BB/100 på 0.25/0.50€ og 0.5/1€

#1| 0

Hej.

Nogle der kan komme med en tommelfinger regel for hvad min BB/100 bør ligge på når jeg spiller 0.25/0.50€ og 0.5/1€ FL ?

Hvor mange hænder bør vi se dette for at have et nogenlunde billede af det?

Tillægsspørgsmål; Hvor mange hænder skal vi have på villian før vi kan stole nogenlunde på vores "read" ?


/Bisgaard.

26-02-2008 10:07 #2| 0

Bump.

26-02-2008 12:14 #3| 0

"Nogle der kan komme med en tommelfinger regel for hvad min BB/100 bør ligge på når jeg spiller 0.25/0.50¤ og 0.5/1¤ FL ?"

Nej.

"Hvor mange hænder bør vi se dette for at have et nogenlunde billede af det?"

Svært at svare på. Du ændrer jo også spillestil vil jeg antage i løbet af det hele og modstanderne forandrer sig også.

Tillægsspørgsmål; Hvor mange hænder skal vi have på villian før vi kan stole nogenlunde på vores "read" ?
Hvordan definerer du read? Hvis det er PT's statistikker så vær opmærksom på at spillere kan bevidst/ubevidst afvige herfra. Men når jeg har et kvalitativt(set dumme plays) noterer jeg det og antager at han gentager indtil det modsatte er bevidst. Vi lever jo af modstandernes fejl så det er det vi tager udgangspunkt i. ´Men skal du kategorisere spillere via maniacs eller rocks så kan du groft set bare bruge 50 hænder via PT. tager vi fejl taber vi lidt penge, men det hører med til læringsprocessen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar