Bet365 aftalt spil?

#1| 0

Har fået denne mail af Bet365, jeg klager ikke, men synes at det er meget interessent hvordan dette kunne lade sig gøre.

Kære Kunde

Vi har fornyligt fortaget en poker undersøgelse og vi har fundet frem til at du har været ud fra at være offer for et aftalt poker spil under et turnering. Derfor har de spillere som snydt og vandt penge har fået taget pengene taget fra dem og du og andre spiller som har været offer derfor blevet kompenseret.

Jeg er glad for at bekræfte 174.19DKK er blevet tilføjet til din poker balance. På grund af loven om databeskyttelse kan vi ikke frigive oplysninger om selve sagen.

Vi vil altid gøre vores bedste for at sikre at vores poker netværk er sikkert og en retfærdig miljø for alle spillere og at vi træffer de nødvendige foranstaltninger mod spillere som viser sig at bryde reglerne

Venlige hilsen

bet365

02-10-2012 20:00 #2| 19

Hvad er du i tvivl om? står meget tydeligt beskrevet i den mail? behøver du lave en tråd for HVER ting du oplever omkring betting/poker? srsly...........

02-10-2012 20:01 #3| 0

Lad ham oprette en tråd hvis det er det han lyst til...

02-10-2012 20:04 #4| 1
OP

hmm, kunne det være en spam? da jeg intet har modtaget nogle penge.

@Unreachable

Ok? det havde du lige behov til? Nå, men du må have en god aften.

02-10-2012 20:05 #5| 3

Det er med garanti spam. De sammer spillere der har colluded i touren, har hacket b365 og drillet dig med en fjollemail.

02-10-2012 20:12 #7| 0

Hvordan det kan lade sig gøre??

Collusion er jo ikke noget nyt indenfor pokeren, uden at være sikker er jeg ret sikker på stars sende penge tilbage til spillere mindst en gang i ugen .
Har dog kun selv oplevet det 1 gang indenfor de sidste 3 måneders tid.

02-10-2012 20:13 #8| 2

Var det jurr der var SpongeBob eller hvad det nu var ham der gnitteb gutten hed?

02-10-2012 20:39 #9| 2

skriv til support hvis du i tvivl desuden hæfter jeg mig lidt i noget af texten som står skrevet.

Vi har fornyligt fortaget en poker undersøgelse og vi har fundet frem til at du har været ud fra at være offer for et aftalt poker spil under et turnering. Derfor har de spillere som snydt og vandt penge har fået taget pengene taget fra dem og du og andre spiller som har været offer derfor blevet kompenseret.

Jeg er glad for at bekræfte 174.19DKK er blevet tilføjet til din poker balance. På grund af loven om databeskyttelse kan vi ikke frigive oplysninger om selve sagen.

Vi vil altid gøre vores bedste for at sikre at vores poker netværk er sikkert og en retfærdig miljø for alle spillere og at vi træffer de nødvendige foranstaltninger mod spillere som viser sig at bryde reglerne

Venlige hilsen

bet365

ser ud som om det kunne være oversat fra engelsk til dansk xD feks google translate kan lave sårn nogle fejl.

har aldrig oplevet at der sådan nogle fejl fra nogen support ;p hvis det sklulle være fra dem.

02-10-2012 22:28 #10| 1
2018 Champ

Det minder jo nærmest om en mail fra Nigeria. Tror sgu aldrig jeg har modtaget en mail fra et pokersite, med så ringe sprog.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar