BAP 100%MU Step projekt

#1| 0

Ved ikke om der er noget til slutning til det her forsøg

Men planen er at køre 100 step1
$ ialt 750$

op til step 4, hvor vi spille SM og SW.

Eller hvad backer nu synes vi skal :D

deal er 35-65% efter BI, dog ved et FT 50-50%, eller hvis der blive beslutte at køre hele vejen i en af dem og man skulle være heldig-dygtig at vinde en packages. vil der også være 50-50% der.

og vil ikke sætte % på da jeg vil lade være åben i hvor meget man vil købe.

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/fedorov71/poker/results/1961A9DE9A1B4445B8989B2985D8D590.html?t=2

02-01-2011 17:09 #2| 0

så skriv da noget LOL , fortæl mig at jeg må være sindsyg eller noget LOL

02-01-2011 21:21 #3| 0

du er sindsyg at ville køre så mange steps tviler på du vil kunne spille bare 1/3 af dem optimalt da du nok er gået træt i dem når du nået 30 stk. step1 :)

03-01-2011 11:27 #4| 0

mon dog. haha.. jo ingen der siger det skal være på en dag..

Men en lille historie skal i ha spillede 2 igår fra step 1 , 2 videre, den ene til step 3 og en exit, skulle dog bruge 4 forsøg til at komme til step 4 men ja så lykkes det også.

så for 15$ en SM eller WU billet :D

03-01-2011 11:58 #5| 0

Problemet er jo nok at du "skal" spille 215$ tours for dine step 4 tickets hvor du har negativ ROI. Jeg tror du+bappere ville få mere ud af det hvis du valgte at spille steps på Fulltilt hvor alle step tickets kan bruges til tours, syntes det ville være mere realistisk for dig at lave overskud på 26$/75$ tours end at lave overskud på 215$ tours. Jeg kan dog meget vel tage fejl.

03-01-2011 12:22 #6| 0
så skriv da noget LOL , fortæl mig at jeg må være sindsyg eller noget LOL

ok. her er noget så.

mellem 10-15 stk af 100 % make-up tråde fra dig siden hvad ? 20 december eller der omkring ?

Tror muligvis nogen er ved at synes at det er ved at tage overhånd fra en enkelt person.
Hvis ikke nogle af alle de andre har givet overskud er det muligvis på tide med en lille pause. Og hvis der har været overskud, så skyd evt noget i det selv. Personligt har jeg altid lidt sværere ved at tro, at hesten tager det seriøst, når de bliver ved med at lave 100 % makeup tråde hver eneste dag, og næsten ikke andet.

Ss
03-01-2011 16:25 #7| 0

1. så tvinger jeg ikke nogen til at købe ? gør jeg.
2. så har jeg 6 med 100% og 3 med 50%
3. tror virkelig ikke du skal bestemme om jeg skal holde pause eller ej.
4. og jo jeg tager det skam 100% seriøst, så meget kan jeg da fortælle dig.

Og lige på nær denne weekend hvor jeg midt sagt intet har ramt, så køre jeg mere eller mindre i 0, jeg har skam også købt i andre herinde.

så alt hvad du siger hvor har du det fra?

Fint nok med sure opstød, men chek lige om du har noget at ha' det i inden du bare lukker noget ud.

Bohn

03-01-2011 16:30 #8| 0

@addict7800

Nu har jeg ikke spille SM og WU mange gange, i den tid jeg har spillet poker, så derfor er det også svære at udlige variancen.. tror nu ikke jeg ikk kan klare mig der, ja der er mange gode, men jo mindst ligeså mange dårlige, og mange af dem som spiller SM OG WU spiller jo også de 55$ som jeg spiller.

jeg er de sidste år blevet en meget bedre pokerspiller, så meget ved jeg da. :D

FTP. der spiller jeg ikke ret meget, men det kunne man selvfølelig lave om på..

03-01-2011 16:44 #9| 0

Bohn - du skriver selv igår at folk skal komme med et eller andet isteden for at tie, nu skriver supersafe til dig og straks går du i forsvars mode og bliver tøsfornærmet ,

Hvad forventer du ??

03-01-2011 16:54 #10| 0

@ bohn
1: har aldrig sagt du tvinger nogen til at købe noget ! Har jeg ?
2: skrev "næsten", ikke "kun" ... 2/3 af dem i 100 % er i min bog deromkring. Men sådan er vi jo selvf så forskellige. Fair nok.
3: Tror virkelig ikke du skal påstå at jeg har sagt at du SKAL holde pause. det var bare en idé, hvis man har svært ved at ramme eller evt kører skidt.
4: Fair nok at du tager det 100 % seriøst. Sagde jo sådan set også bare hvad jeg personligt havde af tanker.

Havlt om halvt kan men jo sige at det jeg skrev var dels et godt råd til at komme tilbage på sporet og dels min egen fortolkning som du bad om.

så alt hvad du siger hvor har du det fra?

Fint nok med sure opstød, men chek lige om du har noget at ha' det i inden du bare lukker noget ud.


Har det fra ??? Du bad selv folk om at komme med en mening/sige "noget".. Det var så det jeg gjorde. Hvis du ville have rygklappere skulle du have sagt det istedet. Jeg forstod det bare sådan, at du ville have en reel udtalelse.

Og det var skam ikke et surt opstød. Som du nok kan se, så mener jeg også jeg har noget at ha det i, nemlig en vurdering af Bapén og den manglende interesse fra folk, som vel var grunden til dit "bump" ? Ellers havde jeg skam ikke skrevet det. Jeg er da ked af at du ikke er enig, men det kan vi vel ikke alle være hver gang.

Er da synd at du tager tingene så nært, men det var nu ikke helt så slemt ment som du gerne vil have det til at lyde.

Men GL med dit projekt da.

03-01-2011 16:58 #11| 0

er på ingen måde tøsefornærmet, men hvad forventer du og han af hans indlæg?
jeg svare vel bare på det han skriver, nu når det han skriver jo er usandheder så har jeg vel ret til at , sige stop lige ne halv? har jeg ikke?

og han syne sjeg skal ta en pause, er vel slet ikke hans call er det?
og hvor han har hans stats fra ved jeg ikke, men må ingen måde sur eller noget.

kender ham ikke, men kunne forstille mig at han er en af dem som har noget imod BAP herinde.

Bohn

og en ting mere, hvis man angriber mig forsvar jeg mig skam, hvem gør ikke det. og man kan sige ting på mange måder.

03-01-2011 17:05 #12| 0

1 du skrev imellem 15 og 20 hmmm det var så 6. du skrev at man selv skulle smide penge i det hmmm har jeg så gjort 3 gange .

du skrev :
Hvis ikke nogle af alle de andre har givet overskud er det muligvis på tide med en lille pause

du skrev :
3: Tror virkelig ikke du skal påstå at jeg har sagt at du SKAL holde pause. det var bare en idé, hvis man har svært ved at ramme eller evt kører skidt

hvad skrev du så? nu kommer jeg da i tvivl om jeg overhovedet kan læse.

og jo det var da et lidt surt opstød, kan godt være jeg er den eneste der ser det.
og ja mangle interesse i denne BAP , men som jeg også skrev i den var det et forsøg. intet andet.
og man kan sige en mening på mange måder, og nej vil bare ikk kun ha rygklapper, er da måde modtagelig for ris og ros..

03-01-2011 17:08 #13| 0

Lille Lise stod med en finger i vejret - også sagde hendes mor for sjov: "Nu kommer jeg og spiser din finger og puttede dem i munden for sjov."
Lille Lise græd:
"Hvad er der galt lille Lise?"
"Øv, mor - den bussemand ville jeg have spist!"

GL med salget op... ville bare lette stemningen lidt :)

03-01-2011 17:12 #15| 0

Af de BAP jeg har lavet herinde, er der hvis kun 2 jeg ikke har cash i, og det har været her lørdag - søndag

lørdag, ramte jeg en masse dumme setups hvor der har været svært at komme væk fra, igår var jeg mere eller mindre kort død, og var faktisk aldrig godt med i nogen af dem jeg spille.

så det besvare om jeg har lavet penge eller ej, nej har ikke haft det store overskud, har jeg stadig tilgode, men mon ikke det kommer.
Som jeg skrev pånær denne weekend, så løber jeg ca. i 0

Og nu er det med MTT. de kommer lidt i stimmer jo, eller gør det for mit vedkommen.

og denne BAP tråd var jo ikke en endags BAP. og stadig kun et forsøg .

03-01-2011 17:12 #14| 0

Han ? tror ikke jeg er helt med .. han er vel mig ? :S
Mit sidste indlæg er jo et langt svar til dig hvis du gad læse det :S

Kan ikke se hvor jeg skriver usandheder. skriver det jeg selv vurderer, og det var jo så det "noget" du bad om.

Du bliver ved med at knævre om at jeg siger du SKAL tage en pause. Er altså bare ikke tilfældet.

og to sidste ting :
1: Har skam intet imod baps herinde. Har som eksempel investeret i Nurses 2 sidste 100 % og i zippus´s ditto... Så din forestilling om mig er skam helt i skoven, men bid mærke i at jeg ikke hidser mig op, selvom du jo "angriber mig der". jeez
2: Har ikke angrebet dig. Ja man kan sige ting på mange måder. Jeg valgte så åbenbart en der gik dig på, og det må du da virkelig undskylde.

03-01-2011 17:14 #16| 0

*Alle børnene spiste ispinde, undtagen lise.. HUN ER EN NAR!!

03-01-2011 17:19 #17| 0

Hmmm du mener jeg angriber dig, men du angriber ikke mig.

Det var en formodning jeg tog, kan man vel ikke kalde et angrib.

dit indlæg
mellem 10-15 stk af 100 % make-up tråde fra dig siden hvad ? 20 december eller der omkring ?(som var 6)

Tror muligvis nogen er ved at synes at det er ved at tage overhånd fra en enkelt person.
Hvis ikke nogle af alle de andre har givet overskud er det muligvis på tide med en lille pause(her siger du o sådan set jeg skal ta en pause). Og hvis der har været overskud, så skyd evt noget i det selv(som jeg har gjort 3 gange). Personligt har jeg altid lidt sværere ved at tro, at hesten tager det seriøst, når de bliver ved med at lave 100 % makeup tråde hver eneste dag, og næsten ikke andet(her mener du så ikke jeg tager det seriøst, hvilken jeg ikke kan se hvorfor jeg ikke skulle det, og har ingen ide om hvorfor du tro jeg ikke vil det)

03-01-2011 17:22 #18| 0

Jammen du godeste.. du vil da også bare misforstå tingene :S

1 du skrev imellem 15 og 20 hmmm det var så 6. du skrev at man selv skulle smide penge i det hmmm har jeg så gjort 3 gange .

Nej jeg skrev mellem 10-15.. ramte så lidt forkert, det beklager jeg da .. dog ikke helt så meget som du der påstår.

du skrev :
Hvis ikke nogle af alle de andre har givet overskud er det muligvis på tide med en lille pause


Ja for det mener jeg det ville være for mig selv. Havde jeg selv lavet overskud på et projekt, ville jeg også selv skyde penge ind. Nok bare mig.

du skrev :
3: Tror virkelig ikke du skal påstå at jeg har sagt at du SKAL holde pause. det var bare en idé, hvis man har svært ved at ramme eller evt kører skidt

hvad skrev du så? nu kommer jeg da i tvivl om jeg overhovedet kan læse.


Jeg skrev Muligvis, så ja du skal nok være lidt i tvivl om det med at læse. Men sådan kan det jo gå i et ophedet øjeblik.

er da måde modtagelig for ris og ros..
Men ikke helt så meget ris dog ;)

Gl med det stadig. selv om du nok ikke tror mig.

03-01-2011 17:24 #19| 0

@Bohn

Hvis du læser hvad Supersafe skriver i hans første post så svarer han jo blot på din opfordring til at komme med kritik. Om du så vil tage det til dig er jo helt op til dig. Ifølge din OPR har du jo en pæn negativ ROI de sidste 4 måneder, så er vel ikke helt hen i vejret at han skriver at resultaterne er udeblevet.
Det kunne da helt sikkert være en god ide at lave nogle 50% BAP og få vist dit værd, vælger du at fortsætte med 100% MU bap hvor du udlover cake så kan du med en måned eller 2 mere med manglende store resultater snart drukne dig selv i cake og så vil du nok se interessen i at investere i dig forsvinde lige så hurtigt som den kom.

03-01-2011 17:24 #20| 0

Jeg er på ingen måde sur eller gal, besvare vel i bund og grund dit indlæg til mig?

jeg regner da med du vil ha respons på det du skriver til mig.

At jeg tog fejl med hensyn til dit syn på BAP, ja det undskylder jeg da for, men var bare en formoding, da det lød lidt i den retning.

Men hvis man kommer med et indlæg som dit, må man jo også forvente en form for respons, eller hvad?

og er hverken sur gal tøsefornærmet eller på andre måder opstemt :D

03-01-2011 17:24 #21| 0

Jeg er på ingen måde sur eller gal, besvare vel i bund og grund dit indlæg til mig?

jeg regner da med du vil ha respons på det du skriver til mig.

At jeg tog fejl med hensyn til dit syn på BAP, ja det undskylder jeg da for, men var bare en formoding, da det lød lidt i den retning.

Men hvis man kommer med et indlæg som dit, må man jo også forvente en form for respons, eller hvad?

og er hverken sur gal tøsefornærmet eller på andre måder opstemt :D

03-01-2011 17:35 #22| 0

@addict7800

fra de sidste 120 dage.( ved ikke du får det pænt negativ ROI fra)
Game * Prizes Profit ROI ABI AFS R/A ITM ITM
Hold'em NL $19,877 $9,374 89% $30 2044 17% 48/347 14%
Hold'em L/PL $0 $0 0% $0 0 0% 0/0 0%
Omaha $415 $276 197% $12 267 42% 2/12 17%
Omaha Hi Lo $616 $194 46% $17 265 12% 2/25 8%
Other $0 <$0 -100% $14 64 8% 0/12 0%
$20,908 $9,673 86% $28 1818 17% 52/396 13%

som jeg siger må man jo også forvente svar tilbage nu når man kommer med et indlæg som i min verden er et angrib på mig.
at jeg åbenbart er den eneste der kan se det, fred være med det.

03-01-2011 17:45 #23| 0

altså nu tror jeg stadig ikke der er nogen her der decideret angriber. Men jeg vil da godt støtte addict lidt.

Den her BAP er for sng. så din ROI mht mtt´s er jo egentlig ikke interesant. Og iflg OPR kører du pænt dårligt over de sidste 120 dage i alle tournys fra 19-180 spillere.

Og her er et link til din sharkscope : www.sharkscope.com/?username=fedorov71&network=pokerstars&searchtype=SNGO

Sry to say.. men addict har altså ret mht sng. ( denne bap )

03-01-2011 17:50 #24| 0

Kiggede her. www.officialpokerrankings.com/pokerstars/fedorov71/poker/statistics/1961A9DE9A1B4445B8989B2985D8D590.html?t=8

oktober til januar har du da ikke lavet det vilde overskud, men kan self være noget OPR ikke tracker.

Når man er den eneste der kan se nogle ret åbenlyse ting er man enten gal eller genial, jeg håber da absolut at du hører til det sidste.

03-01-2011 17:52 #25| 0

det kan jeg ikke se derinde, det skal jeg lade være usagt hvordan jeg køre der. men sng hvad har det med sagen at gøre`?

1 det vi snakker om med hensyn til BAP er MTT.
2 denne tråd eller BAP er et step forsøg og er vel ikke det samme som en sng 27$ ?

03-01-2011 17:56 #26| 0

Drop nu børnehaven.

Supersafe har helt ret i det han skriver, så stop med at 'forsvare' dig Bohn.. Du lægger selv op til at få en kommentar eller to da du skriver dit 2. Indlæg, så det er vel fair er det ikke? Du er stadig ny herinde og synes måske også du har lavet lidt rigeligt med bap's, men hey det er jo fair nok for det er der ingen regler om, så det synes jeg ikke man kan klandre dig for :)

Mit forslag vil være at du spiller på ftp hvor jeg tror du ville kunne få fin profit ved at spille step 1 om til step 3 og så spille deres 26$ tours.

GL med projektet..

03-01-2011 17:56 #27| 0

@bohn

Vil ikke blande mig i denne diskusion.

MEN, i stedet for at blive fornærmet hver gang der er nogen der skrive noget negativt til dig, så prøv at se tingene fra andre synspunkter end lige din egen.

I den tråd jeg oprettede, hvor jeg solgte BAP med 100% MU, og 80/20 i bappers favør, kunne/ville du heller ikke forstå det som flertallet skrev. Jeg siger ikke at flertallet altid har ret, men når det flere gange er sket, burde du måske overvejer at lytte til det som folk sige. I stedet går du i forsvarsmode, og nægter at se tingene fra andres side end din egen.

supersafe prøver at komme med en forklaring til, hvorfor at der ikke er nogen aktivtet i din BAP, og den tager du til dig som et personligt angreb??????
I stedet burde du måske overvejer om det han skriver er en hjælp?

Blev sgu en smule længere end beregnet:)
Gl med salget!

03-01-2011 17:58 #28| 0

@Bohn

enig, steps er ikke det samme som SNG, men det ligger nok så tæt op af det som det kan komme.

Kigger man på sharkscope og tracker dine SNG vil man se du har en ROI på -6% over 4k+ spil, og det kan vel sagtens have lidt med den manglende interesse at gøre.

03-01-2011 18:00 #29| 0

prøver igen ifølge officialpokerrankings.

har jeg de sidste 120dage.

holdem NL gevinst : 19.877$ profit :9.374$ ROI 89%
omaha PL gevinst : 415$ profit : 276$ ROI 197%
Omaha HL gevinst : 616$ profit : 194$ ROI 46%
Other er minus 100 tror jeg har spillet en 2$ badugi

kan godt være du mener at det er dårlig stats de sidste 120dage.
Men jeg er ikke bedre det må du undskylde.

03-01-2011 18:02 #30| 0

@Bohn

Flere prøver at fortælle dig at en pause fra stake rummet ville være en gevinst for dig. Det skriver de ikke for at fornærme dig/såre dig,men for at hjælpe dig, selvom jeg udemærket ved hvordan vi som pokerspillere bliver frustrerede når nogle siger man har godt af en pause.

Jeg vil sige tage nogle dages pause, spil nogle tours til fornuftige BI, BRM, og kom tilbage til staking rummet igen.

Der er en grund til at folk ikke bare kaster penge efter dig lige PT.

Med venlig hilsen Mikkmakk

03-01-2011 18:04 #31| 0

@Bohn

Du skal skam ikke undskylde, de tal du der viser frem ser jo helt forrygende ud.

03-01-2011 18:07 #32| 0
Staking
03-01-2011 18:08 #33| 0

@jannik_pro

Hvad er ny i din verden? for har været her i over 2 år.
Se der den går helt gal for mig, for han har jo nemlig ikke ret. Men fordi "klikken" herinde fortæller mig jeg skal holde mund, skal jeg så det?

du må kalde det forsvar eller hvad du har lyst til, men selvfølelig får han respons tilbage. i det han skriver ikke er helt sandt.!

Om du så synes det er sandt det han skriver fair nok. Men det er bare ikke fakta.

Og det her projekt er hvis over , men ellers tak med det GL.

03-01-2011 18:09 #34| 0

@Bohn

De stats du tager over de sidste 120 dage skyldes jo udelukkende et cash den 11. september. Udover 2 gode måneder (august/september) samt et enkelt cash for 3 år siden er der jo ikke meget andet der kan holde din ROI oppe.

03-01-2011 18:16 #35| 0

det er så ikke helt sandt, for jeg har lavet flere cash som du ikke kan se der, har bla. vundet 100k gold freerole, lavet flere deals som heller ikke er med, blev hvis nr 2 i en 5$ rebuy med 2.5k players, hvor jeg havde mange mange chips på FT hvor jeg fik 7k i en deal som du heller ikke kan se, for det er først her på det sidste PokerStars har gjort så deals kommer på .

og nu sagde du jo min ROI var negativt, hvilken den ikke er. nu må du altså bestemme dig hvad vi skal snakke om, eller er vi bare derhen hvor jeg skal ned med nakken?

men 2009 spille jeg ikke så meget på stars. da jeg starte på paradise og pafific poker. men er gået for en -41ROI til +46% ROI ..

AT jeg sikkert ikke kan være med dig, det er jo ikke noget at gøre ved, at du så mener at de 5-6 store jeg har ramt gør mig til en dårlig pokerspiller, jamen det er skam helt fair.
Men hold dig nu til de fakta du skriver.

03-01-2011 18:18 #36| 0

@Bohn

Okay så har du bare ikke været vildt aktiv før nu?
Det er ikke noget med at kliken holder sammen eller noget, men synes bare det er dumt du laver din tråd om til en diskusionsklub :/

Og du bliver jo hængt endnu mere ud når Addict graver i dine resultater, så var det ikke bare bedre at droppe diskussionen fra start istedet for at prøve og vinde en diskussion som er tabt på forhånd?? Ved i hvert falde godt hvad jeg ville vælge :)


/JP

03-01-2011 18:21 #37| 0

kan virkelig ikke se jeg bliver hængt op.. overhovedet på nogen måde..
de stats jeg har kan alle se, så det er jo ikke en hemmelighed,

men da lidt sjovt du mener han vil hænge mig op, hvilken grund har han til det?

Nej har ikke været aktiv har brugt det mest til at læse nyheder.

03-01-2011 18:27 #38| 0

@Mikkmakk

har nu ikke haft svært ved at sælge i mig selv.. og den BAP var stadig blot et forsøg.

Men er da glad for du mener jeg skal gør det. spille nogle lave tours osv.

Men det har vel intet med det vi snakke om at gøre, i blander da tingene sammen..
Men kan godt se man skal holde mund herinde, for tænk om man havde en mening.

:D

og da ked af en som jeg ikke kender vil hænge mig ud. uden jeg faktisk har gjort nogen noget, men sådan er det jo så meget.

03-01-2011 18:35 #39| 0

Du er uden tvivl en god pokerspiller og helt sikkert bedre end mig, men du fatter jo hat af hvad der bliver sagt til dig, så jeg tror bare jeg lukker den her, gl på PN staking fremover.

03-01-2011 18:42 #40| 0

altså din påstand er min ROI er super negativ de sidste 120 dage, da den ikke var det, så var det fordi jeg havde været heldig at vinde en stor tour, da jeg så prøve at forklare hvad man ikke kan se på min stats,

så ved man ikke hvordan man skal svare, så fatter man hat.

der kan man sgu bare se.

haha addict7800 tror du ikke jeg klare mig uden det? hvis ikke nogen vil stake mig?
godt man ikk ser spøgelser for så vil jeg da ta det som nu skal jeg nok sørge for.

gudfri mig vel,

03-01-2011 18:47 #41| 0
og da ked af en som jeg ikke kender vil hænge mig ud. uden jeg faktisk har gjort nogen noget, men sådan er det jo så meget.

AT jeg sikkert ikke kan være med dig, det er jo ikke noget at gøre ved, at du så mener at de 5-6 store jeg har ramt gør mig til en dårlig pokerspiller, jamen det er skam helt fair.

Men fordi "klikken" herinde fortæller mig jeg skal holde mund, skal jeg så det?

kan godt være du mener at det er dårlig stats de sidste 120dage.
Men jeg er ikke bedre det må du undskylde.


Og så hold dog lige med at være så ynkelig og have så meget selvmelidenhed, det sømmer sig ikke for en person i din alder, derudover syntes jeg da lige at du skal huske at du selv bad om kritik, hvilket du har fået, så det er sq ikke noget der bare er kommet ud af den blå luft eller noget vi har har aftalt i "klikken" som du så flot kalder det.
03-01-2011 18:59 #42| 0

føler du dig truffet med "klikken" åbenbart, måske jeg ramt rigtigt, så who kowns..

men lad os holde til hvad du skriver ikk? du skriver jeg har pænt negativt minus .. har jeg ikek ret, hvilket jeg ikke kan se.. så kan du jo grave noget frem jeg ikke kan se, måske ironi er brugt kan slet ikke udlukkes, har nu ikke ondt af mig selv på nogen måde, så tænk nu ikke på det

og du har ret i jeg bad om resons.. men kritik er det, at sige noget som ikke passer?

jeg skal da love for i kan få mange små ting kørt op.

og kender du min alder?

03-01-2011 19:03 #44| 0

Nu har jeg kigget en del med når du har spillet Bohn, og synes sku du spillet godt! ;)

MEN.
At lave en BAP med 100% make up, i et game som du absolut ikk ser ud til at slå, er satme ikke god stil. Kan ikk se hvordan det skal blive en god forretning for Backers, selvom du skulle få 4 SM tickets, i forhold til hvis du fx bare kørte med en $700 rulle og spillede $5-22 mtt!


Kaaex

03-01-2011 19:03 #43| 0

og det du skriver jeg har sagt, noget forkert der?

03-01-2011 19:07 #45| 0

@bohn

om jeg kender din alder? nææ, du skriver 37 i din profil, og nu kommer jeg da meget i tvivl om det er sandt.

Kan du ikke se at du ikke har tjent penge fra oktober til januar ifølge din OPR?

oktober+november+december+januar= 4 måneder.

Men svar mig lige på følgende.....

Hvordan kan du i din vildeste fantasi tro at du kan få folk til at skyde 750$ efter dig til noget du beviseligt ikke slår? fint at du smider en føler ud, men du kunne jo selv have postet disse stats istedet for at jeg skulle grave dem frem.


9-mands SNG stats
2.037 -$2 $27 -7% -$4.390

Alle dine SNG stats.
4.052 -$1 $20 -6% -$5.306

03-01-2011 19:12 #46| 0

det var jo ikke det link du hentyde til før VEL? nu skal vi holde os til det du siger.. Nej det er muligt i sng jeg ikke har haft det bedste run.. men hvad har det med MTT og det her step at gøre. ?

og nej er ikke 37. det var jeg dengang jeg oprette min profil herinde.!

03-01-2011 19:15 #47| 0

nej du har ret, må være dum for at oprette sådan en BAP.

kan ikek forstå du ikke sagde det med det sammen.

jeg lukke den her nu..

03-01-2011 19:20 #48| 0

lol det er sq da ikke noget med at have haft et skidt run, du er solidt tabende over mere end 4000 (fire tusinde) SNG.

Hvad det har med Step at gøre? tja 9 mands sng eller 9 mands step, jeg tvivler du kan gøre det meget bedre end hidtil, men har du nogle stats at fremvise du renser steps eller bare breaker even må du da gerne vise dem frem, så skal jeg da gerne æde mine ord i mig igen.

03-01-2011 19:21 #49| 0
nej du har ret, må være dum for at oprette sådan en BAP.

Godt vi blev enige til sidst.
03-01-2011 19:34 #50| 0

altså hvis jeg har spille 2 $$ i 2 år. med overskud og de sidste 3mdr har spille 200$ med underskud kan det så ikke være et dårlig run?

Men kan nu slet ikke forstå du er i den her tråd, synes da det er ret dumt at sidde og snakke med en som du synes er dum og ikke fatter noget.

03-01-2011 19:39 #51| 0

og har intet med at gøre at du skal ædde noget i dig, tror ikke at man kan fremskaffe de step oplysninger du gerne vil ha, men igen, har jo aldrig bedt dig om at købe vel?

siger det så lige igen det var et forsøg intet andet. så slap du bare af.
og kan du nu ha det godt addict.

03-01-2011 19:48 #52| 0

er de her 2000 27$ sng så også bare et dårligt run?

9-mands SNG stats
2.037 -$2 $27 -7% -$4.390

03-01-2011 19:56 #53| 0

altså hvis jeg har spille 2 $$ i 2 år. med overskud og de sidste 3mdr har spille 200$ med underskud kan det så ikke være et dårlig run?

Er det en joke?

Dine stats med max bi på $20 er jo endnu ringere end dem addict viser... Så at kalde det et dårligt run er jo helt ude i hampen..

Og prøv nu lige at kigge indad og læs igennem hvad der er blevet sagt, inden du farer i glimt mod mig også

03-01-2011 19:59 #54| 0

sng stats = step stats!!!! Hvad er forskellen?

Er ikke helt klar over hvad det er, som gør at en step IKKE betegnes som sng?

03-01-2011 20:00 #55| 0

så er det da dejligt jeg har + i 27$ til 256$ .. :)

og det var et eksp. intet andet men lad os bare stoppe du ssnakker jo stadig med en klap hat remember.!

03-01-2011 20:01 #56| 0

så er det da dejligt jeg har + i 27$ til 256$ .. :)

og det var et eksp. intet andet men lad os bare stoppe du ssnakker jo stadig med en klap hat remember.!

03-01-2011 20:33 #57| 0
så er det da dejligt jeg har + i 27$ til 256$ .. :)

9-mands SNG stats
2.037 -$2 $27 -7% -$4.390
03-01-2011 21:18 #58| 0

Tvis

tjaa de skal jo spilles på 2 forskellige måder, når du når til step 2,3,4,5,6

så hander det ikke så meget om at vinde, for plads 1-2 giver jo det samme, hvor lidt forskellige hva step du er på plads 3-5 giver noget .. derfor mener jeg slet ikk, at sng og step er de samme..

Leopatra87

det var blot et eksp måske ikke gennemtænkt. men nu er det her hvis kørt derud hvor kragerne vender, og at de sidder en her og vil med hans sure opstød, for min skyld ingen alarm, svare ham ikke mere, og kan da godt sige det igen, at du nu kun var et forsøg, og er jo ikke sur over folk ikke er med på ideen, men nu når man begynder på noget som ikke er sandt, så ja svare jeg jo tilbage.

Har intet med jeg ikke kan tåle kritik, så længe der er hold i det er det fint.

så skal vi ikke bare lukke den her, eller lad mig sige på en anden måde skriver ikke mere i denne tråd. hvad i gør bestemmer i selvfølelig selv.

03-01-2011 21:19 #59| 0

@Bohn

MikkMakk og Kaaex er to meget respekterede profiler på PN, men er jo overhovedet ikke en del af ''klikken'' som du så flot kalder den, da MikkMakk nærmest ikke har besøgt det før for et par dage siden, og Kaaex har været væk meget længe. Derudover er der en masse af dem der har skrevet mere eller mindre gode råd til dig her i tråden som overhovedet ikke ellers vil snakke sammen, og Addict har f.x. flere gange været ved at flå hovedet af os alle sammen de sidste par måneder, så det er ikke en stor happy family

Det betyder altså at ALLE her mener det samme, ikke nogle få.

Hvis du istedet for at forsvare dig læste kontekst i specielt MikkMakk og Kaaex' indlæg, ville du meget hurtigt blive langt mere respekteret, og folk ville ikke hele tiden skændes med dig.

Det her er iøvrigt mit første og sidste indlæg i den her tråd, da jeg egentlig er bange for at du ikke vil læse alle de velmente råd der er i både denne og de tidligere posts, og bare fortsætte af samme spor.

God vind fremover!

03-01-2011 21:44 #60| 0

@Culkasi

Nu prøve rjeg at svare folk i den tone de skriver til mig i.
havde slet ikke set Kaaex havde skrevet, og mikmak, svare jeg vel pænt?

Jeg læser skam hvad folk skriver, men må være noget jeg har missede her, for det starte med at jeg havde lavet så og så mange 100% + jeg skulle prøve at skyde penge i det selv. hvilken jeg skam også har gjort. og de oplysninger der kom frem til at starte med, var jo ikke helt rigtige.. derfor kommer jeg jo med en form for respons. Hvilken han vel forventer?

og fordi addict7800 galskab skal ud her, tjaa så holde rjeg jo ikke mund.. Det med klikken var jo i "" Men på et tidspunkt lød det lidt sådan. For var der ikke det ene gal så var der noget andet.
Og noget af det jeg siger er jo ironi i mine indlæg også.

03-01-2011 22:09 #61| 0

Prøv nu lige ffs.

Der er så mange gode råd i den her tråd, og folk har vel-menende ( staveplade ? ) prøvet at få dem frem.
Hvis du vil køre feks 100 % baps, så gør det da endelig. Folk herinde skal nok vælge dem fra de ikke vil investere i.
Men som andre har skrevet også.. hold dig til et spil du har + stats i. For at sige at steps og sng ikke er det samme er sgu søgt.
Hvilke stats er det så der kommer tæt på ? Du har lagt link ind til OPR med mtt stats, men de er jo ikke brugbare før du evt kval dig til en stor turnering.
Og gør du det så har du negative stats for 2010 i alle tournys over 60 $ buyin. Ikke det evt investorer ( mig selv inkl ) falder i svime for.

Mit råd ( og STADIG bare et råd ) --> hold dig til ting du slår stort når du laver dem som 100 % ... og ellers så lav dem med egen risiko-villighed også.. bare et RÅD

Og til sidst: Du bad selv om kommentarer. Du fik dem. Du blev lettere fornærmet... Jeg er ikke overrasket som sådan, men synes stadig det er lidt bemærkelsesværdigt, at du ikke nogen steder ( af hvad jeg umiddelbart har set ) ser indad og tager bare lidt af de her råd til efterretning.

03-01-2011 22:32 #62| 0

supersafe

De råd du snakker om er?
1. jeg skulle gøre det på FT
2. skal holde mig til det jeg har + i
3. jeg skal skride af helvede til?

er der andre? som jeg har ikke har set.?

Nu starte det jo lidt med du kom med nogle påstande som ikke var helt rigtigt, ja selvføelig, kommer der noget respons for mig, er det virkelig så forkert, har nu ikke været sur eller på anden måde vred på dig, men ret skal jo være ret?

Og det første link addict7800 kom med var jo til mine MTT så derfor.
anede faktisk ikke min sng stats. så var ikke noget jeg havde tænkt det vilde over, lave jo ikke den her BAP, for at blive uvenner med nogen, ta røven på nogen eller anden måde kom i konflikt med jer herinde.

af de andre BAP jeg har lavet, har jeg da u været meget fair, 1 har selv add nogle tours, smid et skud ind på step 3 igår, og kom vi til step 4 var de med i SM. har selv add $ i et par re buy tour.

Kan godt sige det igen, har ikke lave de her BAP fordi jeg har været busted.
M

03-01-2011 22:44 #63| 0

1: ja ftp er da en mulighed, men mente nu mere ( for at nævne bare et ) at du feks burde holde dig til mtt´s, da dine sng stats som sagt er ikke er for gode. Nøjagtig som jeg aldrig ville udbyde en cash-spil bap, da jeg er ET stort leak der.
Det er jo ingen skam, bare et fact.
2: ja som nævnt er det da en fin idé... ville vel i længden være et plus for dig også ? ( er vel altid godt at vinde penge )
3: Den må du selv ligge og rode med. Har hurtigt skimmet tråden og kan ikke lige se hvor nogen siger det til dig ( kan da tage fejl men tror det nu ikke ).

P.S. : At du så ikke aner noget om dine sng stats er lidt trist at høre, da det i mine øjne stadig er en sng-bap det her. ( jaja step, whatever ) Og udbyder man noget synes jeg måske man bør i det mindste tjekke den slags først. Igen bare IMO.

Og tror så forøvrigt ikke folk vil i konflikt. For gud ved hvilken gang --> du bad om kommentarer, du fik dem.

03-01-2011 22:47 #64| 0

@bohn

Det virker vitterligt som om du ikke vil læse hvad folk skriver til dig..

03-01-2011 22:51 #65| 0

som sagt havd ejeg ikke tænkt det vilde over, tjaa, min fejl i know.
men man kan jo sige ting på mange måder ikk? Og det kan jo være rigtig svært at se hvordan folk mener tingene på skrift.

Men det er vel iorden at jeg påpeger når en kommer med noget som ikke er rigtigt?
Mener jeg da 100% selv. faktisk alt andet vil da være underligt.

03-01-2011 22:56 #66| 0

Orker ikk at læse alt det men Bohn prøv lav en ny male up med måske kun 25 buy ins til step 1 tror 100 er lidt for mange og jeg syntes bestemt ikke der for mange mu tråede fra din side :) gl med protjektet som jeg håber du kan de 100 nok er lidt viædt :)

03-01-2011 22:58 #67| 0

jeg gir op. de fleste kan nok forstå hvorfor.

Gl med fremtidigt spil ( gælder selvf ikke spil hvor jeg er involveret )

03-01-2011 23:04 #68| 0

StonieN

kan jeg faktisk slet ikke forstå du siger.

men jo ingen der svare på det jeg spørg om! how can that be!!!

Det er vel også ok jeg har en anden mening, eller skal jeg bare bøje mig og bukke?

så spørg lige igen.

er det ok jeg ikke synes det er fair når det her starte med, noget som ikke er hele sandt, at jeg så påpeger det?

Hvad jeg kan se, herinde, så er svaret NEJ.

Men skal vi ikke bare lukke den? enig bliver vi jo nok ikke.
OG NEJ kan godt se mine sng stats ikke er super gode, og burde jeg måske ha chek først, gjorde jeg så ikke, men var stadig ikke for at ta røven på nogen!

03-01-2011 23:09 #69| 0

allehaderos0

TY, tror jeg dropper de her steps, :D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar