Bet365 ændrer dit odds.

#1| 1

Hej folkens,

Jeg har igennem en årrække spillet på diverse sites, og her kan der forekomme "fejl" / (for) høje odds på enkelte bets.

Da man jo naivt altid gerne vil ha´oddsene på sin side, har jeg smidt på dem.
Få gange er de gået igennem til min store begejstring, mens de i 95% af gangene bliver annulleret og man får pengene retur til odds 1.0


Bet 365 vælger dog at oddset kører videre, dog med en korrektion så ens eventuelle gevinst bliver markant mindre.

Eksempel med fiktive tal:

Hold A slår Hold B
Oprindelig odds: 4.20
Efter at ha smidt xxxx antal kr, ændrer de min kupon så den hedder
Hold A slår Hold B 1.44, hvilket jo SLET ikke er i min interesse at spille så.

Som service sender de en email om at oddset er blevet ændret og man kan kontakte kundeservice hvis man ønsker den annulleret.

I kundeservice henviser de til deres betingelser og siger at kunden ikke har krav på at få kampen annulleret..


Er jeg den eneste der synes at det er HELT urimeligt?
Og at Bet365 som verdens største bettingside og frontfigur burde gå forrest med fair og retfærdig behandling.

Jeg ved jo godt hvem der har ret hvis man skal følge aftaleloven, men der gælder nok andre juridiske regler når det er på en international platform.


Mvh. Donkeyboy




26-10-2014 15:06 #2| 2
ROI: 62.61% (12)

Synes også det er urimeligt.

Jeg spillede engang en squashkamp til odds 3, efter et kig på verdensranglisten.

Jeg anede intet om kampen, men tænkte at nr. 10 i verden mod nr. 30 var fremragende til det odds, omend jeg ikke fattede oddset.

Efter kampen fik jeg oddset redigeret til 1.03.

De bør annullere væddemålet, da folk ikke har sagt ja til at spille til det forringede odds. På den her måde kan de jo bare sætte udfaldet af kampen så lavt at det er latterligt (som i mit eksempel, nægter at tro på oddset ville være så lavt hvis det var sat pregame)

Redigeret af DarkXoiX d. 26-10-2014 15:32
26-10-2014 16:02 #3| 0
ROI: 84.86% (53)

Lyder meget kritisabelt at de gør det på den her måde og det kan heller ikke være lovligt.

Du burde melde dem til spillemyndighederne.

26-10-2014 16:35 #4| 0
ROI: 112.16% (176)

Jeg er sikker på der står i deres t&c at de kan ændre oddset. Der står helt sikkert også at man ikke kan gøre noget hvis man burde have vidst at det var en fejl. I de nævnte tilfælde her i tråden er der rimelig langt fra odds 4,20 til 1,44 og fra 3,00 til 1,03, så bet365 vil helt sikkert stå fast på at I burde have vidst at det var et fejlodds.

26-10-2014 16:44 #5| 0

Hvad der står i deres t&c er jo sådan set rimelig ligegyldigt hvis det bryder dansk lovgivning. Om det så er lovligt er spørgsmålet, men tvivler på det er. Kan ikke forestille mig de har ret til andet end at aflyse væddemålet.

26-10-2014 16:45 #6| 0
ROI: 95.87% (123)
fedesen skrev:
Jeg er sikker på der står i deres t&c at de kan ændre oddset. Der står helt sikkert også at man ikke kan gøre noget hvis man burde have vidst at det var en fejl. I de nævnte tilfælde her i tråden er der rimelig langt fra odds 4,20 til 1,44 og fra 3,00 til 1,03, så bet365 vil helt sikkert stå fast på at I burde have vidst at det var et fejlodds.


Så kan bet365 spekulere i at sætte fejlodds, som der altid er nogle som vil komme til at spille på, og så ellers sætte oddset længere ned bagefter en hvad som er retfærdigt.
Det eneste som er retfærdigt her er at bettet bliver annuleret, og de sætter et korrekt odds istedet, som folk så selv kan vælge om de vil spille på
26-10-2014 16:51 #7| 0
ROI: 119.93% (56)

Har også prøvet det, hvor jeg spillede et livebet i NBA til 1,83, og jeg fik 1,12, da væddemålet var afgjort. Holder mig bare fra spil der ser for gode ud.

26-10-2014 17:19 #8| 0
ROI: 118.67% (27)

Bet365 er nogle idioter efterhånden - verdens dårligste kundeservice! Har for længst droppet dem..

26-10-2014 17:31 #9| 0
ROI: 112.16% (176)

Det er muligt det er nederen når bookies ændrer i odds, men jeg ved ikke lige hvilken lov de skulle overtræde ved at have de regler.

26-10-2014 17:43 #10| 0

Du indgår jo en aftale med bookien på nogle vilkår, de ændrer efterfølgende. Ergo en ny aftale du ikke har accepteret.

Har prøvet det sammen med Ladbrokes, hvor de en time før kampstart skriver en mail at mit odds 1,8 bliver til 1,3 pga. fejl, og såfremt jeg ikke svarer mailen som jeg obv. først ser senere, acceptere jeg det ændrede odds.
Spillet var sat knap 18 timer før kick off.

Havde jeg tabt havde jeg også gjort en sag ud af det, det kan simpelthen ikke være lovligt i DK, uanfægtet hvad bookies har stående i T&C.

26-10-2014 22:26 #11| 0

Lige min henvisning fra bet365 kundeservice:


6.2 Forkert odds - Hvis en åbenlys fejl opdages før, under eller efter en begivenhed, vil alle væddemål gælde og blive afgjort til det reviderede odds, som fastsættes af bet365. Hvis det reviderede odds fastsættes til mindre end 1,001, bliver væddemålene annulleret.

Hvis der er tid nok inden begivenheden starter, vil bet365 forsøge at kontakte kunden og KAN tillade, at væddemålet annulleres. bet365 forbeholder sig suverænt retten til at træffe en sådan beslutning.


27-10-2014 09:49 #12| 0
Donkeyboy skrev:
Lige min henvisning fra bet365 kundeservice:


6.2 Forkert odds - Hvis en åbenlys fejl opdages før, under eller efter en begivenhed, vil alle væddemål gælde og blive afgjort til det reviderede odds, som fastsættes af bet365. Hvis det reviderede odds fastsættes til mindre end 1,001, bliver væddemålene annulleret.

Hvis der er tid nok inden begivenheden starter, vil bet365 forsøge at kontakte kunden og KAN tillade, at væddemålet annulleres. bet365 forbeholder sig suverænt retten til at træffe en sådan beslutning.




Kan ikke forestille mig den paragraf kan være gældende efter danske regler.
27-10-2014 11:33 #13| 0
ROI: 114.42% (235)

Det er en joke.. Gik selv amok i deres live chat over det for 1md siden.. Der fik jeg det dog annulleret..

27-10-2014 11:50 #14| 0

Det er egentlig lidt vildt at de bare kan gemme sig og gardere sig overfor alt.

Hvis man gik i en butik og fandt en vare med et forkert pris skilt ville man jo få varen til den billige pris (ved godt det ikke er helt det samme)

Men under alle omstændigheder skal det jo annuleret andet er jo ikke fair

Redigeret af o0RP0o d. 27-10-2014 11:51
27-10-2014 12:19 #15| 0
ROI: 70.49% (36)

Spillemyndigheden er ikke til for kunden, men til for at beskytte de firmaer som de udsteder licens til. De kan i realitet næsten selv sætte deres egne T&C som om de opererede udfra en banan republik, og tit har de ret til gøre hvad der passer dem, uden de behøver at oplyse kunden om hvorfor de har gjort, eller gør som de nu end har besluttet.

At det er tilladt at udbyde den slags forretning i dages Danmark med sine egne hjemme strikkede banan republik regler har været et mysterie siden de fik deres tilladelser.

Redigeret af Nimacos d. 27-10-2014 12:20
27-10-2014 12:29 #16| 1
ROI: 247.11% (11)
Nimacos skrev:
Spillemyndigheden er ikke til for kunden, men til for at beskytte de firmaer som de udsteder licens til. De kan i realitet næsten selv sætte deres egne T&C som om de opererede udfra en banan republik, og tit har de ret til gøre hvad der passer dem, uden de behøver at oplyse kunden om hvorfor de har gjort, eller gør som de nu end har besluttet.

At det er tilladt at udbyde den slags forretning i dages Danmark med sine egne hjemme strikkede banan republik regler har været et mysterie siden de fik deres tilladelser.


"Spillemyndigheden er ansvarlig for at sikre et ordentligt og reguleret spilmarked i Danmark, så spillere er beskyttet mod unfair og ulovligt spil."

Du er - endnu engang - helt på månen.
27-10-2014 13:02 #17| 0
ROI: 70.49% (36)

Er spille myndigheden da holdt op med at udstede licenser?

27-10-2014 13:21 #18| 0

Mon ikke forbrugerombudsmanden har noget at sige i denne sag, såfremt der var en spiller der engang fik nosset sig sammen til at lave en klage sag.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar