.



For det andet skal du konfigurere din computers eller routers Firewall, så du har adgang til vores software. Hvis du ikke er helt sikker på hvordan dette udføres, bedes du bekræfte hvilket Firewall-software du bruger, og så kan vi hjælpe dig yderligere.

10-03-2012 14:32 #6| 0

For øjeblikket spiller jeg poker hos Partypoker, PokerStars, Betfair, Betsafe og Bet365.
Jeg har aldrig oplevet med andre klienter at softwaren gik ned imens jeg spiller. Jeg sidder jo ikke og multitabler 24 borde som kunne forårsage klienten til at gå ned.
Jeg er hobbyspiller og for mig er et tab på $30 en stor del af min rulle - De $30 vil jeg gerne have tilbage.

Jeg sætter pris på deres råd, men jeg tvivler stærkt på at hverken min firewall eller "internet-styrke" skulle være problemet.
Hvis Bet365 bliver blokeret af min firewall så vil det være umuligt at starte klienten op i andet end offline mode. Og hvorfor skulle klienten gå ned midt i et spil på grund af firewallen?
Min interstyrke har aldrig fejlet noget og jeg har ingen downloads kørende i baggrunden, det beskedne forbrug som jeres klient har brug for bliver sagtens dækket af mit stabile 10Mbit.

Jeg køber den ikke....

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar