BET365 Elendige service

#1| 0

Jeg sidder og spiller iPOPS på Bet365 og disconnecter næsten i hver hånd. jeg spiller samtidig på stars og Party og der er ingen problemer. Viaplay kører også uden probs.

Jeg kontakter deres chat service og de siger bare der ingen problemer hos dem er og det sikkert ligger hos iPoker og de intet kan gøre.

Jeg sidder bare og bliver timet ud næsten hver hånd og kan ingen support få. Det er fandme skidt.

02-11-2014 20:01 #2| 0

Ingen problemer med Bet365 her..

02-11-2014 22:18 #3| 0

Ipoker har haft brok de sidste par uger jf. tråde på PN.

De er stadig igang med at behandle min sag fra i onsdags.

02-11-2014 22:38 #4| 0

Det er vel risikoen ved at spille hos bet365 det ved alle da :D

02-11-2014 23:43 #5| 0

Hvad vil du have bet365 skal gøre lige her og nu? Fixe din forbindelse?

02-11-2014 23:46 #6| 2

Det er jo netop ikke hans forbindelse der er problemet!!

02-11-2014 23:53 #7| 0

Ok, så lad mig omformulere det..

jeg forstår ikke hvor den elendige service som OP nævner finder sted i situationen?

03-11-2014 13:05 #8| 1
PN MESTER 2019
duros skrev:
Ok, så lad mig omformulere det..

jeg forstår ikke hvor den elendige service som OP nævner finder sted i situationen?


De kunne vel reagere med: "det er vi kede af, problemet ligger nok hos iPoker. Der er ikke noget vi kan gøre lige nu, men vi undersøger selvfølgelig sagen, og sørger for at du får dit/dine buyins tilbage, hvis der har været de mindste problemer hos iPoker. Og vi gør det naturligvis i løbet af senest 24 timer". Det ville være almindelig god kundeservice.
03-11-2014 13:42 #9| 0

Og problemet behøver jo heller ikke at ligge hos pokerudbyderen, men hos deres ISP. Hvordan skal de dog kunne fixe det? Jeg er helt med på at det er noget lort at disconnecte, men hvor langt tid skal man være disconnected før man kan feks kræve erstatning? For mig at se er det op til pokerudbyderen hvornår denne vil træffe en sådan beslutning.

03-11-2014 13:59 #10| 0
isaac skrev:
Og problemet behøver jo heller ikke at ligge hos pokerudbyderen, men hos deres ISP. Hvordan skal de dog kunne fixe det? Jeg er helt med på at det er noget lort at disconnecte, men hvor langt tid skal man være disconnected før man kan feks kræve erstatning? For mig at se er det op til pokerudbyderen hvornår denne vil træffe en sådan beslutning.


Hvorfor forsvarer du udbyderen i en sådan grad.

Vi kan jo som forbrugere ikke direkte kontakte Ipoker, og så klarer de sagen for os, vi bliver nødt til at gå igennem udbyderene, som jo har valgt at være på et netværk der sejler.

Tvivler på folk står og jubler over Elgiganten når deres computer er til reparation i flere måneder, fordi leverandøren bag har den politik, før de vil refundere Elgiganten.
03-11-2014 14:57 #11| 0
BobbyOlsen skrev:
isaac skrev:
Og problemet behøver jo heller ikke at ligge hos pokerudbyderen, men hos deres ISP. Hvordan skal de dog kunne fixe det? Jeg er helt med på at det er noget lort at disconnecte, men hvor langt tid skal man være disconnected før man kan feks kræve erstatning? For mig at se er det op til pokerudbyderen hvornår denne vil træffe en sådan beslutning.


Hvorfor forsvarer du udbyderen i en sådan grad.

Vi kan jo som forbrugere ikke direkte kontakte Ipoker, og så klarer de sagen for os, vi bliver nødt til at gå igennem udbyderene, som jo har valgt at være på et netværk der sejler.

Tvivler på folk står og jubler over Elgiganten når deres computer er til reparation i flere måneder, fordi leverandøren bag har den politik, før de vil refundere Elgiganten.


Fordi bet365 som udgangspunkt er en af de bedste udbydere af spil. Det er umuligt for dem at give erstatninger i øst og vest ift folks forbindelse, fordi den er umulig at checke hvis fejlen ligger et andet sted end hos bet365, dvs et eller andet sted i internet-forbindelseskæden.
Jeg ved ikke hvordan den slags foregår internt hos bet365, om de har et system de følger, men jeg kan forestille mig hvor kompliceret det må være ift en forbindelse til en server eller til et pokersite. Det kan gå galt en del steder.
Også selvom de måske ikke selv står for pokersitet, men blot bruger et netværk(har ikke sat mig ind i Ipoker og pokernetværks, men er bare en general konklusion).
05-11-2014 19:03 #12| 0

Jeg spillede 2 turneringer hos Bet365 i mandags. Ved 19.30 tiden begyndte de at opleve problemer hvor man blev smidt af igen og igen..
Efter 2-3 minutter kunne man logge ind igen, hvor man dog havde misset de hænder som var givet imens, da spillere fra andre vendors stadig kunne spille.
Det fortsatte sådan i 30 minutters tid hvor man blev smidt af igen og igen. Jeg brugte vel 5-6 nøgler fra nem-id på log-on.

Lidt over 20 gik det helt galt og så kunne man slet ikke logge ind, samt deres poker sub-site på hjemmesiden fremviste nogle fejl, men alt andet virkede fint.
Jeg tog fat i deres chat-support hvor de dog indrømmede at de havde fejl med servicen og beklagede. Jeg forhørte mig om de buy-in's og re-buys jeg havde lavet og hvordan jeg fik dem refunderet. De sagde jeg bare skulle sende turnerings-id ind på dem jeg havde spillet.

Det gjorde jeg så i går, inkl. screenshots af historikken og deres "intern fejl" på systemet besked og afventer stadig.. Sidste svar var at det ville tage op til 48 timer. Syntes jeg er lidt skidt, da de ved de har haft problemer. Det er jo bare om at afsætte lidt ressourcer og få de sager ekspederet hurtigst muligt, så folk kan få refunderet deres buy-ins/re-buys.





05-11-2014 19:10 #13| 0

Jeg har nu ventet over en uge, fik et svar i lørdags mener jeg, om at ansvaret stadig skulle placeres eller noget i den duer.
Har lige sendt dem en ny mail, om at de må få fingeren ud.

06-11-2014 11:30 #14| 0

Har nu fået svar efter en rykker.

"Den relevante afdeling har nu gennemgået din konto, og kan bekræfte, at du spillede i begge turneringer d. 29/10/2014. Hvis du ikke havde mulighed for at logge ind, så ville du ikke have haft mulighed for at tage del i turneringen."

Nej det er rigtigt, den mulighed mistede jeg efter halvanden time

06-11-2014 19:54 #15| 0

Lol Bobby.

Er det ordret de har svaret sådan?

06-11-2014 21:57 #17| 0
BobbyOlsen skrev:
Har nu fået svar efter en rykker.

"Den relevante afdeling har nu gennemgået din konto, og kan bekræfte, at du spillede i begge turneringer d. 29/10/2014. Hvis du ikke havde mulighed for at logge ind, så ville du ikke have haft mulighed for at tage del i turneringen."

Nej det er rigtigt, den mulighed mistede jeg efter halvanden time


haha, wtf.

Har modtaget en ny mail fra dem i dag, hvor jeg istedet for 48 timer kan forvente at få svar indenfor 72 timer siger de..

Fair nok der sker tekniske problemer fra tid til anden, men få det dog afviklet på bedste vis. Åndssvagt man skal vente så lang tid på at få svar, på noget der tager en gut 5 minutter at konkludere og ekspedere.

08-11-2014 20:08 #18| 0

Jeg fik en €75 token i refundering.

Det er vel ok hvis bare der var en €75 tunering at spille. BET365 har ÉN €75 tunering om ugen og der er 5k garanteret.

Det er squ ikke ok.

Jeg har betalt for en tunering der har 200k graranteret, men de giver mig en token så jeg kan spille i en tunering hvor der er 5k. Det er 40x mindre.

jeg får altså en refundering der er 40x dårligere end det jeg har betalt for.

Jeg er selvfølgelig ikke tilfreds og har klaget og de arbejder på sagen igen.

Er du gal en skod support. Man kan kun chatte med en uduelig supporter som intet ved om noget som helst og man kan ikke komme i kontakt med en som enten ved noget eller kan tage en beslutning.

08-11-2014 21:11 #19| 0

Sådan kan du vel ikke helt sætte det op medmindre dit buy in var på €3000?

08-11-2014 21:23 #20| 0

@silver
Hvilken buyin havde den Tour du spillet?

08-11-2014 21:27 #21| 0

lol silverdog, du kan da slet ikke sætte det sådan op :D en billets værdi er jo ikke bestemt udfra hvor meget der er GTD i turneringen.. Du vil måske hellere have en billet til Sundsy Storm end Sunday Kick-off? :D

Hvis den refundering du har gjort dig fortjen til er 75€ værd, er det imo fair at få en 75€ billet..

08-11-2014 23:33 #22| 0

Hvis jeg går ned og køber et skrabelod til 50kr hvor jeg kan vinde 500.000kr og kommer hjem og opdager der er fejl på det og går ned i butikken og får det refunderet. Så siger sælgeren at han ikke har flere af denne slags men kan give mig et andet skrabelod som også koster en 50er men man kan kun vinde 1.000kr. Det er da på ingen måde i orden.

Det er samme princip.
Jeg køber mig ind for €75 i en 200k tour men de refunderer €75 til en 5k tunering.

Det kunne aldrig falde mig ind at betale €75 for st være med i en 5k tour. Når de ikke kan levere et tilsvarende produkt må de i min verden refundere beløbet.

09-11-2014 00:27 #23| 0

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte. Forhåbentligt har du en ven i omgangskredsen der kan hjælpe til. Godnat.

Redigeret af Majoren d. 09-11-2014 00:38
09-11-2014 02:18 #24| 0

@Silverdog deres normale søndagsturnering koster også 75, med 100k garanteret..

Jeg blev også smidt af i mandags med en 4-5 tours kørende, de har også skrevet at de ville komme med et svar inden for 48 timer.. Det er snart 3 døgn siden..

09-11-2014 02:27 #25| 0

Turneringen dukker op igen i næste uge. Ipops køre søndag også. Håber ikke de får problemer den dag :)

09-11-2014 05:39 #26| 0

* Silverdog, du har fået en fin refundering, og det du kalder "samme princip" er helt ude i hegnet!

Hvad hvis du vender den om, du spiller 109 $ turbo på stars GTD 15.000 $, lortet går ned, du ved dog det ikke er dit net da alt andet fungere..! Du klager og får medhold, og BOOM du bliver SNAP belønnet med billet til deres 30.000 $ GTD 1 $ rebuy hyper turbo! BEST DAY EVER?!?!

Hygge PPP

Redigeret af PeterPaaPan d. 09-11-2014 06:02
09-11-2014 11:57 #27| 0

Nu kommer det jo også an på hvor langt man er i den givne turnering.. I mandags var jeg gået videre til dag 2 af deres ipopos-tour, med omkring 18-20x startstack.. Hvis jeg så bliver spist af med en 75euro ticket så er det sgu ikke en fin refundering.

09-11-2014 13:41 #28| 0

Til mit spørgsmål om hvordan de ville forklare at jeg foldede alle hænder fra min forbindelse gik til jeg røg ud, har de valgt at ignorer mig.
Jeg vælger det samme, og stopper hos 365 og rykker mit poker på ipoker andetsteds hen. Heldigvis drejede dette sig om €15 da jeg nåede at unregge alt andet, men så ved jeg da hvilken hustler virksomhed jeg har med at gøre.

09-11-2014 17:37 #29| 0
silverdog skrev:
Hvis jeg går ned og køber et skrabelod til 50kr hvor jeg kan vinde 500.000kr og kommer hjem og opdager der er fejl på det og går ned i butikken og får det refunderet. Så siger sælgeren at han ikke har flere af denne slags men kan give mig et andet skrabelod som også koster en 50er men man kan kun vinde 1.000kr. Det er da på ingen måde i orden.

Det er samme princip.
Jeg køber mig ind for €75 i en 200k tour men de refunderer €75 til en 5k tunering.

Det kunne aldrig falde mig ind at betale €75 for st være med i en 5k tour. Når de ikke kan levere et tilsvarende produkt må de i min verden refundere beløbet.


Lol er du seriøs?? Så du mener du er berettiget til 2000-3000 euro eller hvad filen snakker du om? Med mindre du var kommet dybt i pengene, så tror jeg bare du skal være glad for din refundering og komme videre...
09-11-2014 17:42 #30| 0

Dunas@
Der er regler for payouten, man vil få alt efter hvor langt man er i en given turnering :)

De kan findes på hjemmesiden.

09-11-2014 18:17 #31| 1

Silverdog, der er så meget kvinder ikke forstår.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar