Battlefield og Rednines spillere får 13-16c pr. $

#1| 0

Tusk investment som kørte en del poker skins på microgaming netværket, blandt andet battlefield og rednines er nu klar med en udbetaling. Hvor man kan få 13-16c pr $, hvilket selvfølgelig er en joke, men jeg var sikker på de penge var helt væk.

pokerfuse.com/news/poker-room-news/five-years-on-tusk-players-to-receive-13-16c-on-the-dollar/

Jeg mindes at have $8k stående, er der nogen, der er klar over, hvilke slags beviser, man skal kunne fremvise for at få udbetalt pengene?

Der står i artiklen at man skal gøre sit krav inden d. 5 juni, så her er en heads-up til folk, der har penge i klemme.

04-06-2013 21:18 #2| 0

Fik heldigvis trukket mine ud inden..

At de var ved at gå på røven, var jo en langstrakt affære.. så hvorfor trak du ikke ud???
Da de gik ned på flat 30% RB, gav det jo ingen mening at spille der mere!

04-06-2013 21:25 #3| 0

Der var ingen langsom nedgangsperiode på battlefield? Jeg fik 60% indtil det hele lukkede. Samme øjeblik jeg så der var ballade trak jeg det hele ud. Det fik jeg så bare intet ud af, udover at mine daværende screenshots så havde $0 på kontoen.

Siden har jeg mistet alle screenshots og endda den mail jeg brugte dengang.

04-06-2013 21:32 #4| 0

What?

Jeg blev sat ned på 30% på battlefield da netværket gennemførte deres nye regelsæt omkring RB..

Derefter kørte de videre et stykke tid..

04-06-2013 21:37 #5| 0

Sådan husker jeg det slet ikke, men måske er jeg galt på den. Så føler jeg mig bare som en endnu større idiot nu.

Bør de ikke kunne udbetale selvom jeg ikke har screenshots? Altså de har vel stadig alle kundeoplysningerne?

04-06-2013 21:51 #6| 0

Aner ikke hvad krav de har for dokumentation..
Tvivler på et brugernavn er nok..

04-06-2013 21:57 #7| 0

Er 100% sikker på det var sådan det skete for mig..
Kan huske jeg tænkte det ville ende galt det her, da battlefield eksistensgrundlag var baseret på høj RB..
Så stoppede med at spille der 2 dage før RB-udbetaling, efter deres første mail om at de nedsatte RB til 30%.. og cashede ud med det samme de havde indsat RB..

04-06-2013 22:08 #8| 0

Jeg har sendt dem hvad jeg har hvilket er navn, mail og adresse. Alt andet er væk efter den gamle computer røg ud, og chancen for at se nogen penge for mig er nok stadig meget lille. Men nu har jeg i hvert fald sendt det ind jeg har.

Hvis der er nogen, der kender nogen som stadig har penge til gode, så giv dem lige et heads-up omkring denne sag da sidste dag er imorgen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar