Bet 365 prob.

#1| 0

I forgårs forsøger jeg at deposit til Bet365 via mit VISA-kort. Jeg har et eksternt visa hvor jeg skal "fylde" på først, og sikre der er midler. Dette gør jeg, og sætter så ind til Bet365. Bet365 afviser og jeg undrer mig og forsøger igen. Den afviser igen. Så ringer jeg til banken, der forsikrer mig midlerne er registreret på kortet og forsøger en tredje gang. Igen bliver den afvist. Nu er humlen så at alle 3 overførsler er trukket fra mit Visa kort, men aldrig krediteret til min Bet365. Jeg har dobbeltjekket med banken, men Bet365 siger de blev afvist.

Nogle der har prøvet lignende eller kender til hva proceduren skal være her?

P.S Har fornylig åbnet en ny Bet365 account efter råd fra dem, da den gamle account var lavet som bosiddende i DK. Da jeg fortalte at jeg havde boet på Island i 5 år og ville ha det ændret, blev der sagt jeg skulle åbne en helt ny, og lukke den gamle. Hele forløbet omkring dette er heller ikke ligefrem gået smooth...

16-02-2012 18:35 #2| 0

er du sikker på pengene er trukket og ikke bare reserveret, det har jeg nemlig oplevet nogle gange hos full tilt.

kan huske at jeg var nede i banken flere gange af samme årsag, men så sagde de at der kunne gå op til 30 dage, og hvis ikke pengene så går ind på din spille konto, så bliver de frigivet på din bankkonto igen.

det er jo ikke sikkert det er helt det samme, men det kunne meget vel være sådan.
16-02-2012 18:41 #3| 0

Det lyder ikke usandsynligt. Men hun påstod dog nede i banken de var godkendt fra deres/Visa`s side. (Visa afd lå inde ved siden af , og dem besøgte jeg også.) Men ja det ender jo nok med, at jeg kan få lov at vente en belastende rum tid, på at parterne får ilt til hjernen.

16-02-2012 18:48 #4| 0

wow - lyder ret sick bødker:(

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar