Bet365, er jeg blevet snydt?

#1| 0

Hej PN.

Jeg står i den situation, at jeg for kort tid siden, placerede et livebet på Bet365 på MLB kampen mellem Mets og Atlanta braves.

Der stod 2-3 og Atlanta battede. Jeg placerede et vædemål Mets i samme øjeblik som Atlanta rammer bolden. Mit bet skal jo godkendes da det er live og det tager omkring 10 sek. I de 10 sek som bettes skal godkendes i, laver Atlanta braves et homerun, oddset stiger til 6.5, og mit bet bliver IKKE annulleret..

Jeg føler mig snydt, da hvis det havde været en fodboldkamp, havde bettet jo lukket med det samme. Havde jeg kunne se, at messi er forbi Iker i Real madrid målet og han bare skal prikke den ind, så kan jeg måske nå at bette på Barcelona scorer næste mål, men mit bet vil aldrig nå at blive godkendt, da det jo tager op til de 10 sek der og bolden så ville være i mål.

Hvordan står jeg her?. Jeg kontaktede supporten med det samme, men det var en ignorent jeg snakkede med og de snakker fuldstændig ved siden af hinanden.

Da jeg en tidligere gang havde et problem med en kamp og jeg ventede til kampens afgørelse og kontaktede supporten, sagde de, at jeg skulle have kontaktet dem med det samme.

Nu siger fjolset som jeg snakkede med, at jeg skal kontakte dem EFTER bettet er færdigt. Hvis jeg gør det, får jeg jo 100% et negativt svar.

Hvilken side er i på her..

-Henze05

17-04-2011 01:25 #2| 0

Ja har bettet i mange mange år, også live og hvis oddset stiger eller falder i de 10 sekunder, har den ALTID afbrudt bettet ved mig.

Så jeg er med dig på den her.

17-04-2011 01:26 #3| 0

Er det ikke dumt at placere et vaeddemaal lige i det sekund der bliver pitchet? Altsaa du er jo 100% selv uden om det, hvad nu hvis du havde sat pengene paa Atlanta og oddslet havde raslet ned, ville du saa ogsaa have aendret dit gode odds til det nye?

Kan ikke se det er Bet365's fejl at du har en daarlig indgangstrategi :)

17-04-2011 01:28 #4| 0
OP

K_B_B@

Det kan godt være, at det måske var et dumt tidspunkt, det vil jeg gerne give dig ret i. Men det ændre jo ikke på det faktum, at scoren + oddset ændre sig i mens mit bet er ved at blive accepteret. Derfor burde de jo annullere bettet og slet ikke godkende det i første omgang. :)

17-04-2011 01:29 #5| 0
OP

Og jeg kontakter dem jo med det samme. Da jeg egentlig bare vil have bettet annulleret. Jeg kunne have ventet til kampen var færdig, for at se om mit bet egentlig ville gå hjem, for derefter først at brokke mig. Men jeg blev opmærksom på fejlen med det samme og kontaktede deres suppert ikke engang 1 min senere.

17-04-2011 01:30 #6| 0

Det er jo et programmeret system som naegter bets hvis odds aendrer sig, derfor maa der vaere gaaet 10 sekunder, eller tror du Bet365 er rigged saa det kun kan lade sig goere at tage daarlige bets paa livebettingen :P?

17-04-2011 01:31 #7| 0

Forresten jeg satte mine $10 fra Betsafe paa Mets+2.5 er jeg godt inde?

17-04-2011 01:33 #8| 0
OP

Jamen der var ikke gået de 10 sek. Da jeg venter på mit bet bliver godkendt, står den og venter og venter og i mellemtiden kan jeg se oddset stige til 6.5 og scoren skrive 2-4 og først da, bliver mit bet godkendt til sølle odds 4.

Jep dit bet burde være okay inde :). Atlanta har kun en chance tilbage, for at scorer 1 run :) Så du burde være godt dækket. Mens har samtidig chancen for at lave runs :)

17-04-2011 01:34 #9| 0

Drop nu bare Bet365, please!

17-04-2011 01:38 #10| 0

Mig bekendt annullerer man kun oddset, hvis oddset udvikler sig negativt, dvs. falder. Hvis det stiger går det altid igennem?

Jeg er 99% sikker på min påstand?

17-04-2011 01:41 #12| 0

@Jannik_Pro

Bet365 er en super betting udbyder og tog for mig ret lang tid at faa limits sammenlignet med alle de andre.

17-04-2011 01:41 #11| 0
OP

Men Jehan@ Burde mit bet så ikke blive accepteret til det højere odds ?.

Jeg kunne måske have accepteret det, hvis de havde givet mig odds 6.5 i stedet for 4 som jeg fik. Men det var ikke tilfældet.

17-04-2011 01:42 #13| 0

@Jehan

Giver ingen mening og mener 99 % ikke det er sådan. Man skal som spiller sgu vide hvad man spiller til hvilket odds, når stillingen i kampen er det, den er, når man placerer bettet.

17-04-2011 01:44 #14| 0
OP

K_B_B@

Jeg er helt enig, Bet365 er normalt en super bookie. Gode udvalg, god livebetting (pånær det her skidt).. Men synes bare deres support er elendig, specielt i disse tilfælde. Det er jo som at snakke til retarderet.

17-04-2011 02:05 #15| 0
OP

Nu har jeg skrevet dem en lang mail og jeg opdatere i tråden når jeg har fået svar. Jeg regner dog ikke med et positivt svar..

17-04-2011 02:20 #16| 0

@Henze

jo, dit odds burde selvfølgelig stige i takt med at oddset stiger, ellers giver det ingen mening.
Langemand, du har også en pointe, mener bare ikke, at det er sådan de gør ved Bet365, men er som sagt ikke helt sikker

17-04-2011 12:19 #17| 0

@KBB

Deres support er super retarderet!

Søg i arkiv og de hvor mange groteske sager du finder, så vil du forstå hvorfor jeg har bannet Bet365 for altid! :/



/JP

17-04-2011 13:47 #18| 0
ROI: 85.98% (1508)

Vil da mene, at der ALTID burde poppe et vindue op, hvis odds har ændret sig i forhold det udbudte odds, man ville spille til...uanset om det er til højere eller lavere odds.

Giver ikke rigtig mening, hvis den kun skulle være ved lavere odds, for i det her tilfælde sker der en ændring i kampen, og så skal kunden have en chance for om det nye odds kan accepteres.

Når det er sagt, så er jeg også en af dem, som lukkede konto hos Bet365 for flere år siden, dertil var deres support for inkompentente, og man fik et mere fornuftigt svar, hvis man spurgte væggen.

Går vi endnu flere år tilbage var Bet365 dog et supersted...gode freerolls, og en support der var så venlig at fortælle at man var berettiget til den og den bonus, uden man selv spurgte ind til det....oplevede faktisk de oplyste jeg kunne få hele signup-bonusen i poker udbetalt, skulle bare indsætte op til max., og så ville bonussen blive indsat instant, da jeg allerede havde optjent de påkrævede points.
Havde hidtil aldrig lavet et deposit der, kun spillet for freerollspengene...det var fin service, men skal love for det har ændret sig siden.

18-04-2011 02:14 #19| 0

Supporten er retarderet paa et online poker site? What else is new, det er vel naermest kun Stars der har en nogenlunde support disse dage.

23-04-2011 20:08 #20| 0

Bet365 har alltid varit 100% seriösa i alla kontakt jag har haft med dem.
men alla kan givetvis göra fel

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar