Apple WWDC 2012

#1| 0

Jeg synes ikke vi kan klare os uden en Apple tråd der omhandler aftenens (I dansk tid) apple konference.

Hvad synes i?

Jeg synes at det nye OS X virker til at være rigtig fedt, f.eks. synes jeg det er meget fedt (og ventet) med airplay mirroring fra OS X til apple tv etc.

Den nye macbook pro retina er også super nice, dog lidt pepret, og nok ikke det værd til mit behov med den pris.

Kom med nogle kommentare, evt er dette måske også stedet man kan stille et spørgsmål hvis man skulle sidde med et.

12-06-2012 02:25 #2| 0

Synes især "iOS 6"-præsentationen havde nogle virkelige spændende fremtidsaspekter i forhold til geolokation og generelt bedre muligheder for deling på tværs af forskellige platforme. Mountain Lion er også interessant kombineret med iOS 6. Og den Macbook Proen med 2880x1800-skærmen er bare for vild, men er enig i det er dyrt. Holder mig langt væk da det kun er måneder siden jeg købte MBA'en, hvis update syntes pænt lille.

12-06-2012 14:40 #3| 0
neoludo skrev:
Og den Macbook Proen med 2880x1800-skærmen er bare for vild, men er enig i det er dyrt.


Kan man egentlig 12 table eller 16-table på den uden synligt overlap .. eller?
12-06-2012 14:55 #4| 0

Flere fed ting, men savner stadig at man kan få notifikation centeret direkte på sin hjemmeskærm. Men man må vel bare jailbreake den :)
Savnede dog lidt, at iMessage også kom til Mac, så man kan svare på sms'er fra sin bærbar.

12-06-2012 15:00 #5| 0
OP
GusSdk skrev:
Flere fed ting, men savner stadig at man kan få notifikation centeret direkte på sin hjemmeskærm. Men man må vel bare jailbreake den :)
Savnede dog lidt, at iMessage også kom til Mac, så man kan svare på sms'er fra sin bærbar.


Som jeg forstod det, så kommer message til mac. Det hedder dog ikke imessage, da det ikke er på en "i"enhed. Sådan forstod jeg det.
12-06-2012 15:10 #6| 0
Vidx skrev:
GusSdk skrev:
Flere fed ting, men savner stadig at man kan få notifikation centeret direkte på sin hjemmeskærm. Men man må vel bare jailbreake den :)
Savnede dog lidt, at iMessage også kom til Mac, så man kan svare på sms'er fra sin bærbar.


Som jeg forstod det, så kommer message til mac. Det hedder dog ikke imessage, da det ikke er på en "i"enhed. Sådan forstod jeg det.

Kan du huske hvad det hed? Synes nemlig ikke det var noget jeg fik øje på igår, men fulgte heller ikke med hele tiden.
12-06-2012 15:14 #7| 0

I deres præsentation af mountain lion på hjemmeside er det message med

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar