Bedste deal til NL100?

#1| 0

Hej!

Jeg er startet op på at spille lidt poker igen efter en lang pause. Jeg spiller noget NL100. For øjeblikket spiller jeg Zoom på Stars.

Jeg har lidt svært ved at overskue markedet - kan nogen give et bud på, hvor man finder den bedste aftale i forhold til rakeback, cashback osv?

Jeg kan måske nu at blive supernova på Stars - svarer det nogenlunde til nogle af de deals man kan finde?

PFT!

12-12-2013 23:45 #2| 0

Hvis du gerne vil fortsætte med at spille zoom, er Stars tæt på at være den eneste udbyder på NL100+. Vil du derimod ikke det, er der noget bedre value at hente på andre sites. Du kan jo selv kigge rundt på pokernets deal - hvis du spiller en del, vil du formodentlig komme op omkring 55 % RB + signup bonus i starten.

Er du tæt på at bliver supernova, er det dog måske ikke så dumt at gå efter det ;)

13-12-2013 02:08 #3| 1

Husk på at raken er markant lavere på Stars end "Euro sites". Det er altså ikke nok at kigge på den rabat en sælger tilbyder på en vare. Du skal obv også kigge på prisen i første omgang.

Rake forskellen kommer altså hurtigt op og betyder en del

13-12-2013 09:19 #4| 0
OP

@HK

Så en supernova-status + lav rake er en ok "deal" - også sammenlignet med deals på diverse eurosites?

13-12-2013 09:44 #5| 0

Ja

13-12-2013 15:24 #6| 0

@ Megl

Det ved jeg ikke, da jeg ikke spiller NL100 selv. Jeg ville bare lige gøre opmærksom på at raken er meget forskellig efterhånden. Stars har af flere omgange sænket raken markant i flere forskellige spil de sidste par år.

Der må være nogen folk derude der har spillet både Stars og euro sites, som har nogen rake tal. Der er nogen tal på pokertableratings.com, men der er forældede og jeg ville ikke skele til dem

Rake schedules er frit tilgængelige. Du kan eventuelt selv forsøge dig frem og se hvor meget du betaler i rake de forskellige steder

Sidst men ikke mindst tæller blødheden af spillene jo også.

Altså jeg tror ikke der er en mega fordel nogen steder i forhold til andre. Markedet regulerer sig selv og der ligger ikke en hemmelig guldgrube og venter.

Men hvis du kan blive SN, er Stars obv ganske interessant

Redigeret af HolchKnudsen d. 13-12-2013 15:25
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar