Bet365 claimer udbetalt gevinst uden at ville bevi

#1| 0

Hej,

Er godt klar over der mangler et e i "det", men der var ikke plads til mere.

Kort version af sagen: Bet365 siger de har udbetalt en gevinst på et spil, men nægter at vise nogen form for bevis.

Uddybning:
Jeg placerede i sommer en hel masse langtidsbets på Superligaen ved forskellige bookmakere bl.a. et spil ved Bet365 hvor FCK skulle ende højere end Brøndby (for 300 euro til odds 1.33) inden de satte min limit ned til 20 kr.
Jeg har naturligvis noteret alle langtidsspil ned på et Excel-ark for at kunne følge med undervejs samt "bevise" noget i tilfælde af det skulle blive nødvendigt.

Da udfaldet af væddemålet nu er sikkert selv om spillet ikke er afgjort skriver jeg i dag til dem og spørger om de alligevel ville udbetale gevinsten nu. Til min store forundring kunne jeg ikke finde spillet under mine ikke-afgjorte spil.
Jeg skriver derfor til supporten og fortæller jeg har placeret dette spil 15/07 2010 og spørger hvad status er.
Han fortæller til min overraskelse at spillet kun var for €200 (og ikke €300, som noteret da jeg indgik spillet), men at €200*1,33 allerede var blevet udbetalt 23/04 2011 på trods af udfaldet endnu ikke var afgjort. Han kunne dog ikke sige hvorfor de skulle havde valgt at gøre dette.

Jeg har ikke bemærket at pengene skulle være gået ind for en måned siden, og jeg kan ikke se dette på nogle af mine posteringer eller kontooversigt. Jeg kan gå tilbage til Juli og finde spillet og den vises nu som vundet, men intet om hvilken dag spillet skulle være afgjort og pengene skulle være godtgjort og jeg er ikke i stand til at se dem være gået ind nogle steder.
Naturligvis beder jeg dem sende screenshot eller anden bevis for at de har sendt mig pengene, at de er gået ind på min spillekonto en given dato og min saldo derfor er gået fra A til B.
De har selvfølgelig adgang til dette, men nægter at sende dette til mig.
Jeg beder så venligt om at tale med supporterens supervisor som åbner op med at sige de nægter at bevise dette og vil intet mere gøre.

Bet365 har et godt ry, men hvorfor siger de de har udbetalt mig pengene, bekræfter de kan bevise dette, men nægter at gøre det?

Det er begrænset hvor store spil man får ind ved Bet365, da de forholdsvis hurtigt sætter en på limit hvis man vinder over en længere periode. Men jeg føler mig nu ikke længere sikker på mine penge derinde når de laver sådan nogle numre.

Jeg har stadig uafgjorte væddemål derinde til potentielt 60.000 kr, og jeg ville da være træt af de pludselig meldte at de havde betalt mig dem, men ikke kan vise hvornår eller hvorfor.

Nogle gode råd?

23-04-2011 00:55 #2| 0

allerede var blevet udbetalt 23/04 2011. det er imorgen?

23-04-2011 01:08 #3| 0
Bet365 har et godt ry,

What?
23-04-2011 01:11 #4| 0

lol

23-04-2011 01:17 #5| 0
OP

Sorry, de skrev den var blevet "udbetalt" 21/03.

--
Jan: when would this have been paid out?

Lewis M: One moment please.

Lewis M: This was returned on 21/03/2011 at 18:34:47.

23-04-2011 01:21 #6| 0

Som mads, Bet365 har et sygt lorte ryg på mange områder, prøv at søge på google.

Du kan godt droppe at vinde den kamp, never gonna happen, træk dine mønter ud og find andre grasmarker, send en mail til dem hvor du sviner dem godt og grundigt.

lyder måske lidt hårdt men der har været mange sager herinde mod Bet365

23-04-2011 12:06 #7| 0

Samme historie som andre..

har selv droppet Bet365 efter de påstod at en kamp var endt uafgjort, på trods af at deres livebetting, FIFA's hjemmeside, og diverse andre sportssider (bold, forza osv) havde et vinderhold.

Havde ikke spillet mange penge på kampen, så ødelagde ikke min økonomi, men det at de vælger at "gå imod" fifa's beslutning skræmte mig væk.

23-04-2011 15:40 #8| 0

" Gå imod FIFAs beslutning" ??
det er da for vildt...
Mvh Søren

23-04-2011 15:59 #9| 0

Hvad vil du have?`De har sagt til dig hvilken dato væddemålet er udbetalt, så må det sku da være dit problem at finde ud af om du ikke kan huske det.

Selvfølgelig kan de ikke sende et screenshot af deres interne programmer.

23-04-2011 16:32 #10| 0
Jeg har ikke bemærket at pengene skulle være gået ind for en måned siden, og jeg kan ikke se dette på nogle af mine posteringer eller kontooversigt. Jeg kan gå tilbage til Juli og finde spillet og den vises nu som vundet, men intet om hvilken dag spillet skulle være afgjort og pengene skulle være godtgjort og jeg er ikke i stand til at se dem være gået ind nogle steder.

Hvad siger transaktions-saldoen, den dag du indgik væddemålet ?
Er de eventuelt sat ind på den dato, altså +gevinst, istedet for - for indskud.

Uanset hvad, må du kunne få et slipnummer ( eller hvad de nu kalder det der ), på denne udbetaling/gevinst, som du må kunne finde i dine transaktioner.

Derudover held og lykke med deres support, det virkede ihvertfald ikke til de læste det man spurgte om, dengang jeg havde konto der....for svarene var det rene volapyk.

Iøvrigt kunne jeg godt tænke mig at vide hvorhenne de har et godt ry ?
23-04-2011 16:34 #11| 0

@ImStillA

Og du fnder der slet ikke underligt, at de påstår at have udbetalt pengene en måned før væddemålet er afgjort ?

23-04-2011 16:39 #12| 0

Det er da meget maerkeligt at supporten giver saa praecist et timetal for vaeddemaalet?

23-04-2011 16:42 #13| 0

@ Lecter

Det er altså meget normalt at bookmakere kan finde på at gøre det på langtidsvæddemål. Det er set før.

23-04-2011 17:44 #14| 0
OP

Hej,
Det er muligt at de har givet mig gevinsten, men jeg går jo ikke ind og tjekker min saldo hver dag for at tjekke om de nu skulle have afsluttet et langtidsvæddemål før tid uden at meddele dette.
Jeg synes generelt det er problematisk at man ikke kan se en løbende saldo. Forstår ikke hvorfor de ikke vil være interesserede i at man kan se dette.
Selv nu står der at "event date" er 30/05/2011, men at den er won.

Bet Confirmation - SK72729217I Time of bet: 15/07/2010 22:06:42 Print
Selections
No. Selections Event Event Date E/W Terms Odds Result
1 FC Copenhagen Denmark Super Ligaen 2010/11 - FC Copenhagen vs Brondby
(Season Match Bet) 30/05/2011 None 1.33 Won
Stake: 200.00 To Win: 66.67 Returns: 266.67


Omkring Bet365s ry - der vil naturligvis altid være dårlige eksempler, men i forhold til at det er en af verdens største bookmakere synes jeg det er begrænset hvilke skandaler man har hørt om.

23-04-2011 17:49 #15| 0
Omkring Bet365s ry - der vil naturligvis altid være dårlige eksempler, men i forhold til at det er en af verdens største bookmakere synes jeg det er begrænset hvilke skandaler man har hørt om.

Så er det jo bare om at komme videre, og ikke blive så skuffet over, at det en enkelt gang smuttede for dem, at de ikke fik sendt dig et personligt congratulations-brev ( hvori står at nu er pengene indsat ), da du vandt dit væddemål.

23-04-2011 21:02 #16| 0

@ktothep

Din kamp var garanteret endt Uafgjort fordi vinderen blev fundet i f.eks. forlænget spilletid

23-04-2011 21:02 #18| 0

Umiddelbart kan jeg ikke forestille mig at du ikke har fået pengene og at saldoen ikke er blevet rykket op uden du bare har opdaget det. Dog kunne man godt ønske sig at Bet365s væddemålshistorik var lidt mere enkelt gennemskuelig. Man kan bebrejde Bet365 at være hårde med limits, men det er mig bekendt på ingen måde en svindelbookie.

Man skal dog nogle gange være vågen med sine bookmakerkontosaldo'er. Da jeg i sin tid havde en konto hos betbutler, skete det flere gange at min saldo pludselig rykkede sig baglængs, således at når man grænskede historikken fra start havde man ikke startet kontoen i 0 i sin tid men i minus xxxx krs om det hele altså havde rykket sig baglængs. Det blev dog rettet efter klager, men kun fordi jeg var vågen, og jeg er rimelig overbevist om det var bevidst. Bet365 er dog alt for store til at den slags er realistisk.

23-04-2011 21:02 #17| 0

dobbelt post

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar