Bet365 fejl på mobilapp koster dyrt!!

#1| 0

Hej PN

Jeg har her til aften oddset på alt muligt blandet i kiosken med en ven for at få lidt god lir hen over dagen med Premier League.

Da klokken nærmer sig kl 20.00 beslutter jeg mig for at sætte 100 kr ind på Bet365 via mobilappen og vil spille 2 kuponer af 50 kr stykket.

Kupon 1:
Inter - Napoli uafgjort
Real Betis - Real Sociedad uafgjort
Las Palmas - Barcelona B uafgjort


Kupon 2:
Inter - Napoli 2 tal
Real Betis - Real Sociedad 2 tal
Las Palmas - Barcelona B 2 tal

Jeg får dem spillet en halv time inden kampstart og alt forløber fint. Begge væddemål kan afsluttes løbende. Jeg følger hele tiden med via livescore og tv med min ven og kan konstatere at det går rigtig godt for kupon 1.

Inter - Napoli er blevet uafgjort og de andre står begge uafgjort 0-0 i 44. minut. Jeg er logget ind via min mobilapp hele tiden og kan se hvordan væddemålet ændrer sig mere og mere hvis jeg afslutter.

Pludselig mens vi sidder og kigger på telefonen bliver "afslut væddemål" knappen gul med en lille hvid fejlkrydsbox i midten og begge væddemål bliver automatisk fjernet. De er nu og finde i "afgjorte væddemål". Det går op for os at væddemålet er blevet afsluttet uden overhoved nogen accept fra min side. Jeg har ikke rørt noget som helst og ønsker bestemt IKKE at afslutte for at vinde 98 kr da jeg lige har sat 100 kr ind på kontoen og jeg samtidig ligger så godt med at jeg nemt kunne vinde bettet og de ca 2500 kr. I stedet står bettet som afsluttet og der er krediteret 98 kr på min konto fuldstændig uden min accept på den ene eller anden måde.

Jeg panikker, dobbeltchecker men den er god nok. Mit væddemål er afsluttet og det eneste der er sket er at jeg så denne gule fejl farve over knappen "afslut væddemål" hvor efter begge væddemål blev fjernet med det samme. Der er nu pause i de restende 2 kampe og de står beggge 0-0.

Ringer til Bet365 og snakker frustreret med en person der hed Danni fra Bet365 som ydede en fin service dog uden rigtig at hjælpe. De blev ved at at fortælle at det ikke var muligt at der kunne ske fejl så jeg måtte have trykket på knappen. Jeg fortæller at jeg ALDRIG ville lyve for sådan et beløb og det er princippet den er gal med. Jeg har næsten nuts med en halveg tilbage og så skulle jeg afbryde og få 98 kr tilbage ud af de 100 kr? WTF! Nu må de altså spænde hjelmen. Dette er både en skriftlig klage og advarsel om ikke at bruge deres mobilapp da der er tydelige fejl og mangler.

Snakken går frem og tilbage i en halv time til jeg finder ud af at nummeret er svensk og samtalen lige har kostet mig 125kr FML! Dette stor der heller ikke noget om, men bare "ring op" på knappen. Generel dårlig information på appen.

Jeg er sikker i min sag og det er min kammerat også. Der ER sket en fejl på appen som de ikke vil acceptere. Desuden virker det usandsynligt imo at væddemålet kun skulle have været 98 kr værd efter en endt kamp og halveg i de to andre som står uafgjort.

Bet365 medarbejderen fortæller nu at teknisk afdeling vil se på den igen og maile tilbage til mig med et svar. Her forventer jeg bare at de siger det som jeg allerede har fået af vide en gang, nemlig at de påstår det er mig selv der har gjort det. Men igen. HVORFOR?! Og hvad er der med den gule fejlmelding som afsluttede mit bet?

Har kun brugt kontoen i en uge og allerede så store problemer at det er til grin. Nu tør jeg ikke bruge kontoen før der er en afklaring i sagen da det hurtigt kan misfortolkes.

Nu sket det heldige/uheldige at de to andre kampe alligevel ikke ender uafgjort, men på daværende tidspunkt var jeg ret godt inde og ville derfor ALDRIG afslutte mit væddemål for at gå i minus.

Er der en her fra Bet365 der kan fortælle mig hvad i har tænkt jer at gøre for ellers er der endnu en plet på tæppet som ikke går ubemærket hen. Jeg afventer nu en mail fra Teknisk afdeling, men synes da i skulle få den her også og det kan jo være der sidder et par repræsentanter på pokernet der har tænkt sig at svare? Kan læse fra tidligere tråde at der har været mange problemer med Bet365 før desværre.

/Doolce



27-04-2014 03:22 #2| 1
ROI: 0% (0)

Bet365 kan se at kuponen er blevet afsluttet fra din telefon, det er de nødsaget til at forholde sig til.

Oddset er fair, vi snakker altså 2 kampe med en halvej tilbage.

Bet365 giver dig mulighed for telefonisk support, du er uopmærksom på at du ringer til et internationalt nummer - Træls, men det er din fejl.


Overordnet set så kan jeg ikke se hvordan Bet365 ellers skal kunne have taklet situationen. Du har oplyst at det er sket en teknisk fejl, deres system indikerer det ikke, ergo kan de ikke ændre udfaldet. Deres knap til et internationalt nummer kan selvfølgelig være misvisende, en ting de kan arbejde på.


Alt i alt er det selvfølgelig træls, at sådan noget skal ødelægge jeres aften, men objektiv set, så synes jeg ikke der er så meget at komme efter. :-(

27-04-2014 04:12 #3| 0
ROI: 119.93% (56)

Sociedad scorede efter 48, så prisen på at lukke dit væddemål var faldet, hvis du ikke havde solgt. Mener heller ikke man kan sige at det koster dig dyrt, 20 kroner måske.

- Dog er det selvfølgelig irriterende, håber du får noget ud af at sludre med supporten.

27-04-2014 07:58 #4| 0

Først og fremmest så kommenterer vi ikke på andet end fakta og du er velkommen til at sende os kommunikationen mellem dig og Bet365 hvorefter vi vil vejlede efter bedste evnen i forhold til de helt konkrete forhold.


"Kan læse fra tidligere tråde at der har været mange problemer med Bet365 før desværre."

På PokerNet vurderer vi ikke at der har været mange problemer med Bet365 eller andre udbydere af sportsbetting. Det er store firmaer med mange interaktioner med kunderne og en eller anden fejlmargin skal der være plads til.

Bet365 lover dig en mail fra teknisk afdeling - afvent nu lige og se hvad den siger (selvom du har dømt dem allerede)

I din beskrivelse af forløbet noterer jeg mig dog at det er begge væddemål som afsluttes og det virker for mig underligt at det kan ske uden at jeg lige kender funktionaliteten omkring afslutningsproceduren af væddemål før tid.

Hvordan afsluttes et væddemål helt konkret - altså skal man bare lige røre den der knap hvorefter det siger "afsluttet" eller er der noget indbygget sikkerhed med godkendelse?

27-04-2014 08:12 #5| 0
ROI: 85.71% (1483)

Skal man klikke "ok" eller på en eller anden måde bekræfte om man ønsker at afslutte væddemålet......altså efter man har klikket på "afslut væddemål" ?

Hvis det kun er et enkelt klik, der afslutter væddemålet, kan man vel nemt komme til det, når man scroller op og ned på mobilen.

Har aldrig selv benyttet "afslut væddemål", men til gengæld prøvet at spille nogle få gange via mobilen i forbindelse meden bonus, der krævede det.
Og der kom jeg næsten hele tiden til at trykke mig ind på noget forkert, nu har jeg godt nok heller ikke en specielt god telefon.

27-04-2014 08:13 #6| 0
ROI: 85.71% (1483)

Arghh, og så først bagefter læser man Witten's indlæg, der spørger ind til det samme.

27-04-2014 08:14 #7| 0
ROI: 113.42% (115)

Man klikker "afslut væddemål" hvorefter en gul box kommer frem hvor man skal klikke for at "bekræfte".
Så to gange skal man som minimum klikke.

@OP

Det giver fin mening at din 2-tals kupon er fjernet OBV. Men den anden, skal der selvfølgelig klikkes to gange før der afsluttes. Men tror sgu den bliver svær at "bevise".

Redigeret af ktothep d. 27-04-2014 08:16
27-04-2014 08:15 #8| 0

Ok, så er der ikke en gylden middelvej i den her sag:)

27-04-2014 08:24 #9| 0
ROI: 85.71% (1483)
ktothep skrev:
Man klikker "afslut væddemål" hvorefter en gul box kommer frem hvor man skal klikke for at "bekræfte".
Så to gange skal man som minimum klikke.

@OP

Det giver fin mening at din 2-tals kupon er fjernet OBV. Men den anden, skal der selvfølgelig klikkes to gange før der afsluttes. Men tror sgu den bliver svær at "bevise".


Skal der også klikkes to gange, når man som OP er inde og tjekke hvad "afslut væddemål" står til ?

og kan se hvordan væddemålet ændrer sig mere og mere hvis jeg afslutter.
27-04-2014 08:45 #10| 0
ROI: 113.42% (115)

Så snart du klikker på fanen "mine væddemål" kan man se dem der kan afsluttes og hvad de kaster af sig ved en afslutning.

Vil man afsluttet trykker man nu de før omtalte to gange.

Redigeret af ktothep d. 27-04-2014 08:46
27-04-2014 09:34 #11| 0

Vil godt lige havde opklaret følgende Witten som partner til Bet365.

Hvordan kan der på deres DANSKE hjemmeside stå gratisnummer +800 12 365 365 som ikke er gratis, det er da under al kritik og burde være noget de meget hurtigt skulle få ændret, ellers må myndighederne kigge på det.

27-04-2014 10:48 #12| 0

Hvis man ringer fra fastnet telefon kan man ringe gratis på ovenstående nummer, hvis man ringer fra mobil ringer man ikke gratis, da man ringer til England.

Som der står:

Gratisnummer
+800 12 365 365

Du kan også kontakte os på:
+441782 684 651

Man skulle måske gøre opmærksom på at gratisnummeret kun var fra fastnet.

27-04-2014 11:19 #13| 0

Helt standart da der sikkert er sket noget i en af de kampe du havde.. Og derfor falder din kupon i værdi

27-04-2014 11:42 #14| 0

Princip eller ikke, men sgu ingen value i at opret denne tråd. Nok din telefon der er alt for følsom i touch.

27-04-2014 19:18 #15| 0

Altså, man skal kun trykke én gang når man er i inde i browseren på afslut væddemål så bliver det afsluttet (sfåremt man er inde under fanen "mine væddemål") så virker da underligt hvis det er 2 gange på mobilappen. Hvis det er det, så giver det heller ingen mening man kan komme til at trykke to gange.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar